Meisjes die nog gewoon CASH willen hebben. NIET per tikkie of Paysafecard

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileWillem22

Stamgast
297
25/10/21
143
Ja ik wandel al tijdje mee en de laatste maanden als ik op advertentie reageer is bijna altijd dat ze al gedeelte per tikkie of paysafecard of zoiets willen , om afspraak in te plannen !
en allebei heb ik niet! heb altijd gewoon CASH geld bij me wat ik bij aankomst kan betalen en daar zien ze vanaf waar moet ik nog met mijn contant euro's heen .
grt GW22
 
Ik heb behalve op vakantie in Mexico net voor de eeuwwisseling nog nooit anders betaald bij de dames
dan cash en ik ben nog nooit iemand tegengekomen die het niet wilde aanpakken
Tikkies doe ik niet aan en vooruitbetalen al helemaal niet
 
Dat hoeft nou ook weer niet @De Chileen. Ik betaal mij blauw aan 5 of 6 advertenties ??

Er zit niet alleen maar fake op. Maar als iets er te goed uit zien wat waar kan zijn, is het meestal niet waar ? of iig sterk afwijkend dan.
Het zijn er wel heel veel die nep zijn op SJ en ze zijn soms slecht/lastig eruit te pikken.

Want er zijn er ook die niet fake zijn maar ondertussen wel foto's van anderen gebruiken en er zijn er ook die allemaal verschillende advertenties met verschillende namen en leeftijden zetten, waardoor nagenoeg het onderscheid tussen een fake dame en alleen fake foto's niet meer te onderscheiden is. Want als je dus foto's vind die elders gebruikt zijn met een andere naam/andere leeftijd dan kan het zomaar zijn dat het toch dezelfde dame is ondanks dat je dat nergens uit kunt afleiden. M.a.w. er zijn nogal wat echte dames die de fakers op die manier "meehelpen" om niet op te vallen. En zo blijft het dus helaas een puinhoop op onder andere SJ.
@JokePrive: Nu is bij jou echt overduidelijk dat het niet fake is maar daar ben je dus wel een uitzondering in.
 
@JokePrive Ik vraag mij wel eens af: Heb je werkelijk die advertenties op SJ wel nodig ? Ik bedoel je hebt een eigen website. Als je daarbij wat aan social networking doet op facebook, twitter etc en dan hier en daar nog berichtjes posten op forums, komt daar dan niet genoeg klanten uit voort ?
 
Facebook is lastig, te preuts. Twitter is te doen gelukkig, heb daar ruim 25.000 volgers.. maar slechts een handvol komt ook werkelijk langs.
Moet zeggen dat via kinky de meeste personen echt langskomen. Sexjobs komen de minste personen vanaf, alleen daar kan ik weer gratis mijn websitelink in vermelden, wat in kinky weer niet kan.

Eigenlijk is alles bij elkaar 1 geheel en het loopt toch nooit echt storm, wat ook niet hoeft hoor. Kan er prima v leven en kan ik ook iedereen de aandacht geven waar men voor komt, want half werk is niet mijn ding.
 
Dat hoeft nou ook weer niet @De Chileen. Ik betaal mij blauw aan 5 of 6 advertenties ??

Er zit niet alleen maar fake op. Maar als iets er te goed uit zien wat waar kan zijn, is het meestal niet waar ? of iig sterk afwijkend dan.
No offense joke, laat ik nuanceren het meerendeel is fake.
Persoonlijk heb er er nog nooit een geslaagde afspraak aan overgehouden.
 
Dat zal geen probleem zijn, bij dames waar je vaker komt. Bij een 1 ste date met nieuwe dame, zal dat niet gebeuren.

Inderdaad. Voor alle duidelijkheid : in de betekenis "betalen aan de dame als je op de kamer (of in het privehuis ) bent maar voordat je met de seks begonnen bent" zal je vrijwel altijd - en beslist bij een eerste date - vooraf betalen .
Teveel aso's die na de seks geen centen blijken hebben.

In de betekenis "geld overmaken voordat je naar de dame toegaat" - nooit doen.
 
Ja ik wandel al tijdje mee en de laatste maanden als ik op advertentie reageer is bijna altijd dat ze al gedeelte per tikkie of paysafecard of zoiets willen , om afspraak in te plannen !
en allebei heb ik niet! heb altijd gewoon CASH geld bij me wat ik bij aankomst kan betalen en daar zien ze vanaf waar moet ik nog met mijn contant euro's heen .
grt GW22
Ik zie dit idd ook steeds vaker. Ook op snapchat waarbij de dames sexpakketten aanbieden maar betaling willen via Paysafe of Tikkie. Ik weiger altijd vriendelijk, zeker omdat de foto's en filmpjes die ze sturen bijna altijd fake zijn. Als je ze hebt (bijv stuur alleen een foto van je vingers met een peaceteken) dan volgt er radiostilte.
Absoluut niet doen dus!
 
Inderdaad. Voor alle duidelijkheid : in de betekenis "betalen aan de dame als je op de kamer (of in het privehuis ) bent maar voordat je met de seks begonnen bent" zal je vrijwel altijd - en beslist bij een eerste date - vooraf betalen .
Teveel aso's die na de seks geen centen blijken hebben.

In de betekenis "geld overmaken voordat je naar de dame toegaat" - nooit doen.
Bij mijn vaste dame, als ik even geen zwart geld heb, maak ik vooraf paar duizend over. Kan ik weer even vooruit. Iedereen blij. Dat valt minder op dan iedere keer € 200 pinnen
 
Bij mijn vaste dame, als ik even geen zwart geld heb, maak ik vooraf paar duizend over. Kan ik weer even vooruit. Iedereen blij. Dat valt minder op dan iedere keer € 200 pinnen
Ja doe ik ook, meestal een duizendje of 12 ofzo, paar dozen champagne.. en ik tank de ferrari die ik haar heb gegeven weer vol. En niet zuinig tot de eerste klik hoor, nee even de slang er verder uit,..klik,..nog verder...klik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan