Seksstrand in buurt van Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi allen,

Kan iemand me vertellen waar in de buurt van EINDHOVEN een strand is waar ik kan seksen met aanwezige DAMES? En dan bedoel ik niet tegen betaling maar vrouwen die ook graag lekker willen vrijen.
Niemand kan je dat vertellen, omdat het niet bestaat. Laat het los en ga weer verder met je leven. Succes!
 
Ik heb ooit eens gesexed met een leuke meid op Bussloo. Die was er, onder toeziend oog van haar partner ook op uit. Maar... dit zijn krenten uit de pap ;)
 
Ik heb ooit eens gesexed met een leuke meid op Bussloo. Die was er, onder toeziend oog van haar partner ook op uit. Maar... dit zijn krenten uit de pap ;)
Dat is eigenlijk de enige optie die onder handbereik ligt. Vrouwen die solo zijn en ergens zin in hebben, die zijn heel dun gezaaid.
 
Aanvullend op de topic starter ben ik op zoek naar een supermarkt waar gewillige dames klaarliggen nabij het koekjes-schap.
De reden dat je dit brengt mag dan een andere zijn, toch zou het niet eens zo'n gek idee zijn om een vrouw in een winkel te benaderen.
In uitgaansgelegenheden zijn ze toch meer op hun hoede, daarbuiten -Daar is hij weer: als je geluk hebt- wat meer benaderbaar.
Aan de hand van haar boodschappen zou je zelfs en beetje kunnen inschatten of ze alleenstaand is.
 
Dat is eigenlijk de enige optie die onder handbereik ligt. Vrouwen die solo zijn en ergens zin in hebben, die zijn heel dun gezaaid.
zijn genoeg vrouwen die singel zijn en zin hebben maar die liggen niet op een strand op een man te wachten, die vinden hun vertier in hun kenniskring, zijn te vinden op swingerfeestjes en parenclubs , en in het uitgangs leven of op een dating site zijn ze natuurlijk ook te vinden maar ook daar hoeven ze niet lang te zoeken en hebben ze de keus uit heel veel mannen
 
Ff toch nog keer een vraagje hierover. Zijn er stranden in Nederland (zoals Cap d'Agde in Frankrijk) waar seks wordt bedreven en waar je geoorloofd met jezelf mag spelen?
Hoe duidelijk antwoord moet je nog krijgen als je zo blind bent vind je ze nergens
 
@Ice : als ik blind was zou ik niet naar zo'n strand hoeven; ik zie dan immers niet wat voor geiligheden er om mij heen afspelen.

@Mulan : antwoord op je vraag: ziek zijn in je hoofd; ik weet niet of dat pijn doet; misschien kun jij me dat vertellen.

voor de duidelijkheid het antwoord staat hier al in het topic, nee dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan