Recensie Melania, btob, Eindhoven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

demi is the best

Vaste klant
Forumpionier
125
03/07/21
150
18
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Jammer dat niemand de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Melania werkt inmiddels al weer enkele maanden hier. Dat had mij iig geholpen.

Over het bezoek ben ik kort.
Er volgt geen herhaling.

Verdere bijzonderheden:
* Slank en goede borsten
* Diepe, donkere stem
* Grote clit
* Meerdere standjes mogelijk
* Pijpt goed

Tja, iemand moet de eerste zijn. Middelmatige ervaring dus?

Geen herhaling , dat klinkt niet echt positief? Er zijn maar weinig recensies van dit privehuis. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar ervaringen met Olga, die is er ook met regelmaat.
De reden waarom ik geen herhaling wil is persoonlijk. Ze is uiteindelijk niet mijn type. Dat zegt weinig over Melania.
Inhoudelijk ga ik daarom verder geen uitgebreidere recensie geven.

Ik zie dat Jeroent75 nog geen recensies heeft geschreven. Misschien is dat een reden dat er zo weinig recensies zijn van dit privéhuis (maar ook van het andere privéhuis in Eindhoven)?

P.s. @Jeroent75: dit is een constatering en niet persoonlijk bedoeld!

In het verleden waren er veel recensies vanuit Eindhoven, maar de laatste tijd (jaren) zijn er heel veel lezers en heel weinig schrijvers van recensies.

Vanuit west - Brabant komen er wel veel recensies is mijn constatering.

Thanks hiervoor, ik was nog aan het twijfelen maar sla nu dus over.

Ik kan me overigens goed voorstellen dat er minder reviews zijn van dit huis, ik ben er een paar keer geweest maar ben geen fan. Veel dames vind ik zelf niet zo interessant en ik vind de ingang erg publiek, hoe goed ze ook hun best hebben gedaan met die bosjes. Ik moet met de auto, en dan is bijvoorbeeld Overloon ook een optie. Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar BtoB voor Lory.

Terug
Bovenaan Onderaan