meekijkers en andere vreemde snuiters

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat lijkt mij niet zo'n prettige gedachten @Rimon, om de dag mee af te sluiten.
Dat risico lopen we nu he....dat sommige vlak voor anale penetratie denken: zou het?! en hun stijve verliezen.

Of dat ze op handjes en knietjes voor een dvp plaats nemen, kontje ingevet voor haar voorbind dildo en dan denken: Wat zou @knightrider hier van vinden.

Muhahahaha.

Ik zie opeens sommigen van jullie voor me in die positie, als ik daar over ga dromen wil ik 2x gratis in de Geleen ter compensatie, waar haal ik de tegoedbonnen @Paulus2?
 
Die güntertje laat zich trouwens ook graag rimmen vind dat eerlijk gezegd ook een beetje raar dat je dat als man laat gebeuren.
Aan rimmen/gerimd worden kleven wat mij betreft weer andere dilemma's.

Kort gezegd: Ik vind het tamelijk vrouw-onterend om het te vragen aan een mooie jonge meid. Je kunt alles met haar doen, volop genieten, maar je wilt dat ze je kontgat likt.
Het is een pervers soort machtsvertoon.

Maar daarover morgen meer.
 
Laatst bewerkt:
Aan remmen/gerimd worden kleven wat mij betreft weer andere dilemma's.

Kort gezegd: Ik vind het tamelijk vrouw-onterend om het te vragen aan een mooie jonge meid. Je kunt alles met haar doen, volop genieten, maar je wilt dat ze je kontgat likt.
Het is een pervers soort machtsvertoon.

Maar daarover morgen meer.
hey wil je me even rimmen, dat klinkt niet erg romantisch.
Als man ontvangen is weer een ander verhaal, daar moet ik ook niet aan denken
ik moet bekennen, dat het best lekker is om het te ondergaan, maar ik moet er juist niet aan denken om het bij iemand te doen.
 
hmmm ieder zijn ding, maar bij mij komt er niks in mijn poepertje.
Nee, natuurlijk niet. Je bent namelijk heteroseksueel.

Dan wil je niet geneukt worden. Hooguit met haar in cowgirl of reverse cowgirl. Dan mag ze met haar kutje jou berijden.

Maar jij voor haar in doggy....get real....als we niet meer zien dat dat een gay activiteit is.....
 
Laatst bewerkt:
Als man ontvangen is weer een ander verhaal, daar moet ik ook niet aan denken
Dat is ook wel een stap verder.

Maar er zitten hier mannen tussen die zich keihard van achter laten palen met een voorbind dildo en dat dan prostaat bladibla noemen en volhouden geheel hetero te zijn.
Die combi klopt gewoon niet.

Hoewel het prima is als je het laat doen als jij daar van geniet.
 
Het zijn meningen en geen feiten, laten we het daar op houden, wel respect dat je iedereen te woord staat terwijl je 'iedereen' tegen je hebt, de meeste zouden afhaken ;) (y)
Ik zeg ook keer op keer dat het mijn mening is, dat ik het zo zie.

En ik haak niet af hoor, kan er wel om lachen juist.

Maar ik heb wel gelijk natuurlijk. ;)
 
hey wil je me even rimmen, dat klinkt niet erg romantisch.

ik moet bekennen, dat het best lekker is om het te ondergaan, maar ik moet er juist niet aan denken om het bij iemand te doen.
Ik vind eigenlijk dat je, als je ergens zelf van zou gruwelen, het een ander ook niet moet willen laten ondergaan.

Als ik een knap 22 jarig Oostblok meisje zou vragen om me te rimmen zou ik denken: Ze doet dit puur voor het extra geld of omdat een boeker anders kwaad op haar wordt omdat ze zo geld mislopen als ze het niet doet.

Ik kan me niet voorstellen dat meer dan een enkele doorgeslagen dvp het tof vinden om bij een volslagen onbekende man van de dubbele leeftijd te doen.

Dus als je het aankaart ben je eigenlijk een beetje een klojo.

Is een keer uitproberen, ok, maar er zitten mannen tussen wiens fetish dat lijkt.

Dan zit je toch tamelijk op creep-level.

En als je denkt dat zij er van geniet om haar tong in je kont te steken leidt je gewoon aan een soort realiteits-waanzin veroorzaakt door te veel wandelen.
 
Laatst bewerkt:
dat zeg ik uit ervaring is best een apart en lekker gevoel, zo;n vrouwentong aan je anusje 👅
Ik kan het je best aanraden, om het eens te proberen, maar ik denk niet dat je daar voor veel dvp voor kan vinden,
Ik heb er hier 1 langs zien komen die dat geil vindt maar ik denk dat de meeste dvp's daar niet op zitten te wachten
 
Ik heb er hier 1 langs zien komen die dat geil vindt maar ik denk dat de meeste dvp's daar niet op zitten te wachten
dat denk ik ook niet.
Is mijn inziens meer iets voor als je een vriendin hebt.
Dus als je het aankaart ben je eigenlijk een beetje een klojo.
Mijn inziens moet je dat een beetje op een speelse manier aankaarten, maar ook pas als je iemand wat langer kent. Ik zou dat ook nooit aankaarten bij een dame van plezier.
 
dat zeg ik uit ervaring is best een apart en lekker gevoel, zo;n vrouwentong aan je anusje 👅
Ik kan het je best aanraden, om het eens te proberen, maar ik denk niet dat je daar voor veel dvp voor kan vinden,
Mijn ding is het niet, denk dat ik snel te kietelig zou zijn ofzo, maar ik vind het wel anders als je een vrouw van 40 bezoekt waarvan bekend is dat ze alles wel zo'n beetje doet en dat niet erg vind, dan is het gewoon eens een keer uitproberen.

Maar in de privé ontvangst langs gaan bij een onzeker meisje van een jaar of 22 en dan vrij nadrukkelijk met haar boeker afspreken dat ze je voor 50 extra gaat rimmen en dan ter plekke je realiseren dat ze hier amper van op de hoogte is en aanvoelen dat ze het eigenlijk niet wil en het dan toch doordrukken/verplichten dat ze haar tong in je kontgat steekt en je daar likt is 10x mens-ont-erender dan gewoon met zo'n girl next door uit Oekraine neuken.

Tussen die twee voorbeelden zit een wereld van verschil en wandelaars denken dat vaak weg.

Die zeggen dan doodleuk: Zij genoot er ook erg van. Dan ben je gewoon 'delusional' en heb ik soms bij het lezen zoiets van, rot op, gek!
 
dat denk ik ook niet.
Is mijn inziens meer iets voor als je een vriendin hebt.
Ik heb totaal geen behoefte om het te ontvangen, dan is er toch een soort botsing met mijn mannelijke energie oid maar ik vind het wel geil om het bij een vrouw te doen met een lekkere kont, maar dat wist je al inmiddels ;)
 
dat denk ik ook niet.
Is mijn inziens meer iets voor als je een vriendin hebt.

Mijn inziens moet je dat een beetje op een speelse manier aankaarten, maar ook pas als je iemand wat langer kent. Ik zou dat ook nooit aankaarten bij een dame van plezier.
Dat is het verschil.

Maar goed, dat weet ik toch. Je bent, net als ik, ook wel eens grofgebekt of kort door de bocht hier, maar uiteindelijk ben je ruwe bolster blanke pit @Rony80
 
Maar in de privé ontvangst langs gaan bij een onzeker meisje van een jaar of 22 en dan vrij nadrukkelijk met haar boeker afspreken dat ze je voor 50 extra gaat rimmen en dan ter plekke je realiseren dat ze hier amper van op de hoogte is en aanvoelen dat ze het eigenlijk niet wil en het dan toch doordrukken/verplichten dat ze haar tong in je kontgat steekt en je daar likt is 10x mens-ont-erender dan gewoon met zo'n girl next door uit Oekraine neuken.
Dat ben ik met je eens.
Dat voelt niet goed.
Maar goed, dat weet ik toch. Je bent, net als ik, ook wel eens grofgebekt of kort door de bocht hier, maar uiteindelijk ben je ruwe bolster blanke pit @Rony80
Dat heb je goed omschreven @knightrider, in kan inderdaad wel eens grof gebekt zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik geen moraal kompas hebt.
 
Ik heb totaal geen behoefte om het te ontvangen, dan is er toch een soort botsing met mijn mannelijke energie oid maar ik vind het wel geil om het bij een vrouw te doen met een lekkere kont, maar dat wist je al inmiddels ;)
Ik ben veel te vanilla/terughoudend voor dat soort acties.

Slechts een enkele keer heb ik wel eens gedacht, bij deze zou ik echt alles wel willen doen.
Gek genoeg was die Nicolle uit Rotterdam er zo eentje. Echt waanzinnig mooi qua lijf en bekkie, maar wie de lange recensie heeft gelezen weet dat er daar zoveel niet klopte dat het onmogelijk een ok date kon worden. Doodzonde!

Maar dan nog zou ik het bij zo'n meiske alleen overwegen na een eindeloze jacuzzi sessie, dat je zeker weet dat ze helemaal schoongeweekt is. En dan bij voorkeur als ze maar 1 klant per dag heeft.

Oftewel: In praktijk werkt het niet voor mij.
Alleen moet je de moderators nog overtuigen ;)
Nee hoor, ze zouden wel gek zijn om ons te boycotten, eindeloos veel leesvoer maken we. ;)
 
Bij gerimd worden, althans zo heb ik het ervaren, is dat je een bepaalde controle uit handen geeft aan de dame, dat is best wel apart, en daarom ook iets wat je niet door een willekeurige meid laat doen.
 
Ja, ik ben nu echt weg hier.

Beetje mijn late avond doorbrengen met een paar gasten op een hoeren forum om over kontneuken en rimmen te praten, terwijl mijn vriendin op de bank ligt te slapen.

Veel gekker moet het niet worden.

Maar morgen ben ik vast weer klaar voor meer gebabbel.
 
Bij gerimd worden, althans zo heb ik het ervaren, is dat je een bepaalde controle uit handen geeft aan de dame, dat is best wel apart, en daarom ook iets wat je niet door een willekeurige meid laat doen.
Er zijn (heteroseksuelen?) onder ons die geneukt worden met een voorbind-dildo ook zo omschrijven. ;)

Maar ik snap je punt.

Maar ben zelf vrij control freak in dit soort zaken.
 
Heerlijk om te rimmen en gerimd te worden met zo'n warm zacht tongetje door een lekkere geile dvp. 😛 Ken een hoop dames die het lekker vinden én het uit vrije wil zonder meerprijs het doen; zelfs zeer populaire dames waarvan je het niet zou verwachten en die niet openlijk ermee adverteren doen het (bij mij tenminste). En volgens mij sta ik bij de dames die ik bezoek wel bekend als een zeer relaxte hygiënische (100% hetero)klant en absoluut geen klojo of creep die het afdwingt... De meeste dames die ik ken zien J.B. maar al te graag komen; vanavond weer! 👅;)
 
Goedemorgen,
Zelf zou ik heel graag een keer willen meekijken hoe een andere man seks heeft met een vrouw.
Is er een man in Groningen of Friesland die wil dat ik een keertje meekijk?
Laat mij het ff weten dan via een pb tje.
Want die slappe wil graag stijf.

Gr.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan