WHEM Maya (Nederlands), Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar gisteren geprobeerd te contacten, maar ze geeft pas 4 uur later antwoord en dan nog bijdehand doen. Een vriend van mij heeft eergisteren geprobeerd af te spreken. Voor nu denk ik het dat dit den fake account is want ze is bijna elke dag in een ander gebied.
 
Heb haar gisteren geprobeerd te contacten, maar ze geeft pas 4 uur later antwoord en dan nog bijdehand doen. Een vriend van mij heeft eergisteren geprobeerd af te spreken. Voor nu denk ik het dat dit den fake account is want ze is bijna elke dag in een ander gebied.
Er zijn wel meer dames die verschillende standplaatsen aanhouden. Deze Maya verblijft in Den Haag, Delft en Rotterdam. Een driehoek die redelijk klein is dus bij mij gaan geen alarmbellen af. Ik heb haar ook aan de telefoon gehad omdat ik wat info wilde. Ze klonk gezellig en spontaan en haar prijzen zijn all-in.
Ik hoop snel eens langs te kunnen gaan want ze heeft een mooi figuur en een stel stevige heupen waar voldoende houvast aan zit.

Greetzzzz,

Dick Head
 
Er zijn wel meer dames die verschillende standplaatsen aanhouden. Deze Maya verblijft in Den Haag, Delft en Rotterdam. Een driehoek die redelijk klein is dus bij mij gaan geen alarmbellen af. Ik heb haar ook aan de telefoon gehad omdat ik wat info wilde. Ze klonk gezellig en spontaan en haar prijzen zijn all-in.
Ik hoop snel eens langs te kunnen gaan want ze heeft een mooi figuur en een stel stevige heupen waar voldoende houvast aan zit.

Greetzzzz,

Dick Head
Goed bezig! Let us know hoe het het was👍
 
Er zijn wel meer dames die verschillende standplaatsen aanhouden. Deze Maya verblijft in Den Haag, Delft en Rotterdam. Een driehoek die redelijk klein is dus bij mij gaan geen alarmbellen af. Ik heb haar ook aan de telefoon gehad omdat ik wat info wilde. Ze klonk gezellig en spontaan en haar prijzen zijn all-in.
Ik hoop snel eens langs te kunnen gaan want ze heeft een mooi figuur en een stel stevige heupen waar voldoende houvast aan zit.

Greetzzzz,

Dick Head
Weet je al iets meer?
 
Ik heb Maya gisteravond mogen ontvangen bij mij thuis. Na een afspraak gemaakt te hebben via app (zonder aanbetaling) belde ze netjes toen ze geparkeerd had, en stond ze op de afgesproken tijd voor de deur. En ik moet zeggen dat was absoluut een super ervaring! Het is een echt Hollandse dame, wat ik zeker een plus punt vind, vooral als je ziet wat er de laatste tijd op de vele sites staat 😔. Ze stelde me bij binnenkomst gelijk erg op op mijn gemak met haar spontane en zorgzame karakter. Gewoon een oprechte en lieve dame, met ook nog is inhoudt voor een goed en fijn gesprek en die de tijd voor je neemt ipv zo snel mogelijk weg te willen zijn…

Wat betreft de foto's zoals hierboven geschreven lees ik nu pas, en als ik het niet had gelezen had ik niet ingeschat dat de fotos niet zouden kloppen.. Ze lijkt er blijkbaar erg op. Niet slim, maar in iedergeval niet teleurstellend. Integendeel.

Ik heb een top tijd gehad met Maya, en nodig haar graag snel weer uit!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan