Recensie Melinda, Oostende 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
369
02/11/21
162
21
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/melinda-11/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Iets rijpere dame geeft massages aan zee in een proper appartement. Voor mij eerder een goedkoop tussendoortje voor een half uurtje, maar 40 minuten en 1 uur kan ook.
Massage best aangenaam, afwerking kies je met hand of PZC tot einde voor zelfde prijs...aanraken mag. Is vriendelijk maar wel de typische Oost Europese koelheid, verwacht geen gfe ;-)
Douchen wel inbegrepen in de tijd.
 

Iets rijpere dame geeft massages aan zee in een proper appartement. Voor mij eerder een goedkoop tussendoortje voor een half uurtje, maar 40 minuten en 1 uur kan ook.
Massage best aangenaam, afwerking kies je met hand of PZC tot einde voor zelfde prijs...aanraken mag. Is vriendelijk maar wel de typische Oost Europese koelheid, verwacht geen gfe ;-)
Douchen wel inbegrepen in de tijd.
Deed/doet ze enkel erotische massage met handen of is er ook body-to-body bij?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/relax-massage-op-de-massage-tafel-geen-sex-oostende-2604.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een andere wandelaar postte hierover reeds een recensie / ik kan het ook beamen.
De massage was goed (heel goed zelf) maar redelijk krachtig. Handwerk en bj zeker ook en overtuigend.
Maar er was een professionele afstandelijkheid dus als je daarmee om kan is het een aangename, rustgevende belevenis :)
Haar was ook kort in tegenstelling tot de foto's.
 
Zou kunnen want ze heeft haar prijzen aangepast zie ik. Zelf zit ik er niet op te wachten alhoewel ze haar job correct uitvoert te weinig opwinding en affiniteit met haar koele Oost Europese aanpak😉
 
Is Melinda nu Victoria? Met die bewerkte foto en ander kapsel twijfel ik, andere info dan weer gelijkend...iemand?
OK check. Het is Melinda die zich nu Victoria noemt en plotsklaps 6 jaar jonger is. Voordeel van dit beroep blijkbaar😜
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan