meekijkers en andere vreemde snuiters

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aan rimmen/gerimd worden kleven wat mij betreft weer andere dilemma's.

Kort gezegd: Ik vind het tamelijk vrouw-onterend om het te vragen aan een mooie jonge meid. Je kunt alles met haar doen, volop genieten, maar je wilt dat ze je kontgat likt.
Het is een pervers soort machtsvertoon.

Knightrider, je bent toch iemand die regelmatig sekswerkers bezoekt maar ik blijf mij verbazen over jouw beeld over seks / betaalde seks.

Ik heb de afgelopen twee jaar met drie vrouwen betaalde dates én goede intense seks gehad en in alle drie de gevallen werd ik gerimd. Heb er niet om gevraagd en ook niet extra voor betaald maar uit eigen initiatief werd ik door de vrouw gerimd.
Niks geen pervers machtsvertoon dus, maar een intense seksbeleving.
 
Knightrider, je bent toch iemand die regelmatig sekswerkers bezoekt maar ik blijf mij verbazen over jouw beeld over seks / betaalde seks.

Ik heb de afgelopen twee jaar met drie vrouwen betaalde dates én goede intense seks gehad en in alle drie de gevallen werd ik gerimd. Heb er niet om gevraagd en ook niet extra voor betaald maar uit eigen initiatief werd ik door de vrouw gerimd.
Niks geen pervers machtsvertoon dus, maar een intense seksbeleving.
Idem, de keren dat ik gerimd werd heb ik er zelf niet om gevraagd en deed de dame dit uit zichzelf.
ik zou het zelf nooit vragen/voorstellen maar als het spontaan gebeurd is het wel lekker en moet je er gewoon niet teveel bij nadenken en gewoon genieten
 
Ik vind eigenlijk dat je, als je ergens zelf van zou gruwelen, het een ander ook niet moet willen laten ondergaan.

Als ik een knap 22 jarig Oostblok meisje zou vragen om me te rimmen zou ik denken: Ze doet dit puur voor het extra geld of omdat een boeker anders kwaad op haar wordt omdat ze zo geld mislopen als ze het niet doet.

Ik kan me niet voorstellen dat meer dan een enkele doorgeslagen dvp het tof vinden om bij een volslagen onbekende man van de dubbele leeftijd te doen.

Dus als je het aankaart ben je eigenlijk een beetje een klojo.

Is een keer uitproberen, ok, maar er zitten mannen tussen wiens fetish dat lijkt.

Dan zit je toch tamelijk op creep-level.

En als je denkt dat zij er van geniet om haar tong in je kont te steken leidt je gewoon aan een soort realiteits-waanzin veroorzaakt door te veel wandelen.
Dat is nou net jouw probleem omdat jij het afschuwt en mensonterend vind betekent het niet dat er geen dvp's zijn die zulke handelingen juist geil vinden. Jij probeert altijd jouw mening op te dringen als de waarheid maar dat is puur jouw mening meer niet. Er bestaan ook vrouwen die daar op geilen om hun tong ergens in te steken en zelfs geen cent extra voor vragen. Het leven is niet alleen zwart en wit er bestaat ook een groot grijs gebied die voor jou ondenkbaar is. En hou in gedachten dat niet iedereen jouw normen en waarden deelt ik denk dat jij je daar sterk in vergist, want wat jij extreem vind kan voor een ander juist heel gewoon zijn en als een genot ervaren worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de afgelopen twee jaar met drie vrouwen betaalde dates én goede intense seks gehad en in alle drie de gevallen werd ik gerimd. Heb er niet om gevraagd en ook niet extra voor betaald maar uit eigen initiatief werd ik door de vrouw gerimd.
Dit doet me aan het verhaal van een andere wandelaar denken die ik in het vorige topic van lily ook al had verteld, hij was aan het zoenen met een dvp en merkte een apart smaakje op, daarna begon ze hem uit zichzelf te rimmen en toen viel het kwartje bij hem waar dat aparte smaakje vandaan kwam, dat was dus van zijn voorganger... 🤮
 
ik heb ook een keer meegemaakt dat ik bij de ramen wandelde en er een meid aan voorbijgangers vroeg of ze interesse hadden in een gratis beurt met haar met 1 van haar klanten als toeschouwer. Ik vroeg of het alleen bij kijken zou blijven en dat bevestigde zij. Binnen was er nog een andere meid en dus de klant. Andere meid ging weg (tijd was voorbij waarschijnlijk) en ik mocht de meid die mij naar binnen vroeg in haar kontje neuken. Tijdens de daad begon de man te vragen of hij mij mocht pijpen - dat wilde ik absoluut niet en al snel was ik klaar want zo beoefend was ik toentertijd niet. Heb ze vriendelijk bedankt en heb mij toen uit de voeten gemaakt. Heb die meid daarna wel vaak gezien bij het wandelen maar bewust nooit naar binnen gegaan, wil het graag houden bij die ene keer dat ik haar anaal heb genomen zonder er voor te hebben betaald.
Verder vond ik het eigenlijk niet zo fijn, maar dat was vooral omdat die man opeens geïnteresseerd was in mijn piemel. Denk dat ik in andere omstandigheden wel bereid zou zijn om met 1 toeschouwer in actie te komen, weet niet of ik dat voor een groep zou kunnen doen.
Het leven is maar kort, je moet wel alles meegemaakt hebben voordat je de pijp uit gaat.:)
 
Ik heb 1x zoiets gedaan - dus voor betaling een dame geneukt terwijl een man toe keek. Ik had er geen probleem mee want hij regelde ook nog eens de dame voor mij.

Verder, in parenclubs waar ik weleens kom is het niet anders. Als ik dan met een vriendin bezig ben staan er zo 5-6 man te kijken.
 
Even heel druk op het werk, guys.

Ik ga jullie, waar nodig, allemaal nog beantwoorden, maar het kan wel even een paar dagjes duren.

Voor de onderdanigen onder jullie wel fijn: Alsof je geblinddoekt in een kamer ligt af te wachten tot het @knightrider uitkomt. :ROFLMAO:
 
Even heel druk op het werk, guys.

Ik ga jullie, waar nodig, allemaal nog beantwoorden, maar het kan wel even een paar dagjes duren.

Voor de onderdanigen onder jullie wel fijn: Alsof je geblinddoekt in een kamer ligt af te wachten tot het @knightrider uitkomt. :ROFLMAO:
kijk je uit @knightrider, dat je geen burnout krijgt van al dat harde werken. ;)
 
ik hoop dat je dan wel wat vrolijker kijkt in het laufhaus dan in de kamer, daar ben je wel vaak een klein droeftoetertje, Pieter
Moeilijk:

- de prijzen voor een uurtje zijn veel te hoog.
- de Duitsers houden zich niet aan het migratie maximum
- ik wilde vaginaal penetreren, maar de dame dacht dat ik homo was en zei: functie elders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan