Jozef Spritzl
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Plassex
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.girlsreview.nl/threads/melec-oss.64648/
- Totale kosten (in euro)
- 250
Deze dame / meisje gister weer eens gezien. Ze was in Utrecht dus haar "zus" gaf me eindelijk een normale prijs, 250 / uurtje alles bare. ( Utrecht to Amsterdam) i.p.v minimaal 2 uur / 500. Alsof ik 2 uur lang perform, vroeger misschien...
Anaal is gelul, doet ze absoluut niet. Ik vind het echt een lieve meid en ziet er gewoon goed uit. Ik heb het gevoel dat ze wat slanker was dan toen ik haar voor het eerst zag. Prima I like skinny !!
Ze geeft een decent BJ, en als je een beetje doorzet doet ze ook DT, ik weet dat omdat ze dat de eerste keer deed toen ze nieuw was in de business, nu moet je een beetje meer pushen ;-)
Wel irritant dat ze haar periode had, dus ik hing lekker de bef koning uit maar ze werd niet zo nat als anders, maar dat komt omdat ze zo een klote sponsje erin had. Blij dat het erin zat toen ik befte, maar niet voor het neuken aangezien ik nogal fors ben geschapen en je dan constant tegen dat ding aan loopt te duwen. Anyway sponsje eruit getrokken, hopende op het beste en dat kwam uit. Lang verhaal kort, heerlijke sex gehad, afgesloten met een drankje en tot de volgende keer maar weer.
Roker ja, maar niet bij mij binnen.
Engels, forget about it, use your translating app.
Anaal is gelul, doet ze absoluut niet. Ik vind het echt een lieve meid en ziet er gewoon goed uit. Ik heb het gevoel dat ze wat slanker was dan toen ik haar voor het eerst zag. Prima I like skinny !!
Ze geeft een decent BJ, en als je een beetje doorzet doet ze ook DT, ik weet dat omdat ze dat de eerste keer deed toen ze nieuw was in de business, nu moet je een beetje meer pushen ;-)
Wel irritant dat ze haar periode had, dus ik hing lekker de bef koning uit maar ze werd niet zo nat als anders, maar dat komt omdat ze zo een klote sponsje erin had. Blij dat het erin zat toen ik befte, maar niet voor het neuken aangezien ik nogal fors ben geschapen en je dan constant tegen dat ding aan loopt te duwen. Anyway sponsje eruit getrokken, hopende op het beste en dat kwam uit. Lang verhaal kort, heerlijke sex gehad, afgesloten met een drankje en tot de volgende keer maar weer.
Roker ja, maar niet bij mij binnen.
Engels, forget about it, use your translating app.