Recensie Meliss, Utrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.345
29/12/21
1.560
17
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/gaan-wij-genieten_7883507
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een tijdje geleden (voor ze aan thuisontvangst deed) eens met Melissa afgesproken.
Toen was ze ook nog enkel per mail te bereiken.
Wat een blamage, kan het niet anders omschrijven helaas.
Ik hou er niet echt van negatief te moeten zijn, maar moet ook wel realistisch blijven.
Om 13:00 afgesproken, komt ze 12:55 dat ze aan de andere kant van Utrecht staat en of ik er wel echt 13:00 kan zijn.... Geef me dan geen andere locatie 5 min ervoor.
Daar aangekomen en een bericht te hebben gestuurd ik ben er met welke auto krijg ik terug: ow jij bent diegene die nu hard wegrijdt (terwijl ik daar gewoon sta te wachten..).
Ik had beter moeten weten op dat moment en het af moeten kappen maar de nood was te hoog haha, eenmaal in de auto (zonder ze excuus ervoor gaf) begon de volgende issue: Je hebt toch wel een condoom meegenomen hé zoals ik in de mail zei!
Toen gezegd dat ze dit nooit had gevraagd en dit laten zien, maar mevrouw bleef bij haar standpunt.
Uiteindelijk werd het enkel maar een trekdate, maar ook niet echt over om naar huis te schrijven..
Al met al een hele rare en bijzondere manier van communiceren en van doen.
Voor mij een herhalingwaarde van 0,0%!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan