Meesteres zoekt pittig slaafje (oplichterij!!!)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6637

Wandelaar
67
03/01/22
19
Pas op oplichterij. Is vaker gemeld.

https://www.sexjobs.nl/sm/meesteres-zoekt-pittig-slaafje_7956891

Je kan je aanmelden via haar website en dan krijg je en tikkie verzoek van €180,-:

Dankjewel voor het plaatsen van de reservering, je boeking voor ... Februari om ... is bijna compleet!

Er is gekozen voor een Slaven Training sessie van 60 Minuten, dit bedraagt € 180.

Klik hieronder om de betaling te voldoen en de reservering definitief te maken:

https://tikkie.me/pay/..................

Oplichterij dus.
 
Op zich is de tikkie melding wel correct. Als je hem aanklikt (en niet betaald natuurlijk) krijg je ook een tegenrekening. Die zou je kunnen checken op het LMIO register.

Ik heb hem niet gechecked, maar vermoedelijk (als je hem checked via WHOIS) zal er weer Cronon/Strato achter hangen, en dus voor een knaak en een bos uien in elkaar geflanst zijn

Vervolgens lijken me de foto's ook niet kloppend (wederom niet gechecked) , en de leeftijd...als zij 50 is.... dan heeft ze knap goeie genen 😂
 
Schermafbeelding 2022-02-07 235736.jpg

toch maar gelijk even gekeken... en bingo ! website is ook pas een paar maanden in de lucht. Maar 1 die valt in de categorie sweetnadia.nl en meetdaria.nl (zie overigens ook allebei foto's gebruikten van een Amerikaanse meesteres.. maar dit terzijde...
 
Nou ga ik toch ff iets vervelends vertellen, maar ik krijg wel vaker het verzoek of ik een website kan bouwen in waarin content tegen betaling geboden kan worden. Daar is echter niets mis mee, maar dat men vervolgens content jat van platforms zoals IG, OF en toestanden wil aan gaan bieden, daar zit ik wel mee.

Er zijn ook hier een groeiend aantal fakers op dat vlak die totaal niet de persoon zijn die ze stellen te zijn. Het draait immers om een fantasie. Ik denk ook hier dat je vooraf iets moet verzinnen zoals een videocall or teminste een aanzienlijke tijd ervaring (en recensies) voordat je aan zoiets wilt beginnen.

Als je iets aanbiedt tegen betaling en dat de afkomstige content niet van jou is pleeg je auteursrechteninbreuk. Als de eigenaar of eigenaresse in dit geval geen aansprakelijkheid wil erkennen of niet bekend is als contact dan is in dit geval de hoster aansprakelijk en moeten zij de content verwijderen.

Ook een schadevergoeding kan worden ge-eist. Dit zelfs zonder enige rechtsgang (denk aan Ghetty images) En precies om die redenen dek ik me daarmee in. Niets mis met content tegen betaling, maar het moet wel legit zijn. Dus ook aan jullie toe; doe even je huiswerk voordat je geld overboeken wilt.

Edit: op al mijn adverentie sites staat nu standaard ook niet in te gaan op vooruitbetaling(en) zonder dat je de persoon fysiek of middels een videocall hebt gezien.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan