Recensie (Meesteres) Dana (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 21/2 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pluspunten
-zeer mooi
-uitstraling is top
-heel verbaal dominant

Minpunten:
Weet niet goed maar heb nog nooit langer dan 20 minuten genomen.
 
't was alleen HIgh Class Companion met extra soft SM

Ik veronderstel dat hij even haar hand mogen kussen en vasthouden heeft ... en dat zij er dan even hard in geknepen heeft voor de soft SM ... en dat ze veel gebabbeld hebben aangezien ze verbaal heel sterk was.

' t ja, dat zijn van die recensies waarvan je denkt, what else ...
 
Biedt Dana, als Meesteres, ook service voor 50Euro aan, zoals schrijver Coolie schrijft?
Nja is niet echt SM, want denk niet dat da echt voor mij is. Eerder idd een soort kennismaking.
Daarom ook geen uitgebreid verslag. Veel kunt ge wrs voor 50 niet hebben hé. Maar idd gewoon wat dirty talk xd.... Maar zelfs dat was al goed. Dus vermoedelijk voor mensen die wel ervoor volledig te vinden zijn, lijkt ze de moeite. Maar zal dan geen vluggertje zijn. Xd

Amai seg.... Kan moeilijk meer zetten als het dat maar is. En wss zullen 'de echte' er niet mee content zijn maar ok lol. Ik ben blij dat ze ook zoiets als soort kennismaking vluggertje aanbiedt. Want bij het echte werk, ga ik wss lopen, wat heel soft spelen ok, maar zeker niet het echte werk voor mij.
Denk dat ze het extra drinkgeld van 50 euro er gewoon snel bijneemt. Is snel verdiend, het is maar hoe je het bekijkt.... en volgens mij beschouwt ze het een beetje zo....Heb er ook wel een goede klik mee. En simpel kan ook leuk zijn.

En ik vind haar gewoon een heel knappe dame met echt een super dominante strenge bitchy uitstraling Tout court. Misschien ga ik er ooit eens langer binnen. Maar voorlopig is die drempel voor mij persoonlijk nog net iets te hoog.😅

Maar enkel haar verschijning alleen al, maakte redelijk wat indruk op me.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan