WHEM Mayth, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al ervaring mee?
Heb al eens met haar afgesproken voor een uur.
Het appartement waar ze ontvangte ziet er niet uit maar daar was ik niet voor gekomen 😁 eenmaal de date begon moest ze ff naar de badkamer waar ze minuten bleef, als ze eenmaal terug was kreeg ik een opniets trekkende massage met duidelijk de bedoeling voor tijd te trekken , ik vroeg haar om mij te pijpen wat ze ook deed en duidelijk ook goed kan, alleen ze pijpt je met de bedoeling voor je zsm laten klaar te komen.
Toen ik gestalte deed voor haar te beffen pakte ze vlug een condoom en liet ze voelen dat het niet kon... Mijn zin begon zowat over te gaan en heb har snel geneukt met als resultaat na nog geen 30min stond ik al terug buiten.
Mij ziet ze niet meer. Voor een pijpbeurt van 50euro is ze prima maar voor de rest...
Ze is ook zeer skinny en duidelijk aan de drugs
 
Het is toevallig toch niet datzelfde meisje dat vroeger adverteerde als Emma of emmaatje.... Beschrijving en gedrag klinkt gelijkaardig
Als je de naam Emma zegt doe je me ook al twijfelen of zij het niet is. Mijn vermoeden zegt van wel.

Zeker als ik bepaalde foto bekijk, Zij had ook indertijd op die manier foto's gemaakt.
Heb indertijd met haar enkele keren afgesproken, was zeker niet slecht. Wel speciaal type meisje.

En cardate deed ze toen ook. Is ze met begonnen dacht ik. Ben 90% zeker dat zij het is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan