WHEM Maya, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eric80

Wandelaar
88
31/01/22
159
6
Wie heeft ervaring bij deze dame?
Foto's zijn spannend maar zeggen precies niks
 
Foto's doen mij een beetje denken aan Nicole die in Nijmegen ontvangt. https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/3122135-nicole#photos

Ik meen mij te herinneren dat Maya haar tweede foto eerst op het profiel van Nicole stond. 100% zeker weten doe ik het niet. Adverteren wel allebei met pluspunt de pijpbeurt. Ben wel bij Nicole geweest een paar maanden geleden. Veel dikker dan de foto's en vond haar erg ongemakkelijk.
 
Probeer afspraak te maken maar lukt niet, berichtjes worden soms pas dag later beantwoord. Iemand die al wel gelukt is om een afspraak te maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben in augustus een keer bij deze dame geweest. Locatie is prima, had wat beter opgeruimd mogen zijn. Maya is volslank, borsten niet zo stevig. Ik stelde voor om me kort te douchen; vond ze erg fijn en durfde ze normaal niet te vragen. Ze pijpt zonder, doet dit prima en diep. Specialiteit.. tja, ik heb specialer meegemaakt maar het lukte haar goed. Ze gaat goed diep en pijpt lekker nat.
Beffen mocht ook. Neuken paste helaas niet. Ze is goed strak. Mogelijk was het door de haast die ze had minder makkelijk(ze had een afspraak buiten de deur na mijn bezoek, jammer..).
Ze heeft me toen prima klaargepijpt. Omdat ze geen tijd had om zich af te douchen toch lekker in haar mondje gekomen.

Ik vond haar wat onopgeruimd, zowel lichamelijk als de ruimte. Ze is een flap-uit, dus wel een leuk contact en zeker niet te flauw om het je naar wens te maken. Ze douchet in parfum, maar op mijn verzoek om dat niet te doen is ze perfect ingegaan.
Ik app haar nu alleen als ik zin heb in iets snels.. Ben lief voor d'r.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan