Mensen van Hookers hierheen wijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook ik ben meeverhuisd van hookers. Was meer een lezer dan een poster, stonden een paar recensies van me op die site maar waren bij de vorige ronde al "geanonimiseerd" door mijn nick te veranderen in "gast". Nu hier opnieuw met mijn ex Hookers nick de draad weer oppakken. Iets wat ik hier wel mis, misschien heb ik gewoon niet goed gezocht, is een algemeen topic per regio, waar je vragen kunt stellen. Zo kon je in, noem maar wat, het Groningen algemeen topic, vragen of er iemand ervaring had met dame XYZ, zonder dat dit de recensietopics vervuildde.
 
Ook ik ben meeverhuisd van hookers. Was meer een lezer dan een poster, stonden een paar recensies van me op die site maar waren bij de vorige ronde al "geanonimiseerd" door mijn nick te veranderen in "gast". Nu hier opnieuw met mijn ex Hookers nick de draad weer oppakken. Iets wat ik hier wel mis, misschien heb ik gewoon niet goed gezocht, is een algemeen topic per regio, waar je vragen kunt stellen. Zo kon je in, noem maar wat, het Groningen algemeen topic, vragen of er iemand ervaring had met dame XYZ, zonder dat dit de recensietopics vervuildde.

Hoi Jan, welkom! een aantal leden heeft hun "algemeen" of stamcafe al aangemaakt. Dat mag ieder lid doen in een categorie waar hij dat nog mist. Ik heb net even snel voor de ramen in NL in elk geval overal een algemeen topic gestart voor zulk soort vragen.
 
Hoi Jan, welkom! een aantal leden heeft hun "algemeen" of stamcafe al aangemaakt. Dat mag ieder lid doen in een categorie waar hij dat nog mist. Ik heb net even snel voor de ramen in NL in elk geval overal een algemeen topic gestart voor zulk soort vragen.
Dat is netjes, bedankt voor de snelle actie(y)
 
iedereen kan een bericht sturen naar de personen in de eigen inbox op hookers
met de vermelding dit ook verder te delen

kan dit forum al een beetje verder helpen
Ik kreeg eerder deze week een privébericht over alternatieven, waarvan de inhoud gewist was.
Dus zo ver privacy (ik weet niet of een moderator daar alle pb's leest, maar het feit dat een robotprogramma dit al zou doen is voor mij een serieuze breuk in vertrouwen).
Anyway, ik heb daar afgelogd en mijn bladwijzer al verwijderd.
 
Ik kreeg eerder deze week een privébericht over alternatieven, waarvan de inhoud gewist was.
Dus zo ver privacy (ik weet niet of een moderator daar alle pb's leest, maar het feit dat een robotprogramma dit al zou doen is voor mij een serieuze breuk in vertrouwen).
Anyway, ik heb daar afgelogd en mijn bladwijzer al verwijderd.

Dat is wss doordat een aantal forums op hookers.nl niet genoemd mogen worden.
 
Gij allen gegroet,

Ik was al een tijd niet meer actief op Hookers. Na een conflict met een moderator was een scheiding het enige zinnige.

Achteraf denk ik: die specifieke moderator voerde ook alleen maar een "opdracht van hogerhand" uit, maar aan de andere kant: voor de positie waarin hij dat geacht werd te doen - en dus ook deed - had hij dan wel zelf gekozen.

Ik ben er blij mee op deze site te zijn gewezen. Ik moet er nog even aan wennen, heb al een drietal berichten over dames die Den Haag onveilig maken verstuurd, maar moet nog even uitzoeken hoe je een recensie begint / aanmaakt.

Ik laat de dames corona-veilig wèl minstens anderhalve meter afstand houden tussen de voeten van de uitnodigende gespreide benen.
 
Nog even en er zijn meer sites dan sekswerksters te vinden in Nederland. Maar die "oude" recensies kunnen - ook en met name "nieuwelingen" - goed van pas komen.

Of blijft het criterium: Paulus 2 met zijn onvermoeibare speurdersblik moet zijn bijdrage leveren aan een site, anders hoeft het niet ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan