Recensie Melanie 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
613
04/07/21
993
44
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Definitieverschillen
Helaas een waardeloze kamer met haar gemaakt. Ze was me aangeraden, maar daar lag een misverstand aan ten grondslag. De betreffende kenner dacht dat een bepaalde handeling die in Duitsland illegaal is tot de definitie van "goede service" behoorde. W5 is een heer, dus zijn sperma dient altijd netjes te belanden in een hoogwaardige latex verpakking. Ik hanteer een wat andere definitie van goede service.
Afijn, met haar op bed beland en eerst diende mijn jongeheer een zeer grondige hardhandige poetsbeurt te ondergaan. Melanie had gezegd aan tongzoenen te doen. Dat deed ze ook, maar in haar definitie dienden onze lippen wel door minimaal 2cm lucht gescheiden te blijven tijdens die handeling. Op grote afstand roerde ze haar tong met grote snelheid tussen mijn lippen. Hier werd ik niet erg opgewonden van, dus haar gevraagd te gaan pijpen. Ook hier had zij weer haar eigen definitie van. Die handeling diende volgens haar voor meer dan 90% met de hand te worden uitgevoerd. Slechts een paar maal wist ik haar te motiveren ook haar mond hierbij te gebruiken. Dus het condoom gemonteerd en overgeschakeld op neuken. Helaas ook daar liepen onze definities uiteen. Zij vond dat haar rol was als een levenloze pop op bed liggen met haar ogen dicht en wachten tot ik klaar was. Dus ik heb de kamer maar afgebroken na iets meer dan 20 minuten om klok-kijk-definitie-verschillen te vermijden. De dame had ook al 3 minuten gesmokkeld bij het opschrijven van de tijd dat wij naar de kamer vertrokken. Ze was verbaasd toen ze mijn condoom eraf haalde "Waar is de sperma?" Tsja als ze denkt dat een man op die manier klaar komt.

Als ik andere verhalen over haar lees, dan zal ze haar dag wel niet hebben gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan