WHEM Melissa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame is er ook weer (?), wat een plaatje idd! Had haar niet eerder gezien/ bekeken.
Nou heb ik nix met Jana (een keer bezocht), maar zij ontvangt blijkbaar bij Jana op hetzelfde adres en biedt trio aan, dus zal echt zijn lijkt me dan.
 
Laatst bewerkt:
Trio is kennelijk de enige optie bij deze dame. Heb haar een bericht gestuurd en in eerste instantie reageerde ze open en vriendelijk. Toe ze me vervolgens een trio probeerde aan te smeren en ik aangaf daar geen interesse in te hebben, had ze ineens ook geen interesse meer in mij en bleef het akelig stil aan de andere kant. Bijzondere manier van communiceren... 🤷‍♂️
 
Ik ben er zaterdag geweest en idd trio, Uiteindelijk met Jana er bij maar die kon pas kwartiertje later, maar goed begin bij het begin. Trio klinkt geweldig maar t is mij niet bevallen. Ligt waarschijnlijk aan mij maar ik had moeite me te concentreren waardoor het niet echt lekker ging. Ik had de afspraak met Jana gemaakt deze stelde trio voor met Melissa. Melissa deed dus open en met haar begon ik, met standaard ritueel, afrekenen voor een uurtje, douchen en aan de gang. Bij binnenkomst was ik beetje teleurgesteld, Melissa ziet er bij lange na niet meer uit als op de foto's. Ze is aardig maar beetje timide en ik val nou eenmaal op slanke dames. Kussen was goed en ze liet zich ook lekker beffen maar de klik was er gewoon niet. Na kwartiertje kwam Jana binnen en de vonken sprongen van haar af. Jana daarentegen is lekker, en ze was super vrolijk, muziek ging harder en ging dansend op me zitten, pas toen herkende ze me van de keer dat ik haar prive bezocht. Vanaf dat moment was het andere koek, Heerlijk gezoend, gebeft en gepijpt. Hygiene is zeer belangrijk voor de dames en toen ik aangaf dat ik Jana ook wilde zoenen en neuken werd ik gelijk weer naar de badkamer gestuurd om mijn mond opnieuw te spoelen en de jonge heer opnieuw te wassen. Eigenlijk zeer goed. Het duurde dan ook niet lang dat zij al pijpend en trekkend mij liet komen. Al met al, voor mij geen trio meer, afspraak met Jana voor herhaling vatbaar maar met Melissa niet. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan