Meerdere bezoeken op 1 dag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rmi

Newbie
Forumpionier
12
30/06/21
6
1
Onlangs heb ik twee dames bezocht op 1 dag. 1 voor het werk en 1 erna.
Mijn uithoudingsvermogen bij de tweede was fenomenaal.
Dit wil ik optimaliseren. Drie of meer op een dag.
Dit zal wel wat planning vergen, zowel timing als budgetair.
Het zal zeker met de clubs zijn aangezien het zo betaalbaar blijft.
Nu vroeg ik me af of jullie ook al zo'n dagen gedaan hebben en hoe dit beviel en je dit aangepakt hebt...
 
Meestal ga ik voor 1 uur met 2 rondes. Helaas kon 1 dame maar een half uur dus uiteindelijk een andere dame erna bezocht omdat ik toch op pad was. Beide dames waren een slechte ervaring.... Maar goed ik kan inderdaad relateren dat de tweede ronde beter fijner aanvoelt qua uithoudingsvermogen. Vandaar dat 2x meestal een must is bij mij
 
Wat mij goed bevalt: Eerste ronde kinky or BDSM, of transseksueel, en daarna naar ander adres voor een GFE of een massage met...... bij elkaar snel 300 Euro.
Goedkoper: Saunaclub in Duitsland, 4-6 uur, met gebruik van sauna en 3 kamergangen van 20 tot 60minuten. Kosten: 120 tot 250 Euro

2 x in een uur lukt niet meer....... 3 x in 4-6 uur is het maximale, en daarna 1-2 dagen géén behoefte meer.....
 
Laatst had ik (voor het eerst) twee keer op een dag sex gehad. Ik tel dan ff een gangbang niet mee.

In de morgen had ik een raam dame bezocht.
Echter daarna bleef ik nog zo geil als een beer en besloot om in de middag een masseuse keihard te neuken.

In de avond kon ik helaas niet meer. Wellicht een volgende keer ?.
 
Tot een jaar of 2 geleden ging ik regelmatig naar Goldentime in Bruggen (Duitsland). Meestal van 11 uur in de ochtend tot 17 uur. Meestal neukte ik dan 3 of 4 lekkere jonge meiden met 2 uurtjes relaxen tussendoor. Dat heb ik dus al een tijdje niet meer gedaan, maar staat wel weer op de planning! :)
 
Ooit maar 1 of 2 keer gedaan..
Waarvan ik me 1x nog echt herriner..
SKW Antwerpen.. Had al een paar weken een mooi meisje op de verlanglijst staan..
Is alweer jaaaaren geleden.. Vond ze toen geweldig om te zien.. Dus op een zondag speciaal voor gereden..
Telkens bezet.. En maar wachten.. Rondje lopen.. Schoot er net een collega binnen.. Ik weer te laat.. Begon het GVD nog te regenen ook
Dus bij een andere dame binnen, voor en blowjob..
Kom buiten.. Loop langs de dame waar ik voor kwam.. Staat ze voor het raam
Bingo!.. Gelijk naar binnen.. En moeiteloos nog een keer.. Onvoorstelbaar. Ik gromde gewoon toen ik ze neukte..
Dat vergeet ik niet snel meer.. Was ook wel 15 jaar jonger zowat toen
Scheelt ook
Maar nu doe ik dat niet meer.. Liever 1 langere date dan
 
Laatst naar Massagewereld gegaan voor een uurtje massage met twee hoogtepunten. Ik was nog geen 5 minuten binnen toen ze me voor de eerste keer aan het spuiten had. Daarna de rest van het uur rustig opgebouwd naar een tweede, nog heftiger, orgasme. Geen idee dat ik het in me had, maar zij trok het er in elk geval uit, vol overgave ?
Mocht iemand geïnteresseerd zijn: Hanna was de meid met de gouden handjes in kwestie.
 
Wat mij goed bevalt: Eerste ronde kinky or BDSM, of transseksueel, en daarna naar ander adres voor een GFE of een massage met...... bij elkaar snel 300 Euro.
Goedkoper: Saunaclub in Duitsland, 4-6 uur, met gebruik van sauna en 3 kamergangen van 20 tot 60minuten. Kosten: 120 tot 250 Euro

2 x in een uur lukt niet meer....... 3 x in 4-6 uur is het maximale, en daarna 1-2 dagen géén behoefte meer.....
Welke saunaclub in Duitsland?
 
Bij voorkeur ga ik een dagje naar een saunaclub als ik zin heb in meerdere dames. Aangezien ik toch wel iets aan tijd nodig heb om weer op oorlogssterkte te komen is dit mijn ideale basis daarvoor, na kamerbezoek even relaxen, wat drinken en eten. Ondertussen dames kijken, en op een gegeven moment voel ik gewoon dat het weer kan. Het komt dan ook wel voor dat ik met dezelfde dame naar de kamer ga, de tweede keer is altijd beter..

In Duisburg bezoek ik vaak ook meerdere, maar ja er staan daar ook zo veel lekkere dametjes, en het kost maar 3 tientjes. Het is een stukje rijden en dan wil ik er ook wel het maximale uithalen. Ook hier tussendoor even wat drinken of eten en een rondje lopen.

Alle andere bezoekjes hetzij ramen of priveclubs hou ik het meestal bij 1 maar 2 of 3 komt af en toe ook wel voor. Beetje afhankelijk ook van tijd en geld dat te besteden is.
 
Respect gasten!!!
Voor mij is het genoeg als ik klaar gekomen ben. Heb dan geen drang meer voor een tweede beurt.
Misschien als ik in de voormiddag een eerste sessie zou doen en s avonds een tweede.
Maar ik ben geen ochtendneuker??
Maar mijn wekelijks bezoekje hou ik al 38 jaar vol, bovenop mijn verplichtingen thuis.
 
Ik heb ooit op Hookers gestart een topic in de trant van "Bezoek je liever 1 of 2 DVP's als je 2x kort achter elkaar wilt klaarkomen?"
Wat ik me herinner is dat destijds veel medewandels mijn mening deelde dat 2x kort achter elkaar klaarkomen bij 2 verschillende DVP's opwindender is en over het algemeen ook minder kosten met zich mee brengt.

Tall
 
Heb het ook al een paar keer gedaan , eerst langs een privéontvangst die ik ging uittesten en waar de service wat van tegenviel en daarna een afspraak geregeld met een dame waar ik nog al eens langs geweest was en waarvan ik wist dat je er niet teleurgesteld buitengaat.
Dit is ook een goede manier om een tegenvaller snel te verteren :D en je kan idd wat langer uithouden de tweede keer.
Ook wel eens gehad dat ik niet kon kiezen tussen 2 raamdames en dan maar besloten om ze beide te doen die dag .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan