Meerdere keren of 1 keer..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 463

Wandelaar
Forumpionier
93
03/07/21
195
2
Ik weet niet of er al een onderwerp is (zo ja, sorry als ik er nog 1 begin).

Ik ben een liefhebber van gangbangs. Bezoek deze regelmatig en over het algemeen positieve indrukken. Het samenwerken met andere mannen en de meiden zien genieten hou ik van.

Zo'n bang duren meestal een aantal uren. In die tijd lukt het mij vaak om maar 1x te komen. Graag zou ik dat wel eens naar 2x of meer zien. Zou het aan de leeftijd (42) liggen? Conditie? Hoe is het bij andere? Soms zie ik mannen zo makkelijk achter elkaar klaarkomen, soms btje jaloers. Begrijp mij niet verkeerd: heb in loop der jaren ook vrede gevonden met die ene keer. En heel soms lukt het echt 2x, maar dat is op 1 hand te tellen.

Dus nogmaals de vraag: zou het met leeftijd en/of conditie te maken hebben? En hoe is dat bij jullie?

Njoy3r
 
Een antal uren bangen......
Tot een aantal jaren geleden kon ik het niet lang volhouden maar wel meerdere keren klaarkomen.
Inmiddels kan ik het klaarkomen langer kan uitstellen, maar nu wordt het qua conditie moeilijker vol te houden.

Tall
 
ligt denk ik ook aan hoe het tussen je oren zit,,
vermoeidheid..hoe geil je word van een dame of situatie..stress van werk etc..
paar dagen niet klaarkomen helpt zeker wel..
en zorgen dat je gehydrateerd blijft..
als ik in goed gezelschap ben ,dan lukt 2x in een uur wel..meestal kom ik toch binnen 10 minuten de eerste keer..de 2e keer als er een 30/40 minuten tussen zit..
maar dan moet ik wel op mijn gemak zijn verder..en het toch niet voelen dat er tijdsdruk is..
al weet je het dan nog niet..meisje bij Dreamgirls vorig jaar gaf me een geweldige penismassage..
hield ik niet vol..dus spoot na een kwartier..,ze bleef bezig met me..onderwijl wat babbelen..me aftrekkend met mijn eigen zaad..binnen 10 minuten weer bingo
geen idee hoe ze (en ik)dat deed..maar ze wist het wel degelijk..
ga ik niet meer kunnen nadoen waarschijnlijk..
denk wel dat 3x op een 3 uur durende gangbang lukt..half pilletje erin..dag of 4 opsparen..jawel..
 
Bij het gangbangen neem ik altijd een kamagraatje, zodat ik heel wat uren met een stijve kan zwaaien. Het zijn feestjes die een dagdeel in beslag nemen en ik wil optimaal genieten. Ik kom gemiddeld één keer per uur klaar tijdens zulke feesten. Neuk ook zonder klaar te komen, laat me ook pijpen zonder te spuiten. Af en toe rust, kijken, wat eten / drinken / douchen, spanning in mijn hoofd weer opbouwen en weer spuiten. Als er een meisje is waar ik super geil van word, kom ik makkelijker klaar. Ligt aan de vorm van de dag, de gangbang, de meiden, het aantal mannen.

Ik denk dat het vooral tussen de oren zit. Eenmaal de gedachte dat je maar één keer klaar kunt komen, is dat vanaf dan een feit. Het is niet eenvoudig dat los te laten. @Njoy3r hoe pak je het aan tijdens een gangbang? Stel je steeds uit omdat je de "angst" hebt dat je maar één keer kunt klaarkomen? Spaar je het op tot aan het einde? Als dat zo is, zou ik toch eens proberen om direct in het begin van het feestje te spuiten, verder vooral te genieten en op het einde nog eens pogen. Misschien lukt het je een tweede keer te komen. En zo proberen uit te bouwen. Gangbangen is geil, maar als je meerdere keren klaar kunt komen, is het nog veel geiler. Uiteraard gezond proberen te leven. Week voorafgaande aan het feest goed je rust nemen, water drinken en niet klaarkomen, zodat je zak vol zit op de dag zelf. Roken, alcohol en/of drugs heeft ook invloed.
 
In het verleden was ik een paar keer in Berlijn bij een Flat-Rate Gangbang. Op een avond was ik wel tien keer bezig, maar hiervan maar vier keer met spuiten klaar gekomen. Twee keer zonder en de rest gewoon na een tijd gestopt en de volgende man aan het werk gezet.

Was ik de hele tijd stijf? Ja, maar ik denk dat dit door de geilheid kwam. Tegenwoordig zou ik voor zoiets een pil moeten nemen.

Belangrijk is dat je probeert om een bepaalde tijd tussen de acties uit te rusten. Hapje eten, iets drinken, TV kijken, Sauna, enz.
 
Een antal uren bangen......
Tot een aantal jaren geleden kon ik het niet lang volhouden maar wel meerdere keren klaarkomen.
Inmiddels kan ik het klaarkomen langer kan uitstellen, maar nu wordt het qua conditie moeilijker vol te houden.
Haha! Precies zo!
Die pik blijft wel lekker hard... maar om zo uren lang 'vol' te gaan... is qua conditie wél een stuk moeilijker vol te houden... De leeftijd...
 
Bij het gangbangen neem ik altijd een kamagraatje, zodat ik heel wat uren met een stijve kan zwaaien. Het zijn feestjes die een dagdeel in beslag nemen en ik wil optimaal genieten. Ik kom gemiddeld één keer per uur klaar tijdens zulke feesten. Neuk ook zonder klaar te komen, laat me ook pijpen zonder te spuiten. Af en toe rust, kijken, wat eten / drinken / douchen, spanning in mijn hoofd weer opbouwen en weer spuiten. Als er een meisje is waar ik super geil van word, kom ik makkelijker klaar. Ligt aan de vorm van de dag, de gangbang, de meiden, het aantal mannen.

Ik denk dat het vooral tussen de oren zit. Eenmaal de gedachte dat je maar één keer klaar kunt komen, is dat vanaf dan een feit. Het is niet eenvoudig dat los te laten. @Njoy3r hoe pak je het aan tijdens een gangbang? Stel je steeds uit omdat je de "angst" hebt dat je maar één keer kunt klaarkomen? Spaar je het op tot aan het einde? Als dat zo is, zou ik toch eens proberen om direct in het begin van het feestje te spuiten, verder vooral te genieten en op het einde nog eens pogen. Misschien lukt het je een tweede keer te komen. En zo proberen uit te bouwen. Gangbangen is geil, maar als je meerdere keren klaar kunt komen, is het nog veel geiler. Uiteraard gezond proberen te leven. Week voorafgaande aan het feest goed je rust nemen, water drinken en niet klaarkomen, zodat je zak vol zit op de dag zelf. Roken, alcohol en/of drugs heeft ook invloed.
Nu... op een gangbang je (stevig!) laten pijpen zonder te spuiten en energiek neuken zonder klaar te komen... Ook best lekker hoor! En... dan op het eind lekker krachtig vanuit je tenen komen! Geweldig!
 
Ik ben 65+ en het lukt mij maar 1 keer en dat zit niet tussen de oren, stress of slechte condite.
Gewoon leeftijd.
Ik heb wel eens gelezen dat als je ouder bent spuiten niet meer gaat ( klopt) maar je wel meer controle over het uitstellen van klaarkomen hebt (klopt ook). Nadeel is wel als ik te lang uitstel het ook over ga en dan lukt het helemaal niet meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben 65+ en het lukt mij maar 1 keer en dat zit niet tussen de oren, stresch of slechte condite.
Gewoon leeftijd.
Ik heb wel eens gelezen dat als je ouder bent spuiten niet meer gaat ( klopt) maar je wel meer controle over het uitstellen van klaarkomen hebt (klopt ook). Nadeel is wel als ik te lang uitstel het ook over ga en dan lukt het helemaal niet meer
Hoe herkenbaar!
Maar... dat 'te lang uitstellen en dan lukt het niet meer' kan ik voorkomen door 'actief' naar een hoogtepunt toe te werken. En dat lukt meestal aardig! En... na al die opgebouwde spanning... Man! Wat spuit ik krachtig! OMG!
 
Laatst bewerkt:
Mij lukt het meestal wel 2x (34 jaar) maar er zitten wel een aantal voorwaarden aan, misschien geld dat voor anderen ook. 1. Ik heb dan sowieso kamarga nodig anders blijft het niet hard genoeg en 2. Voor de 2e keer moet de handeling echt intenser zijn dan de eerste keer. Bijvoorbeeld eerste keer handjob en dan 2 keer dvp bovenop mij, daar heb ik tot nu toe het meeste succes mee gehad.
 
2x op een uur lukt meestal wel omdat de Dame me zeer goed kent, maar meestal neem ik meerdere uren, is veel rustiger voor beide, en ja ik geniet daarvan so what.

Als ik er iets bij neem dan kan het wel een keer of 4 op 2-3 uur.
 
Ik weet niet of er al een onderwerp is (zo ja, sorry als ik er nog 1 begin).

Ik ben een liefhebber van gangbangs. Bezoek deze regelmatig en over het algemeen positieve indrukken. Het samenwerken met andere mannen en de meiden zien genieten hou ik van.

Zo'n bang duren meestal een aantal uren. In die tijd lukt het mij vaak om maar 1x te komen. Graag zou ik dat wel eens naar 2x of meer zien. Zou het aan de leeftijd (42) liggen? Conditie? Hoe is het bij andere? Soms zie ik mannen zo makkelijk achter elkaar klaarkomen, soms btje jaloers. Begrijp mij niet verkeerd: heb in loop der jaren ook vrede gevonden met die ene keer. En heel soms lukt het echt 2x, maar dat is op 1 hand te tellen.

Dus nogmaals de vraag: zou het met leeftijd en/of conditie te maken hebben? En hoe is dat bij jullie?

Njoy3r
Er zijn veel factoren en leeftijd is er maar één van. Veel mannen kunnen maar één keer klaarkomen, ook omdat sommige mannen daarna niet meer geil zijn, soms zelfs dat seks hun tegenstaat.

Persoonlijk kom ik maximaal maar één keer klaar, soms zelfs helemaal niet, omdat steeds uitstellen ook zorgt dat het steeds lastiger kan gaan. Ik vind het helemaal prima. Klaarkomen is geen doel en het contact vind ik veel belangrijker.
 
Persoonlijk kom ik maximaal maar één keer klaar, soms zelfs helemaal niet, omdat steeds uitstellen ook zorgt dat het steeds lastiger kan gaan. Ik vind het helemaal prima. Klaarkomen is geen doel en het contact vind ik veel belangrijker.
Precies zo! Zelf kom ik 9 op 10 wél klaar op het eind... maar het 'stoeien' zelf is minstens even belangrijk... indien niet méér zo! Lusten & driften! Wat een plezier in bed! OMG!
 
Ik kom op gangbangs ook maar maximaal 1 keer klaar, heerlijk de spanning opbouwen en bij de eind bukkake m'n druppels laten vloeien, want spuiten doe ik niet meer 😅 45 jaar oud.

Al had ik afgelopen vrijdag wel de neiging om snel te komen, maar dan stop ik meteen met neuken, ff afkoelen 😝
Mijn ervaring is dat ik heel moeilijk op oorlogssterkte kom als ik ben gekomen, ja dan zit neuken er niet meer in.
 
Nu... op een gangbang je (stevig!) laten pijpen zonder te spuiten en energiek neuken zonder klaar te komen... Ook best lekker hoor! En... dan op het eind lekker krachtig vanuit je tenen komen! Geweldig!
Dat is inderdaad een van de leuke dingen aan een gangbang. Je hoeft niet te spuiten, geen prestatiedruk. Lekker aan de slag gaan, weer even pauze, kijken, meedoen, op naar de volgende deelneemster, en spuiten wanneer je zin hebt of het niet meer uit kunt / wilt stellen. Geen tijdsdruk, omdat de feestjes altijd wel een dagdeel / meerdere uren duren. Neemt stuk stress weg, waardoor het allemaal relaxed wordt.
 
Ik ben na 1 keer echt klaar. Met de ontlading verdwijnt ook mijn geilheid. Beetje relaxed met het meisje in mijn armen liggen daarna, dat vind ik veel fijner dan een tweede ronde. Soms komt het er dan toch nog van, maar dan moet ze er wel echt actief voor gaan (opnieuw geil maken bedoel ik), want voor mij hoeft het niet zo nodig eigenlijk. Heb wel geleerd klaarkomen uit te stellen, waardoor ik bij een afspraak van een uur pas in het laatste kwartier kom.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan