meekijkers en andere vreemde snuiters

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
sommige mannen worden dusdanig grootgebracht dat de hele optie van mannenliefde niet eens in ze opkomt

die weten dan van niks

die kunnen dan tot nieuwe inzichten komen en denken "verdorie, dit is mijn ding!"

misschien wel terwijl ze een vrouw anaal staan te neuken, wie weet

nee zonder dollen het komt voor
 
Maar beschrijf hem eens, daar ben ik wel benieuwd naar, en nee ik ben geen homo ;)

Mooie kop, armen met tatoos, spieren, spannend beroep en zoent verschrikkelijk lekker. Goed gereedschap tussen de pootjes en maakte kabaal bij de explosie.
Hij was gewoon helemaal prima. Denk dat we wel een klik hadden samen.

En waarschijnlijk leest hij dit ook nog eens, dus hierbij... you rock! 🤘
 
ik kan bevestigen dat ik ook vind dat een kontgat een kontgat is
knightrider vind dat als je een vrouw in haar kontgat neukt dat het hetzelfde is als bij een man. En ergens heeft hij dus wel gelijk als je er zo over nadenkt als hij doet. want zeg eerlijk is er een verschil tussen een mannen gat en vrouwen gat nee toch? Ik zie Jimmy80 al voor me een dvp anaal nemen en tegelijkertijd denkend aan knightrider ze woorden. 😁
 
knightrider vind dat als je een vrouw in haar kontgat neukt dat het hetzelfde is als bij een man. En ergens heeft hij dus wel gelijk als je er zo over nadenkt als hij doet. want zeg eerlijk is er een verschil tussen een mannen gat en vrouwen gat nee toch? Ik zie Jimmy80 al voor me een dvp anaal nemen en tegelijkertijd denkend aan knightrider ze woorden. 😁
toch nog even kort hierover: dat heb ik niet gezegd.

Kontneuken an sich vind ik eerder homo- dan hetero-gedrag, maar een vrouw in haar kontje neuken is toch nog wel wat anders dan een man in zijn kont neuken.

Het schijnt alleen wel dat güntertje altijd stiekem aan sommigen van ons denkt als hij een dame gaat poepgat stampen. :ROFLMAO:
 
niet iedereen, veel mannen verdringen of onderdrukken die gedachten. Zelfs mannen die jarenlang getrouwd zijn geweest, kunnen uit de kast komen.
Ik ken ook iemand die getrouwd is geweest, kinderen, en nu is hij ineens homo, maar net als met die Meilandjes, hoe is het mogelijk dat hij ooit een hetero relatie heeft gehad zonder dat iemand doorhad dat hij een, nu overduidelijke homo is, hij zal het nu ook voor de show doen want zo interessant zijn die andere idioten niet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan