langepretstik
Newbie
- Algemene beoordeling
 - 3,00 ster(ren)

- Intiem
 - 3,00 ster(ren)

- Pijpen
 - 3,00 ster(ren)

- Zoenen
 - 1,00 ster(ren)

- Aftrekken
 - 3,00 ster(ren)

- Gesproken taal
 - Spaans

- Roker
 - Ja

- Algehele Hygiëne
 - Voldoende

- Origine
 - Zuid-Amerikaans

- Leeftijd
 - 25-30

- Haarkleur
 - Donkerblond

- Cupmaat
 - C (fake)

- Lengte
 - 1.60 m - 1.70 m

- Lichaamsbouw
 - Normaal

- Duur van bezoek
 - 60 minuten

- Dag
 - Maandag

- Link naar advertentie
 - https://beta.kinky.nl/advertenties/2894921-megan

- Totale kosten (in euro)
 - 150

Vandaag Megan bezocht. 
Contact verliep redelijk via de app. Bij aankomst belde ze drie keer via WA en liet me binnen in een appartement. Het is een kleine dame met een vriendelijk koppie. Ze lijkt niet echt op de fotos wat wel jammer is maar vooruit.
Ik kon in een kamer betalen en daarna uitkleden. Het viel me op dat ze niet knuffelde of zo. Lachte wel lief maar meteen aan de jongeheer.
Beetje jammer vind ik dat maar prima. Dan het condoom erom terwijl ik nog niet echt hard ben, gek dat ze dat doet. Uiteindelijk begon ze met pijpen.
Na een tijdje ging ze op me zitten, maar er gebeurde niet veel.
Al snel zei ze Doggy. Maar gedaan. Na een tijdje op de rug gelegd en haar goed bereden. Ik mocht haar niet kussen (nergens)... Toen dacht ik laat ik het maar afraffelen.
Nog een massage gehad maar tweede ronde geen zin in.
Beetje teleurgesteld naar huis. Geen herhaling voor mij.
Ze deed wel aardig maar ik had geen echte Klik. Het kwam wat plichtmatig over.

Contact verliep redelijk via de app. Bij aankomst belde ze drie keer via WA en liet me binnen in een appartement. Het is een kleine dame met een vriendelijk koppie. Ze lijkt niet echt op de fotos wat wel jammer is maar vooruit.
Ik kon in een kamer betalen en daarna uitkleden. Het viel me op dat ze niet knuffelde of zo. Lachte wel lief maar meteen aan de jongeheer.
Beetje jammer vind ik dat maar prima. Dan het condoom erom terwijl ik nog niet echt hard ben, gek dat ze dat doet. Uiteindelijk begon ze met pijpen.
Na een tijdje ging ze op me zitten, maar er gebeurde niet veel.
Al snel zei ze Doggy. Maar gedaan. Na een tijdje op de rug gelegd en haar goed bereden. Ik mocht haar niet kussen (nergens)... Toen dacht ik laat ik het maar afraffelen.
Nog een massage gehad maar tweede ronde geen zin in.
Beetje teleurgesteld naar huis. Geen herhaling voor mij.
Ze deed wel aardig maar ik had geen echte Klik. Het kwam wat plichtmatig over.