WHEM MeiMei, Rijswijk (vh Youlemei) (vh Utrecht)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze gebruikt twee soorten foto's, normale en artistieke….althans in wat ze naar mij stuurde. Nadat ik haar via de app op gewezen heb zie ik dat ze haar profiel nog heeft aangevuld. Die artistieke geloof ik voor geen meter. Die normale zouden best kunnen kloppen of zie jij dat anders @free willy ? Dank alvast!

Inmiddels in Rijswijk. Niemand ervaring met deze dame?
Gistermiddag, zaterdag 20 september 2025, bij haar, Meimei, geweest. De foto's op haar Kinky.nl-profiel komen niet overeen met de dame die ik heb ontmoet. Geen volle billen, maar gewoon kleine billen. Cupmaat is eerder B dan C. Pijpen (zonder condoom) deed ze wel aardig, maar de overige handelingen vielen zwaar tegen. De lust nam daardoor af en moest ik mijn vriend af en toe zelf weer op gang brengen. Er zat een grote uitstulping op één van haar binnenbenen en leek wel op een soort tepel. Persoonlijk word ik niet opgewonden van zulke rariteiten. De Engelse taal beheerst deze dame trouwens niet. Ik heb eerder dit jaar een zeer goede ervaring gehad met een vrouw van Aziatische afkomst, maar deze dame kon dat op lange na niet halen. Ik ga deze kleine Aziatische vrouw zeker niet voor een tweede keer bezoeken. Waste of money.

Terug
Bovenaan Onderaan