Melktafel in buurt van Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De gemiddelde sexbioscoop heeft een gloryhole, ook in Eindhoven.

Kijk eens op https://divina-massage.be/ onder crown massage. Is dat wat je zoekt? 60 kilometer van Eindhoven.
Ik kan dat filmpje niet openen maar aan de titel te zien is dat wat ik bedoel.

V.w.b. die glory hole; geen idee waar in die in eindhoven kan vinden.

En... als die er is, hoe weet ik dan of er op dat moment diensten worden aangeboden. Geen zin om in opgewonden stemming mijn p*k in een muur te steken en te wachten tot wie weet wanneer... Zoals je leest heb ik hier geen ervaring mee maar het lijkt me superspannend...

En... zijn het vooral mannen of ook vrouwen die in aan de andere kant kan verwachten of kom je daar uiteindelijk niet achter?

Groet
 
Google eens zelf op bijv. sexbios in Eindhoven. Ook bij Eroxx in Balen (B) is een gloryhole. Zelf zoeken op dit forum is niet verboden.

Bij een gloryhole is het altijd oppassen, want er zitten ook mannelijke pikkenlikkers tussen. Als je dat niet wil, moet je voorzichtig zijn. Diensten worden zelden tot nooit op vaste tijden aangeboden in een sexbios.
 
Google eens zelf op bijv. sexbios in Eindhoven. Ook bij Eroxx in Balen (B) is een gloryhole. Zelf zoeken op dit forum is niet verboden.

Bij een gloryhole is het altijd oppassen, want er zitten ook mannelijke pikkenlikkers tussen. Als je dat niet wil, moet je voorzichtig zijn. Diensten worden zelden tot nooit op vaste tijden aangeboden in een sexbios.
Je stelt het wel heel positief voor. 99.9 % is een kerel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan