Meerdere bezoeken op 1 dag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paar jaar geleden 1x gedaan. Was bij een dame voor een uurtje. Vertelde dat haar vriendin ook in huis was. Vroeg of ze lesbisch trio deden. Ja dus. Uurtje afgemaakt zonder klaar te komen. Even de stad in tot beide dames beschikbaar waren. Betaald voor trio. Extra betaald voor lesbisch. Vervolgens niks lesbisch aan, maar om beurten met mij bezig en niet 1x met elkaar. Was te happy dat ik met twee bloedmooie jonge meiden daar lag dat ik er niet moeilijk over gedaan heb. Achteraf wel balen dat ik voor teveel betaald had en de trio daardoor niet als trio voelde. Dat was dik 500 euro op die manier voor twee uurtjes plezier met 1 en daarna 2 dames. Meteen ook het meeste wat ik ooit uitgegeven heb.

@Bassie niet de blauwe maar 49 euro voor 8 tadalafil 10mg pillen bij de apotheek.
 
Mijn persoonlijke best staat op zeven in heti is namiddag, 13 jaar geleden, vrouw van vriend hadden al plakkerige momenten gehad, doch toen in trianon Boortmeerbeek was het de mooiste dag van mij een leven, spreken we nog van.
 
Record is zeven vrouwen op een dag en vijf keer spuiten, zonder pilletje. En dat voor 100 euro.
Dat gaat nu niet meer lukken. Het aantal vrouwen wel, het spuiten minder en voor die prijs kan het niet meer.
Het was diverse jaren geleden in een partytreff in Duitsland. Om 12:00 naar binnen, om 22:00 naar buiten.
Het partytreff concept was een all in prijs. 100 euro voor eten, drinken en neuken zoveel je kon.
Niet de mooiste dames, maar dat maakte me niet zoveel uit. Ik wou vooral een hele dag sex, sex en nog eens sex.
Kijken en bekeken worden, elke meid rond mijn lul hebben. Mooie herinneringen aan.
 
Tegenwoordig pak ik wel eens een Kamagraatje als ik een gangbang of sexfeestje bezoek.
Niet omdat hij niet meer vanzelf omhoog komt, maar het maakt het een stuk makkelijker.
Ik hoef me met een pilletje geen zorgen te maken of hij omhoog komt en hard blijft.
Hij doet het dan een hele middag / avond en dat is prettig tijdens zulke feestjes.
Want tijdens zulke feestjes wil ik het liefst de hele tijd met een stijve rondzwaaien en er zoveel mogelijk vrouwen omheen hebben.

Zoals @CUMCUM schrijft, krijg ik ook een heel klein beetje een warm gezicht. Logisch want het spul zet de aderen open.
Dat gevoel heb ik alleen kort nadat ik het pilletje ingenomen heb. Daarna verdwijnt het en heb ik geen bijwerkingen.
Ik neem het pilletje altijd onderweg naar het feestje in. Dan heeft het voldoende tijd om in te werken.
De eerste ronde kan ik nog makkelijk zonder aan, het is bedoeld voor de tweede en volgende ronde. "Lange duur en uithoudingsvermogen doping".
Beetje proberen de eerste paar keer, maar inmiddels weet ik precies wat het met mijn lul doet en wanneer ik het in moet nemen.
 
Paar jaar geleden 1x gedaan. Was bij een dame voor een uurtje. Vertelde dat haar vriendin ook in huis was. Vroeg of ze lesbisch trio deden. Ja dus. Uurtje afgemaakt zonder klaar te komen. Even de stad in tot beide dames beschikbaar waren. Betaald voor trio. Extra betaald voor lesbisch. Vervolgens niks lesbisch aan, maar om beurten met mij bezig en niet 1x met elkaar. Was te happy dat ik met twee bloedmooie jonge meiden daar lag dat ik er niet moeilijk over gedaan heb. Achteraf wel balen dat ik voor teveel betaald had en de trio daardoor niet als trio voelde. Dat was dik 500 euro op die manier voor twee uurtjes plezier met 1 en daarna 2 dames. Meteen ook het meeste wat ik ooit uitgegeven heb.

@Bassie niet de blauwe maar 49 euro voor 8 tadalafil 10mg pillen bij de apotheek.
Ik heb voor 24 tadalafil 20 mg 81 euro betaald bij de apotheek ,een halfje per keer is al voldoende.
 
Ik heb voor 24 tadalafil 20 mg 81 euro betaald bij de apotheek ,een halfje per keer is al voldoende.
Dat is een enorm prijsverschil zeg. Hanteren die apotheken allemaal hun eigen prijs of zo? Die van 20mg en dan halveren heb ik ook al eens aan zitten denken, maar dan moet het wel richting jouw prijs gaan. Bizar het verschil.
 
Respect gasten!!!
Voor mij is het genoeg als ik klaar gekomen ben. Heb dan geen drang meer voor een tweede beurt.
Misschien als ik in de voormiddag een eerste sessie zou doen en s avonds een tweede.
Maar ik ben geen ochtendneuker??
Maar mijn wekelijks bezoekje hou ik al 38 jaar vol, bovenop mijn verplichtingen thuis.
Ik had een vaste dame geboekt voor een speciaal avondje, en heb geregeld dat ik toen vanuit huis kon werken zodat ik op tijd kon vertrekken. Gedurende de ochtend werd de voorpret mij te veel en heb ik een quickie geregeld met een andere vaste tijdens mijn lunch. Zij was eigenlijk net wakker toen ik haar belde en was haar haar aan het doen doen ik binnengelaten werd. Heb haar condoom in doggy van een zaadlozing voorzien terwijl de ene helft van haar kapsel nog in de haarklemmetjes zat. Op die manier was ik tenminste in de middag nog productief voor het bedrijf!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan