Recensie Melanie Oudekennissteeg 5 links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spee - Dee

Newbie
10
12/12/21
127
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag sinds hele lange tijd weer eens op de Wallen belandt en liep daar op de Oudekennissteeg, waar ik al stiekem op hoopte, een oude bekende tegen het lijf. Op hookers al uitgebreid gerecenseerd maar aangezien hier nog niet bekend wou ik haar jullie toch niet onthouden. De behandeling was voor mij als vanouds geweldig. Ik ben niet zo van het uitgebreid jureren dus hecht niet al te veel waarde aan mijn recensierapport, maar de sfeer is altijd heel relaxed en heel sensueel.

Maar hier de feiten; een prachtige iets oudere Thaise dame met een verrukkelijk petite strak gestroomlijnd lichaampje dat niet onder doet voor een tienerlijfje.
Ze werkt bijna elke dag in de dagdienst maar is toch moeilijk te grijpen. Ik vind de Oudekennissteeg ook een heel ongemakkelijke plek om eens even lekker doorheen te wandelen maar als ze er is valt ze meteen op tussen al die oostbloktroela's.

Dus voor de mature asianlovers, achter de ramen. Het proberen waard.
 
Laatst bewerkt:
Het adres zal Oudekennissteeg 5 links zijn. Daar staat de Thaise Melanie die ik inderdaad al jaren ken (hoewel nooit bezocht, wel altijd even zwaaien). Voor kenners: ze heeft in het verleden ook gestaan in de Dollebegijn en de Stoofsteeg.

Gegevens komen helemaal overeen. Gisterenmiddag zag ik haar nog staan op OKS 5-links.
 
Terug
Bovenaan Onderaan