In een heuptasjeWaar laat je überhaupt je crackpijp en aansteker als je geen kleding aan hebt?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn een heuptasjeWaar laat je überhaupt je crackpijp en aansteker als je geen kleding aan hebt?
Het is je volste recht om je te ergeren (ergeren is een keuze) en je mag best een mening hebben over het gebruik van harddrugs. Op de website van de politie staat: "Het is niet strafbaar om harddrugs te gebruiken". Dus een seksbios kan een plek vol zedeloosheid zijn, de wet geldt er, dus wetteloos is het er niet.Ik ben afgelopen dinsdag naar Maze Groningen geweest, ik kom er zo nu en dan eens maar ik denk dat dit voor mij de laatste x is geweest.
Het was Nix-an dag, dat betekent dus dat je alleen je schoenen aan mag houden.
Helaas liep er een heer volledig gekleed rond, nu is dit nog tot daar aan toe en heb ik dat maar gelaten voor wat het is.
Wat ik veel erger vond, is het 'drugsbeleid' wat er blijkbaar niet is. Ik was even bij de rokersruimte, en tot mijn verbazing werd er tot 2 x aan toe drugs gerookt daar, en dan heb ik het niet over een joint, maar over crack of crystal meth.
De persoon die dit deed was een collega/kennis van de mensen die daar werken, dit weet ik omdat ik hij dit zelf zei.
Normaal ben ik niet zo van zo'n review schrijven maar dit vond ik echt te bizar voor woorden. Ik ben zelf ook geen heilige, en als iemand een joint wil roken, prima, maar dit ging echt te ver, ik heb mijn spullen gepakt en ben gegaan.
Als je op de site van Maze kijkt, zie je dat harddrugs ten strengste verboden is daarbinnen, maar blijkbaar ligt dat iets anders. Prima dat mensen gebruiken, lekker zelf weten, maar als je dit aangeeft op je site, doe het dan ook.Het is je volste recht om je te ergeren (ergeren is een keuze) en je mag best een mening hebben over het gebruik van harddrugs. Op de website van de politie staat: "Het is niet strafbaar om harddrugs te gebruiken". Dus een seksbios kan een plek vol zedeloosheid zijn, de wet geldt er, dus wetteloos is het er niet.
PS: Wel prettig trouwens dat er alleen in de rokersruimte gebruikt werd. In Den Haag tref ik nog wel eens in 2 biossen 'rokers' aan met zulke pijpje en die biossen zijn officieel rookvrij....
Tip: doe jezelf een plezier hef je persoonlijke ban op Maze op. Veels te leuk;-)
Gewoon, in je handen. Of iets creatiever denkenWaar laat je überhaupt je crackpijp en aansteker als je geen kleding aan hebt?
Dat is een erg selectieve quote. Op de website van Politie staat namelijk ook dat bezit van hard-&softdrugs altijd strafbaar is. En om drugs te gebruiken, zul je ze toch moeten hebben."Het is niet strafbaar om harddrugs te gebruiken".
Oops, daar had ik even niet aan gedacht. Inderdaad wel fijn als men huisregels ook handhaaft. Hoewel: Recent was ik toeschouwer bij een jong stel dat vreugdevol de erotiek bedreef in de bios. Maar de man van het stel befte zo vaardig dat de dame luidruchtig werd. Ze werden door de biosmeneer brommend terecht gewezen over de herrie. Terwijl dat volgens mij geen huisregel was;-)Als je op de site van Maze kijkt, zie je dat harddrugs ten strengste verboden is daarbinnen, maar blijkbaar ligt dat iets anders.