WHEM Melody, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NoLaws

Newbie
20
23/05/22
5
Hallo heren, iemand ervaring met Melody uit Utrecht? Volgens mij heeft zij wel door het hele land gewerkt de afgelopen jaar...


Ik dacht dat er wel een topic over haar was, maar kan het niet vinden
 
Ja stop maar hoor, hartstikke fake!

Hier is al een topic over: https://www.girlsreview.nl/threads/melody-arnhem.16510/#post-267185

Ik nam vanmorgen contact op via WA, kreeg vrij snel een reactie dat ik kon komen en kreeg een locatie opgestuurd. Locatie bleek het gezondheidscentrum te zijn in Lunetten (Utrecht). Nou kan het zijn dat ze me daar naartoe laat komen om me vervolgens te beoordelen vanuit een veilige en overzichtelijke plek. Iets waar ik wel begrip voor heb gekregen gezien het sterk repressieve beleid in het land en vooral de steden. Helaas niets van dat alles, na enkele berichten geen reactie. Je kan aan de vinkjes wel zien dat ze de berichten leest, maar je wordt stomweg genegeerd. Na het lezen van de reacties van anderen kan ik helaas niet anders concluderen dat dit wederom een fake account is, of beter gezegd een troll. Bespaar je de moeite, je rijdt echt voor niets.

Spijtig genoeg het tweede account in Utrecht die me deze week voor jan met de korte achternaam laat rijden. Ik hoop niet dat dit een trend gaat worden..
 
Wat vreemd dat ze dit nu doet! Ik geloof jullie echt op jullie woord, hoor, maar ik ben in de zomer echt bij haar geweest, in A'dam was dat. Ik vond het een aardige dame die ook niet heel dom overkwam, integendeel. Seks was wel middelmatig, daarom zou ik niet weer naar haar toe gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan