WHEM Melanie and Romy Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naar aanleiding van het bericht van wandelaar5 had ik graag mijn ervaring gedeeld met Mrs Melanie en Mrs Romy.
Misschien eerst even vermelden dat het effectief om 2 verschillende Meesteressen gaat.
De advertenties lijken sterk op elkaar omdat ze nauw samenwerken.
Online kan je beide Meesteressen apart of samen dienen, fysiek doen Ze enkel duosessie's.
Het is correct dat men eerst online moet dienen alvorens een fysieke afspraak mogelijk is.
De reden hiervoor is simpelweg om fakers te ontmoedigen en om teleurstellingen te voorkomen.
Door even online te dienen kan er afgetoetst worden of er voldoende raakvlakken zijn om een fysieke sessie te laten plaatsvinden.
Na enkele weken online kon ik zonder problemen een afspraak maken.
De prijzen zijn echt wel democratisch en je krijgt ook ruim de aandacht.
Het zijn 2 correcte Meesteressen die zeker de moeite waard zijn.
Hun concept is misschien wat atypisch maar zeker niet verkeerd of bedrieglijk.
Ik zou zeggen stuur bij interesse een mailtje en je krijgt wel een mailtje terug met meer info en prijzen.
De dames zijn zeer zeker Dominant maar bijten niet hoor 😉
Behandel Ze wel met respect en blijf steeds beleefd....maar dat heeft iedereen toch graag
 
@Sloefke2020 hun concept lijkt heel erg op dat van anderen waarbij de grootste gemene deler uit komt op: betalen, betalen, maar niets krijgen (oplichting dus).

Ik snap waarom er gevraagd wordt om vooraf betalen, ik kan me voorstellen dat de dames met een flinke groep geilende fakers te maken hebben. Omgekeerd zijn er genoeg meldingen van oplichting te vinden op dit forum.

Voor mij persoonlijk is het een no-go als een dame/meesteres betaling vooraf wil. Dan maak ik wel een afspraak met een meesteres bij een privéhuis. Geeft toch wat meer zekerheid. Zouden deze dames ook kunnen overwegen ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan