Recensie Meliza De La Prada, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didyouseeme

Vaste klant
115
12/12/21
176
39
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
18 cm
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/enschede/1583956-meliza-de-la-prada
Totale kosten (in euro)
€170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na mijn laatste bezoek aan een trans waar ik een top ervaring had smaakte het naar meer, omdat ik vandaag toch even wou kijken of ik net zo een ervaring zou hebben bij een andere trans ben ik bij Meliza uitgekomen.

Ik heb contact met haar opgenomen en wat vragen gesteld die ik eigenlijk altijd stel.
Wat ik zou was mogelijk en ik heb toen ook een afspraak met haat gemaakt en was onderweg naar Amsterdam Oost.
Bij aankomst huisnummer doorgekregen en ik werd ontvangen in een beetje verwaarloosd appartement, maar goed zover nog niks aan de hand.
Ontvangen in haar kamer die ze huurt had ik gelijk spijt dat ik met haar afgesproken had.
De kamer is super klein met een enorm bed die alle ruimte in beslag neemt, toch maar uitgekleed en de douche ingegaan die ook super klein was en niet heel fris rook, ik had wel een schone handdoek gekregen.
Na het financiële gedeelte vroeg ze me wat ik wou en dat was gepijpt en weer geneukt worden, dame pakte meteen een condoom en deed hem toen me kleine vriend nog volledig slap was om en begon te zuigen, een van de vragen die ik had gesteld was of ze pzc deed maar goed.
Dame is opgegeven moment gaan uitkleden en ik heb haar hard gezogen, toen ging het condoom er om heen en zijn we in doggy begonnen dame was erg hardhandig en hielt er niet echt rekening mee dat ik een beginner ben. Na een aardige tijd geneukt te worden in verschillende standjes, ben ik op me zij beland met haar erachter en begon ze als een gek aan me leuter te trekken en door te neuken en ik kwam toen ook gauw klaar.

Ik heb even gesproken met haar en ze vertelde me dat ze normaal in Zwolle verbleef en dit haar eerste keer was in Amsterdam.
De dame zelf is vrij fors en ik vond de hygiëne bij haar niet super.
Ze gebruikt foto's van toen ze nog naar de sportschool ging denk ik, ik ga niet meer terug weer een wat mindere ervaring erbij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan