In de buurt van Weeze

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nick67

Vaste klant
120
30/03/23
75
Goedemiddag u allen,

Ik ben geheel nieuw hier en wil gezien het verschil in libido van mijn vrouw en ik binnenkort een keer kijken of betaalde seks iets is voor mij...

Ik moet binnenkort iemand wegbrengen naar vliegveld Weeze en was van plan om op de heenweg Het Landhuisje in Overloon aan te doen. Ik hoor daar wisselende berichten over.

Weet er iemand of er in de buurt van het vliegveld dames aanwezig zijn waarvan de diensten qua prijs/kwaliteit beter en betrouwbaar zijn?

Grt. een beginneling
 
Kun je dat dan niet beter op de terugweg doen? Dan ben je alleen, heb je geen haast en maak je er een uitje van in een saunaclub. FKK van Goch zit daar vlakbij.
 
Zelf heb ik geen ervaring met het Landhuisje in Overloon. Wel met Amber die daar werkt. De date, van al lang geleden in Apeldoorn, staat me nog helder bij. Als ik in de buurt zou zijn, dan wist ik het wel.
Ze is lief, teder, speels en fijn om mee te sexen. Met wat mij betreft de juiste proporties, inzet en ontspanning.
 
Hi,

De eerste keer...

Nou de daad bij het woord gevoegd...

Gisteren naar Het Landhuisje geweest. Eerst voorbij gereden om moed te verzamelen. Omgedraaid en auto geparkeerd. Aangebeld en vriendelijk ontvangen. Meteen gezegd dat dit mijn eerste keer is om te betalen voor seks. Ik stond te trillen op mijn benen.

Enkele dames stelden zich voor maar heel makkelijk de keuze kunnen maken voor CLEO (man wat zeten er een gedrochten bij!)

Naar boven gegaan, uitgekleed, gedouched en op bed gaan liggen. Verteld dat het de eerste keer was en gevraagd of ze het initiatief wilde nemen.

Ze begon mijn jongeheer stijf te strelen en deed me een condoom om. Ik wist nuet wat ik kon verwachten. Ze pijpte me langdurig en fijn. Daarna Cleo bovenop en bereed me tot ik bijna klaarkwam (detail; ze vingerde zichzelf erbij).

Toen ik bovenop en heerlijk geneukt (ik mocht niet zoenen en vingeren). Ik mocht haar wel haar hele lijf kussen incl. haar borsten... heerlijk.

Heel even doggystyle maar dat was niet zo fijn.

Daarna condoom af en mocht ik over haar borsten klaarkomen, had ik niet verwacht.

HELAAS: ik kon op dat moment niet klaarkomen (zal door spanning zijn geweest lijkt me). Dat was wel heel erg kl*te. Het lag in ieder geval niet aan Cleo; die was heel lief en lekker. Het is een leuke meid.

Ik had voor 45 min. betaald maar stond iets voor die tijd al buiten.

Ik had verwacht dat ik spijt of wroeging zou krijgen van het bezoek maar het was erg fijn en discreet en voelde helemaal niet vervelend (ook niet achteraf). Het is dat ik het niet kan betalen daar vaak naartoe te gaan maar liefst zou ik het vaker per maand doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan