Recensie Melissa, Almere 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tommy69

Newbie
18
05/10/21
14
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/6207844-melissa https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/5097258-melissa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben laatst bij Melissa in Almere langs geweest. Echt een leuke en lekkere ervaring. Zoals gebruikelijk via telefoon en whatsapp de afspraak gepland. Ze woont in een appartement in Almere buiten. De dame deed open gelijk een lekker warme welkom knuffel. Daarna doorgegaan naar de slaapkamer. het financiële en handelingen veder besproken ( dit om misverstanden en teleurstellingen tegen te gaan). Lekker samen in elkaar armen op het bed gaan leggen, beide lekker tongzoenen ( daar houd ik van een lekker rustig begin om eerst lekker geil te worden). Ik begin lekker met haar kutje te spelen en te vingeren. Zij pakte lekker zacht mijn lul vast om hem even lekker te masseren. Zij zakte daarna naar beneden af om mijn lul een lekker te pijpen (zc). Dit was heerlijk lekker rustig stevig en zonder tanden. Binnen noodtime stond hij in oorlogsstand. Ondertussen lekker haar kutje wezen masseren en vingeren. Ik merkte daad zij daar zelf lekker van genoot. Ik vroeg of ik haar mocht beffen. Zij had daar zeker zin in. Zij ging er eens goed voor leggen om eens lekker gebeft en gevingerd te worden tot dat ze lekker klaar kwam. Ze pakte zelf een flesje popper wat naast het bed stond en nam een lekker snuif. Ze gaf aan dat ze hier even lekker door ontspande en zo lekkerder van het beffen kon genieten. Ik nam zelf ook maar een lekker snuif om ook even te ontspannen. Ik heb haar lekker gebeft en gevingerd, ze kwam heerlijk lekker schokkend en goed nat klaar. Ze ploft neer om even op adem te komen. Daarna ging haar mond weer even lekker om mijn lul om hem nog even extra stijf te maken. Toen het condoom erom en ze ging lekker op een geile manier doggy voor mij zitten. Echt zo lekker met haar kont goed omhoog en met een super mooi uitzicht ( waar ik zeker even van genoot). Toen wat glijmiddel op mijn lul en haar lekker kontje, en mijn stijve pik heerlijk rustig in haar kontje geduwd. Bij veel dames en ook bij Melissa krijg je dat als jij je eikel net in haar kontje duwt een soort schrikmomentje waarna je heerlijk je hele lul naar binnen kunt duwen. Even rustig de dame laten wennen dat er een lul in haar kontje zit en niet gelijk te keer gaan. Dit doet namelijk te zeer bij haar. Voor de 2e keer pakte zijn het flesje poppers en nam een zeer ruime snuif eraan om even goed te ontspannen. Ik merkte dat haar kontje na ongeveer een halve minuut ook ontspande en vroeg om geneukt te worden. Ondertussen had ik ook maar nog wat poppers genomen. Begon haar heel rustig te neuken. Na een tijdje gaf zij aan dat ze wel wat steviger genomen wilde worden. Dus voerde ik het tempo steeds meer op tot dat ik vol haar lekker kontje aan het neuken was. Ik merkte dat ze er zeker van genoot. Na een tijdje borrelde mijn zaad zo ver op dat ik wel de condoom in haar kontje vol moest spuiten. Daarna plofte we beide terug op het bed. Melissa deed de condoom af en zuigte me nog even lekker schoon. Nog even lekker in elkaars armen nagenoten. toe opgestaan aangekleed en netjes afscheid genomen.

Zeker een dame waar ik nog vaker terug zal komen. Anaal zit niet normaal in heer handelingen. Ik ben al vaker bij haar geweest en daarom kreeg ik deze extra behandeling. Melissa is zeker niet de jongste en verwacht ook geen model. Wat mij betreft zit de schoonheid ook niet aan de buitenkant maar een de binnenkant en hoe lekker de tijd is die je samen doorbrengt. Melissa is zeker een rustige MILF waarbij je als jij haar rustig en met respect behandeld een geweldige GFE zult hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden bij de rijpe Melissa geweest.

Geappt, afspraak was zo gemaakt en kon binnen een half uur al terecht.

Kwam binnen en zag een rijpe vrouw, grote borsten. Zij bood mij wat drinken aan en wij rookte samen een sigaretje.

Vervolgens ging ik liggen op bed en liet ik Melissa mij lekker zuigen. Dit kan zij best goed! Genoot van het uitzicht. Lekkere rijpe borsten vasthouden in mijn handen, terwijl haar hoofd heen en weer ging en haar lippen over mijn pik en eikel gleden.

Haar toen op haar rug gelegd en haar even gebeft. Helaas kon zij niet ontspannen, maar merkte wel dat zij ervan genoot.

Condoom gepakt en haar toen even missionaris gepakt, terwijl ik wisselend aan haar borsten zoog. Toen ik merkte dat ik zou klaarkomen, heb ik haar op haar knieen op de grond geplaatst en liet ik haar lekker doorzuigen zonder condoom. Toen mijn stralen zaad op haar borsten gespoten.

Nog even gekletst en een sigaretje gedaan. Voldaan weer naar huis gegaan.

Prima dame voor de liefhebber van rijpe vrouwen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/5097258-melissa
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week ben ik bij Melissa geweest.
Omdat het de eerste keer was bij Melissa en ik niet precies wist wat ik kon verwachten heb ik maar voor een vluggertje
geboekt. Melissa ontvangt in Almere Stad en is gezien de rommel in huis onlangs verhuisd.
De slaapkamer en het bed waren gelukkig netjes en schoon. Ik heb een zwak voor mooie rijpe vrouwen, maar helaas is Melissa niet mijn type kwa uiterlijk.
Maar ze was wel heel vriendelijk en met de hygiene zat het ook goed.
Ik had gehoopt dat ze aan pijpen zonder condoom deed, maar wegens last van haar gehemelte zat dat er die dag niet in.
De seks was verder ok maar niet heel bijzonder.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ook voor een snelle langs geweest. Beetje achterbuurtje, rommelig huis maar nette slaapkamer. Was de eerste sinds een tijdje zei ze. Echt rijpe vrouw, wel verzorgd. Enorme borsten en een strak en mooi poesje. Stelt je op je gemak, pijpt goed en heb haar stevig genomen terwijl zij flink met de benen gespreid lag. Al met al prima verzetje.

Je merkt het doorgeleefde en roken wel aardig aan d'r
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan