Algemeen Maze, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleintje

Wandelaar
38
24/08/21
86
12
Zitten hier ook mensen die wel eens in Maze, Groningen komen? Ik volgde die bios al een tijdje op hun chatbox ('maze2day') om een indruk te krijgen van wat er zoal komt. Ik ben beginnend op alle vlakken, dus vooral gluurder. Niet direct op zoek naar actie. Ik had al wel de indruk dat er weinig vrouwen kwamen. Toch maar een keer wezen kijken, achteraf niet op de juiste avond (zondag) en ook wat aan de late kant.
Er hing een vreemd sfeertje, er liepen drie mannen wat doelloos rond en ik werd direct heel erg in de gaten gehouden. Maar door mijn voorbereiding was ik direct al over elke gêne heen, dus had ik daar niet zo'n last van. Ik raakte met een hele vriendelijke donkere jongen aan de praat. Hij was bi en heel open. Hij liet me op een gegeven moment ook zijn BBC zien. Even later zat ik me af te trekken bij een (hetero) film, spoot een tissue vol en toen vond ik het wel leuk geweest.
Op zich wel een leuk concept maar wel voor de doorgewinterde seks-recreant, je moet er niet bleu binnenstappen want dan schrik je je kapot volgens mij. Mijn vriendin meenemen (die ik gaandeweg wat minder preuts hoop te maken) is voorlopig echt uit den boze.
Ben wel benieuwd wanneer er wat vrouwen/stellen te vinden zijn.
 
Ik ben er weleens op een zaterdagavond geweest. Er waren wel een aantal stellen. In eerste instantie trokken ze zich terug in een wat ruimere cabine. Maar later op de avond was er toch flink wat actie op een ruim bed. In ieder geval liet de vrouw van één van de stellen zich neuken door meerdere mannen. Het was echter op dat moment zo druk geworden dat je niet veel zicht had. Even later kwam er nog een stel binnen maar dat ging naar een afsluitbare cabine. Bij veel mannen zag je de teleurstelling.
 
Er waren meerdere stellen op die zaterdagavond. 1 stel lag lekker op een groot bed waarbij de vrouw zich door meerdere mannen liet neuken. Door de drukte was het uitzicht echter niet geweldig. Even eerder was een vrouw van een ander stel naar een cabine gegaan waarbij ze de deur open liet. Vervolgens een wachtrij van mannen die ze 1 voor 1 pijpte. Als je regelmatig op de zaterdagavond komt is er kans dat je mee mag doen. Wel heb ik de indruk dat deze tent iets meer gericht is op homoseksuele mannen. Zie de men only parties die daar, ook op zaterdag, regelmatig worden gehouden. Maar de andere zaterdagen zie je toch ook regelmatig vrouwen. Als ik daar heenga is het op de zaterdag, de andere dagen zijn voor mij minder interessant. Wat ik irritant vind is de harde muziek, is eigenkijk wel een minpuntje.
 
Er waren meerdere stellen op die zaterdagavond. 1 stel lag lekker op een groot bed waarbij de vrouw zich door meerdere mannen liet neuken. Door de drukte was het uitzicht echter niet geweldig. Even eerder was een vrouw van een ander stel naar een cabine gegaan waarbij ze de deur open liet. Vervolgens een wachtrij van mannen die ze 1 voor 1 pijpte. Als je regelmatig op de zaterdagavond komt is er kans dat je mee mag doen. Wel heb ik de indruk dat deze tent iets meer gericht is op homoseksuele mannen. Zie de men only parties die daar, ook op zaterdag, regelmatig worden gehouden. Maar de andere zaterdagen zie je toch ook regelmatig vrouwen. Als ik daar heenga is het op de zaterdag, de andere dagen zijn voor mij minder interessant. Wat ik irritant vind is de harde muziek, is eigenkijk wel een minpuntje.
Ah oke! Bedankt voor je antwoord. Misschien ga ik zaterdag a.s. ook maar even de kat uit de boom kijken daar. Zijn er homoseksuele mannen die ongevraagd aan je zitten of valt dat mee? Heb zulke verhalen wel eens gehoord.
 
Uiteraard zitten mannen aan je, dat gebeurt namelijk ook altijd met vrouwen dus hoezo zou dit anders zijn.
Net als overal is nee of de hand weghalen een prima optie hoor.
 
Uiteraard zitten mannen aan je, dat gebeurt namelijk ook altijd met vrouwen dus hoezo zou dit anders zijn.
Net als overal is nee of de hand weghalen een prima optie hoor.

Snap niet helemaal waarom je een vrouwelijk perspectief hierbij moet betrekken. Ik ben een man en wil niet dat andere mannen aan mij zitten, dus dat wil ik vooraf weten, lijkt mij vrij duidelijk toch?
 
Maar waarom zou het voor een man anders zijn als voor een vrouw?
Op een plek waar homo mannen komen is de kans nu eenmaal groter dat ze proberen of jij ook iets wil als dat ze dat bij vrouwen doen.
Dus vandaar mijn vrouwelijke vergelijking.
Als,je dat absoluut niet wilt dan heb je in een sexbios niks te zoeken, dan zul je het meer richting parenclub moeten zoeken, daar is het normaler dat er geen mannen met mannen spelen.
Dat een andere man wat probeert wil,dus niet zeggen dat je dat goed moet vinden, je hebt alle recht uiteraard om dat te weigeren.
Jammer dat je ietwat aangevallen reageert, ik bedoelde het daadwerkelijk vriendelijk.
 
Ik ben er nu twee keer geweest. Niet echt op voor de hand liggende momenten (een keer zondagavond, een keer door de week overdag). Beide keren was het rustig. En beide keren geen vrouwen.

De mannen gaan echt niet zomaar aan je zitten. Tuurlijk, als je 100 keer gaat, kom je vast wel die ene homo tegen die ongevraagd aan je zit. Maar ik heb echt de indruk dat er sprake is van wederzijds respect.

Wel word je een beetje gekeurd als een stuk vlees, maar dat vind ik niet erg. Als je bij een film aan je pik gaat zitten dan word je bekeken, en soms vraagt iemand of hij naast je mag komen zitten. Je kunt zo'n man dan zo ver laten gaan als je zelf wilt. Een vriendelijk 'nee dankje' wordt zonder meer geaccepteerd.

Het is erg beleefd allemaal, maar wel een heel apart sfeertje. Niet per se onplezierig, maar voor een hetero wel wat gek om zo bejegend worden. Was dat bij de dames maar zo, haha.

Ben wel benieuwd wat er gebeurt als er een vrouw binnenkomt (doorgaans maken deze deel uit van een hetero stel, dus altijd met man erbij).
 
Hoi...ik man van 61 jaar wil graag een keer heen gaan. Maar durf niet echt alleen te gaan. Is er een man of vrouw die mij een keer wil meenemen? Zelf ben ik nieuwsgierig naar de gloryhole's, zou heel graag mij lul daar doorheen willen doen. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
Zijn er mannen of vrouwen die dit ook hebben?

Groetjes slappe
 
Nee hoor, je kunt je kleren gewoon aanhouden. Er zijn lockers en daar kun je zoveel kleding instoppen als je wilt. Kost 1 euro. Wel makkelijk om in ieder geval je jas in te doen. Het is er te warm om die aan te houden. En het gaat er wel eens heet aan toe. Dan kun je er nog meer kleding in doen. Met een beetje geluk zijn er wel een aantal stelletjes die lekker bezig gaan met elkaar. En als je mazzel hebt mag je meedoen. Maar een garantie op seks is er niet. Waarschijnlijk ga ik ook wel langs vanavond.
 
Jaren geleden ben ik hier geweest voor het eerst. Toen had ik via het gastenboek, wat er nu niet meer is afgesproken met ene Nicol. Dit was een vrouw met wie ik later nog op vele locaties seks heb gehad. Was een niet zon hele knappe vrouw en zeker 15 jaar ouder maar ik vond het mega spannend allemaal. Op een gegeven moment was er ook ene Jessy. Zij was wel echt een lekker wijf. Heb haar heel vaak afgepaald in de kelder op het grote bed en zij zoog zonder condoom aan alle pikken die ze maar voor haar mondje kreeg. Er lopen inderdaad veel homo en bi sexuele mannen. Ik heb mij een keer laten zuigen door een man en ben toen gekomen in zijn mond. Hij wilde mij daarna neuken maar daar heb ik voor bedankt. Heb geprobeerd om hem te pijpen maar ik vind dat toch niks. Heb het toen met mijn handen afgemaakt en had t zaad overal zitten. Een vreemde gewaarwording moet ik zeggen. Zeker omdat ik toen nog 24 jaar was, student en bijna wekelijks een ander meisje via Tinder date. Ben wel van plan om binnenkort nog eens te gaan. Dan wil ik wel zeker weten dat er een vrouw is. Weet iemand of die Jessy er nog wel eens is? De seks met haar vond ik echt goddelijk.
 
Ik ben er keer of 30 geweest nu.

Je weet nooit wat je kan verwachten, maar er zijn op de site maze.nl wel thema avonden. Maar ik betwijfel of ze daar wel helemaal aan houden.

In begin ging ik wel zonder de agenda te bekijken heen, maar als er dan alleen mannen rondlopen, heb ik er niks te zoeken.
En zo ben ik ook wel eens terecht gekomen in 1 van de T-girl avonden. Soms best goed uitziende moet ik zeggen... Heb er laatst wel met 1 nog gelachen om een vervelende bezoeker....:ROFLMAO:

Nu een paar keer succes gehad met wat dames, en ook wel wat afgeslaan....

En als 40+er hetero man, is de kans op succes daar best wel klein. Er komen weleens wat stellen rond de 45, maar dat wil momenteel ook 22 tot max 35jr neuken. Of een Milf wat BBC zoekt, maar de helft van de tijd toch niet komt opdagen

Eerlijk, meestal is het toch meer een opwarmer voor de Nieuwstad, 100 meter verderop. Waar naar mijn mening mooiere dames zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 2x in Maze geweest, beide keren tijdens Tgirl-night (laatste vrijdag van de maand). Ik heb de indruk dat de meeste mannen elkaar wel kennen van gezicht. Als nieuweling word je dus wel bekeken en gekeurd. De 1x keer was ik waarschijnlijk te zenuwachtig om echt tot actie over te gaan. Stilzitten levert doorgaans niet de meeste respons op. De 2e keer een tgirl (travestiet) aangesproken. Hij zag er zeer vrouwelijk uit en had echt z'n best gedaan om er zo vrouwelijk mogelijk uit te zien. Beetje aan elkaar gefriemeld en omdat ik toch ook wel weer wat overdonderd was voorgesteld in een kamer verder te gaan. Daar hebben we elkaar lekker gepijpt en later geneukt. Voor 9 euro (entree) is het natuurlijk een koopje. Morgenavond is er weer tgirl-dag, dus misschien dat ik in de avond even weer m'n geluk beproef.

Vrouwen (al dan niet onderdeel van een stel) waren er niet. Ik heb sowieso de indruk (ook op basis van hun gastenboek) dat het veelal gay georiënteerd is.
 
Vaak op zaterdagavond zijn er wel vrouwen maar doorgaans als onderdeel van een stel. Tenzij er een men-only party is. En zeker later op de avond gaan ze flink tekeer. Andere bezoekers mogen ook wel meedoen maar ik heb wel de indruk dat dit voornamelijk geldt voor mensen die toch al contact met deze stellen hebben. Dames alleen ben ik er nog nooit tegengekomen. Maar dat zegt op zich niet zoveel. Ben er immers zelf ook niet iedere week.
 
Ik lees hier vaak dat er op zaterdag avond wel vaker vrouwen zijn. Komen ze enkel op de zaterdag avonden? Is de kans om vrouwen tegen te komen aanzienlijk lager op andere dagen?
 
De maze Groningen is best een leuke plek om daar heen te gaan. Ben 1 a 2x per jaar in de stad die ligt ver uit mijn buurt. Vorig jaar in mei was ik daar geweest op een zondagmiddag.

Volgens maze2day.nl kon het leuk worden, hoewel ik na een wap nacht eigenlijk toe was aan een chille zondag. Inrichting is ook leuk daar de kelder en een paar ruimtes boven. Gelegenheid om je op te frissen. En op die dag was het gemixt: natuurlijk veel heren, een paar stellen en een paar tgirls.

Werd ook betrokken door een Latijnse hotwife die had ik boven flink mogen palen. Beneden was een stel in hokkie, waarvan de blonde slanke jonge dame in doggy positie zat. Kwam ook heerlijk aan de beurt. En tussendoor pakte ik een blonde tgirl aan die gewillig haar asspussy aanbood.

Natuurlijk liepen niet alle bezoeken zo met veel actie. Maar het was me wel een heerlijk middagje in mei 2023.


Cumgiver
 
Terug
Bovenaan Onderaan