WHEM Meesteres Stevie, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe is de sessie verlopen? Hoe is haar stijl? Hard of eerder soft erotisch?
Mag je haar ook aanraken? In haar RL advertentie staat bij mogelijkheden ook beffen en rimmen. Laat ze dit effectief toe? Zou graag wat meer te weten komen alvorens een sessie te boeken.
 
Hoi hoi, ik ben al enkele keren bij meesteres Stevie geweest. Het waren telkens goede sessies. Mijn voorkeur gaat uit naar erotische sm, maar ze doet ongetwijfeld ook wel hard vermoed ik. Zij bepaalt of je haar mag aanraken, misschien als je heel braaf bent 😜. Ik heb haar al eens mogen beffen. Rummen geen idee. Ik ben er toch telkens voldaan buiten gegaan....ik zou zeggen... boeken en genieten 😉. t amusement!!!
 
Ik ben een aantal maand geleden bij haar geweest,was echt een goede ervaring stelt je direct op je gemak.ze bespreekt ook wat je van het spel verwacht .
En ze kan dat perfect inwerken .
Ze is zeer kordaat en je moet haar instructies zeer strikt opvolgen,anders krijg je de verdiende straf 😜
Ik heb ze niet mogen likken 🤨 al wou ik het wel.
Ik moest de volgende keer beter mijn best doen.
Wat ik nooit zal vergeten is hoe ze mij anaal heeft genomen met mijn armen en benen gespreid tegen de muur . Echt ik ben tevreden buiten gegaan .
Volgende keer probeer ik haar te likken .
 
Deze meesteres is nog steeds actief. Haar sessies op zich zijn zeker interessant,maar per sessie wordt er teveel tijd besteed aan gesprekken en ze is vrij duur.
Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
Ik probeer later eens tijd te maken voor een uitgebreide recensie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan