Recensie Megan , Sixsens 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josken3

Vaste klant
161
27/08/21
119
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag 18 aug, bewolkt de dag begonnen, daarna is het volledig opgengebloeit, een aantal oude bekenden tegengekomen en ook Bachatero leren kennen, en bedankt voor de info van de dames, heerlijk genoten van de middag , maar rond 17u30 kwamen 2 nieuwe meiden binnen, waarvan Megan, slank figuurtje, kleine borstjes en helemaal mijn type dus,, na de lekkere bbq wat relaxed gepraat en aan een kamer begonnen, als je spreekt van een GFE dan is dit een GFEEEEEE, super relaxed meisje, lekker tongzoenen en pzc , wat moet een man meer hebben , ze is 25 en van Hungary, meer moet ik niet zeggen, maar ik verzeker je een goede tijd en aangenaam moment
 
Gisteren alweer gekamerd met Megan, ze had van mij een wit horny pakje gekregen en ze vond het heel mooi, heeft ze de ganse dag gedragen trouwens en de sex was uiteraard lekker, tijdens ons gesprek onstond er trouwens een nieuw verhaal, over haar vriendin Sandy...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan