Recensie Melissa, Vooruitgangstraat 12, Oostende 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had bij mijn laatste bezoek dezelfde indruk dat het met de hygiëne niet zo nauw werd genomen. Echt spijtig.
Ben dinsdag nog eens naar Melissa geweest. Ik had nog nooit kwalijke geurtjes waargenomen bij haar maar was nu toch een beetje op mijn hoede na jullie opmerkingen.
Ofwel heb ik geluk maar ik moet zeggen dat ze weer top was. Ik heb haar uitgebreid gebeft en ok haar kontje gelikt en het was een super fris plezier. Ik hou zeker niet van onfrisse gaatjes maar eerlijk is eerlijk: de hygiëne was top. Hopelijk hebben jullie een volgende keer meer geluk.
 
Vandaag ook bij melissa geweest, heb haar nog eens grondig mogen onderzoeken😍 zoals altijd top service, heb toch ook geen geurtjes waargenomen was ook wel op mijn hoede..
Enig minpunt het bed,het slechtse bed waar ik ooit op geneukt heb,lager tegen de grond kon niet...
Heb vandaag in de vooruitgangstraat 12(waar melissa ervoor zat) een zwartharige Roemeense achter het raam gezien,iemand ervaring met haar?? ze is wel de moeite waard om te bezoeken denk ik.
Probeerde een Gesprek aan te knopen met haar maar ze spreekt geen frans of engels haar collega moest vertalen
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk eens bij Melissa geraakt daarnet en idd wat een topper! Ze kwam net toe met een step rond 10u mss iets later in de vooruitgangstraat 2, ze wees net iemand af denk ik? en had wat schrik dat ik hetzelfde ging tegenkomen, met dat ze zoveel bezet is dacht ik dat ze op iemand wachtte. Maar neen, toen ik passeerde aan het raam glimlachen en teken doen om binnen te stappen. Heb 100 euro betaald voor een halfuurtje. Bij mij was het enige probleem de taal, mijn Frans is echt beroerd en haar Engels is ook niet dat maar we begrepen elkaar wel.

Na ons uit te kleden en op het bed te gaan liggen begon ze me te pijpen en ging onmiddellijk in de 69 positie en vroeg you like that baby? Hah da zal wel zijn! En ik heb ook geen onfrisse geurtjes gemerkt integendeel, maar was natuurlijk wel de eerste. Ze is echt wel geil en ik kon het niet meer houden na 10 minuutjes, dan nog wat geknuffeld en beetje gelachen tot de tijd om was. Een aangename tijd met Melissa.

Ze klaagt en zaagt ook niet om extra geld ofzo wat ook wel een pluspunt is!
Ongetwijfeld de beste in Oostende momenteel.

Als ik erbij geraak ziet ze me zeker terug!
 
Juist terug van Melissa niets ondervonden het was gewoon super lekker, persoonlijk vind ik wel het bed met de gordijn Chounga zit aan de overkant van de gordijn dus dat vind ik wel een minpunt maar de sex is super
 
Ben dinsdag nog eens na9ar Melissa geweest. Ik had nog nooit kwalijke geurtjes waargenomen bij haar maar was nu toch een beetje op mijn hoede na jullie opmerkingen.
Ofwel heb ik geluk maar ik moet zeggen dat ze weer top was. Ik heb haar uitgebreid gebeft en ok haar kontje gelikt en het was een super fris plezier. Ik hou zeker niet van onfrisse gaatjes maar eerlijk is eerlijk: de hygiëne was top. Hopelijk hebben jullie een volgende keer meer geluk.
Hallo, ik ben van plan om deze week nog eens langs te gaan bij Melissa. Voor het geval dat ze er niet zou zijn, zouden er nog andere meisjes zijn momenteel die de moeite waard zijn en zo ja waar zitten ze juist?
 
Ben dinsdag nog eens naar Melissa geweest. Ik had nog nooit kwalijke geurtjes waargenomen bij haar maar was nu toch een beetje op mijn hoede na jullie opmerkingen.
Ofwel heb ik geluk maar ik moet zeggen dat ze weer top was. Ik heb haar uitgebreid gebeft en ok haar kontje gelikt en het was een super fris plezier. Ik hou zeker niet van onfrisse gaatjes maar eerlijk is eerlijk: de hygiëne was top. Hopelijk hebben jullie een volgende keer meer geluk.
verleden week eerste beurt gehad bij Melissa en heb net hetzelfde als Erik999 ervaren en gedaan. Jammer van de matras en de gedeelde ruimte , maar eenmaal bezig dacht ik er eigenlijk niet aan. Leuke ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan