Recensie Meesteres/Kinkygirl Carina, House of Dreams, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kinkfan

Vaste klant
105
23/01/22
126
24
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Plassex
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/amersfoort/526899-mrs-carina
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er zijn veel Meesteressen waar waar je voor een goede sessie terechtkunt. Niet alle Meesteressen vinden het leuk om een sessie meer erotisch te maken. Daarvoor is het altijd super om een zogenaamde Kinkygirl te bezoeken.
Althans, die kwalificatie geef ik Carina. Ze ontvangt in House of Dreams in Amersfoort en behoort wat mij betreft tot de absolute top. Ze is werkelijk prachtig om te zien, is erg vriendelijk, correct en zeer creatief en inventief.
Ook daar waar het gaat om het erotische en het perverse te verenigen.
En, nee, geen pijpen of neuken e.d. De erotiek zit in de benadering, het spel, het voorkomen en de manier van spelen.
Subtiel, dichtbij, aanraken mag en dat in combinatie met vastbinden, sounding, anaal en allerlei perverse spelletjes.
Opvallend is de variatie die ze in haar sessies aanbrengt. Ik was onlangs twee keer relatief kort achter elkaar en de tweede sessie was heel anders dan de eerdere doordat ze in die sessie met elektra aan de slag ging (verslavend lekker trouwens)

Ze werkt vaak samen met Michaela en ook Alesia past in het rijtje. Met alle drie heb ik ervaring en voor mij steekt Carina er met kop en schouders boven uit.


Hopelijk kan/mag ik haar snel weer bezoeken.
 
Er zijn veel Meesteressen waar waar je voor een goede sessie terechtkunt. Niet alle Meesteressen vinden het leuk om een sessie meer erotisch te maken. Daarvoor is het altijd super om een zogenaamde Kinkygirl te bezoeken.
Althans, die kwalificatie geef ik Carina. Ze ontvangt in House of Dreams in Amersfoort en behoort wat mij betreft tot de absolute top. Ze is werkelijk prachtig om te zien, is erg vriendelijk, correct en zeer creatief en inventief.
Ook daar waar het gaat om het erotische en het perverse te verenigen.
En, nee, geen pijpen of neuken e.d. De erotiek zit in de benadering, het spel, het voorkomen en de manier van spelen.
Subtiel, dichtbij, aanraken mag en dat in combinatie met vastbinden, sounding, anaal en allerlei perverse spelletjes.
Opvallend is de variatie die ze in haar sessies aanbrengt. Ik was onlangs twee keer relatief kort achter elkaar en de tweede sessie was heel anders dan de eerdere doordat ze in die sessie met elektra aan de slag ging (verslavend lekker trouwens)

Ze werkt vaak samen met Michaela en ook Alesia past in het rijtje. Met alle drie heb ik ervaring en voor mij steekt Carina er met kop en schouders boven uit.


Hopelijk kan/mag ik haar snel weer bezoeken.
Klinkt goed @kinkfan ! Heb Carina aan mijn wishlist toegevoegd
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/amersfoort/526899-mrs-carina
Totale kosten (in euro)
360
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prachtige kinky meid met topbody, en ik hoge zwarte laklaarzen word ik als ik haar zie als was in haar handen. Wacht nu met smart dat ze eind van deze maand weer terug is van vakantie
Vandaag bij deze Roemeense Godin geweest in Amersfoort. Ze is perfect: heel mooi, houdt goed rekening met wensen en mogelijkheden, is creatief in het spel en daarnaast een fijne dame.

Ze begon met een gemeen schoenen-vereer spel, waarbij mijn tepels het hard te verduren kregen en de piemel netjes opgeborgen werd. Haar schoenen waren pumps die met gemene spikes bekleed waren. Zo mooi en dreigend... Ze was niet onder de indruk van mijn werktempo. Genoeg reden om mijn kont eens goed met de zweep en plak te bewerken. Hierna had ze alle tijd om mijn ballen en tepels stevig aan te pakken. Ik wist niet waar ik het had en moest echt doorbijtenh, maar als ik in haar ogen keek wilde ik alleen maar doorgaan voor haar.

In haar SM stijl lijkt ze op Meesteres Michela. Dat is niet gek, ze is door haar ingevoerd in SM. Ik hoop ze beiden in de toekomst te kunen bezoeken.
 
meest sexy vrouw die ik ken..... zoals ze met haar heupen wiegt.... heb haar leren kennen voor haar BDSM tijd in A'dam. Man wat een genot was dat ook, maar daar is ze gelukkig voor haar al jaren mee gestopt. Nu top meesteres, ga er maar eens langs binnenkort en zal review schrijven. kijken of ze nog steeds zo magisch is
 
meest sexy vrouw die ik ken..... zoals ze met haar heupen wiegt.... heb haar leren kennen voor haar BDSM tijd in A'dam. Man wat een genot was dat ook, maar daar is ze gelukkig voor haar al jaren mee gestopt. Nu top meesteres, ga er maar eens langs binnenkort en zal review schrijven. kijken of ze nog steeds zo magisch is
Ah ja, toen heette ze nog Micky. Goeie herinnering aan, goed lichaam en fijne drive. Maar als kinkygirl vind ik haar echt helemaal niet interessant. Als je een seksklik hebt betekent dat blijkbaar niet dat je ook een kink-klik hebt.
 
Ah ja, toen heette ze nog Micky. Goeie herinnering aan, goed lichaam en fijne drive. Maar als kinkygirl vind ik haar echt helemaal niet interessant. Als je een seksklik hebt betekent dat blijkbaar niet dat je ook een kink-klik hebt.
eens, eerste keer dat ik haar als meesteres had ontmoet (alweer jaren geleden net nadat ze met normale sex gestopt was) was het nog niet best vergeleken met mijn vaste meesteres, maar als ik de review nu lees is het een top meesteres geworden. Dus binnenkort eens terug voor nieuwe kennismaking ;-)
 
Ze is terug van vakantie 1 van de knapste kinkygirls/meesteressen van het land die ook steeds meer keuze heeft in top fetish kleding en hoge laklaarzen. En een geil spel met de Venus2000 milkingmachine is met haar teasing erbij of VR bril erg opwindend en daarvoor hoef je niet eens een Smmer te zijn.

Ze maakte mij verder weer gek met haar fantastische lichaam op sfeervolle achtergrondmuziek. Opwindende teasing en tepelspel, strap on en masturberen onder toezicht.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/amersfoort/526899-mrs-carina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ja ze is nog steeds de leukste meest sexy vrouw die ik ken. Amazing edging spel en de Venus 2000 is briljante aanvulling op haar spel. Carina if you read this. You rock 😇😎 text me for The wedding date 😂🤣
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/526899-mrs-carina
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een bezoek gebracht aan deze topper.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en ik zag direct dat er mooie benen gehuld waren in schitterende Nylons, zoals ik gevraagd had. Even douche met deze warmte en klaar voor de sessie!

Ik hou van body worshipping en pegging dus daar had ik om gevraagd en ik kan je alvast verklappen: Dat heb ik gekregen en hoe!.

Ik mocht beginnen met haar voeten en benen te aanbidden. Met met mijn mond en handen moest ik ieder stukje van haar nylons af gaan. Wat een genot. Dit is iets wat ik zo een uur zou kunnen doen. Ook haar billen mocht ik worshippen, hmmm heerlijk!

Ze vertelde me tijdens de worshipping dat ze een nieuwe zwarte strap-on had die ze op mij wilde testen. Daarvoor moest mn kontje wel opgerekt worden. Eerst met vingers en daarna een vibrerende fisting dildo werd er ruimte gemaakt. Heerlijk! ondertussen kon ik nog net aan het Nylons zitten wat mij extra op wist te winden.

Ze deed haar eerste strap-on om van de dag. Een normale dikte en al vrij lang. Wat vind ik het op windend om Carina met ontbloot bovenlijf te zien lopen en dan een strap-on tussen haar benen. Hmmm, als ik er nu weer aan terug denk word ik weer opgewonden. In verschillende posities heeft ze mij genomen met deze voorbinder.

Toen kwam het klapstuk van de middag de grote zwarte dildo. Met niet alleen een verdikking aan de voorkant maar ook halverwege. Zonder pardon schoof ze hem naar binnen! En ik moest het toch wel even weg zuchten bij de verdikkingen. Maar wat een genot. Heerlijk om door zo'n mooie vrouw gevuld te worden en ook heerlijk om het te zien in de spiegels. Ze geniet zelf ook van het neuken en doet dit vol energie.

Heerlijk. Ik moest wel even bijkomen van deze sessie maar heb heerlijk genoten en ik ga snel terug!
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/amersfoort/526899-mrs-carina
Totale kosten (in euro)
360
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eigenlijk wil ik haar voor mezelf houden maar met wie moet ik het anders delen?

Eerdere ervaringen
Nadat ik mijn eerste soft-SM ervaring jaren terug had met Tatum (aka Lotte) bij Carpe Diem in Oss ben ik vorig jaar al een keer bij Carina geweest. Nadat ik doorgegeven had wat voor (solo-)ervaring ik had heeft ze een enorm fijne sessie gegeven: beetje electrostim, anal play en sounding. Dat smaakte naar meer. Aangezien het niet goedkoop is en ik andere dingen op mijn agenda had heeft het een jaar geduurd voor een vervolg. Ik ben niet zo van de pijn, maar ben meer op zoek naar nieuwere of intensere ervaringen.

Carina
Vorige week ben ik voor een twee-urige sessie gegaan. Wat een schatje is de Roemeense Carina en wat een verschijning. Ze is zo relaxed en luistert goed naar je wensen. Nadat ik gedoucht had en naakt tegenover haar stond kon ik mijn jongeheer al niet bedwingen. Goed, de 50mg sildenafil hielp daar ook niet bij natuurlijk. Zij zag dat ook en haar eerste idee, nadat ik met handen omhoog vastgebonden moest staan, was een transparante 'cage' voor mijn jongeheer. Dat paste eerst natuurlijk niet, maar daar heeft ze zo haar truukjes voor.

Ze heeft me heerlijk geteased, met mijn tepels gespeeld, geblinddoekt, in mijn nek gekust en geplaagd. Toen ik los mocht, moest ik haar op mijn knieën worshippen. Nooit gedaan, maar met zo'n lichaam (als die van haar, niet de mijne) is dat niet moeilijk, via het kussen van haar benen redelijk snel naar haar kont en vagina (kleren aan, dat wel, hier kom je niet voor rauwe seks), ze liet het allemaal toe. Heerlijk gewoon.

Sounding
Na een tijdje mocht ik op het bed gaan liggen. Ik weet niet precies na hoe lang, het tijdbesef was ik toen al volledig kwijt. Maar op bed dus. Vastgebonden en af en aan geblinddoekt. Op sommige momenten mocht ik meekijken wat het extra spannend maakte. Al die tijd is ze heel spontaan en ik heb naast het seksuele gedeelte met haar ook gewoon heel veel lol gehad tijdens de sessie.

Ze heeft eerst een heel sounding programma afgewerkt nadat de 'electro pussy' niet werkte. Eerst een kleine metalen sound, daarna een iets grotere en daarna een hele lang van kunststof. Wat een ervaring was dat! Het ging helemaal naar binnen, tot in mijn plaats. Vooral het langzaam verwijderen voelde als een combinatie van een orgasme en plassen tegelijkertijd. Niet. Normaal.

Twee uur durend orgasme
Over orgasme gesproken, ik kom nogal snel en dat geef ik ook altijd aan. Zij is echter een meesteres in het uitstellen van het orgasme (edging). Na de sounding heb ik haar nog om tips gevraagd, omdat ik solo altijd een branderig krijg en bij haar niet. Toen ik zei 99% alcohol te gebruiken om de sound van te voren te ontsmetten hebben we daar hard om moeten lachen. 70% is de tip.

Maar goed, tot zover de sounding. Af en aan blinddoek op en af en mocht ik haar ook aanraken. En ze heeft ook zo'n heerlijk tenger lichaam. Met de anal play ging ze dit keer wat verder. Eerst met haar vingers. Daarna een 4 met elkaar verbonden ballen. Ze zou trots op me zijn als er 3 van de 4 naar binnen zouden kunnen. Aardig groot waren ze en het was best een uitdaging maar het werden er 4. Daarna kwamen er nog grotere aan te passen en ook die lukte. Hoe zij het opbouwde was fan-tas-tisch. Inmiddels had ze haar bovenstukje uit gedaan. Wat heerlijk om met haar borsten te spelen. Ik denk dat ze echt zijn, kon niets neps ontdekken. En toen kwam ze met een voorbinddildo, ook een wens van me. Wat een geil gezicht toen zij me daarmee neukte. Niet normaal.

Ik kwam na een twee uur durend orgasme intens klaar, zo heftig dat ze er eerst van schrok en snel een andere kant op moest richten. Sinds mijn twintiger jaren niet zover geschoten als toen.

Het is een hoop geld, maar hier geniet ik nog lang van na. Carina is echt iemand die het je naar de zin wil maken. Kan ook gewoon zijn dat we een goede klik hadden, want we hebben echt ook wat afgelachen samen. Het was fijn dat ik zo vrij kon zijn bij haar en ik voel me helemaal op mijn gemak en veilig bij haar. De hygiëne heeft zij goed voor elkaar.

Kom je hier om te neuken, dan ben je aan het verkeerde adres. Hier kom je voor de spanning.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan