Mensen van Hookers hierheen wijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koetje86

Vaste klant
Forumpionier
140
04/07/21
108
5
Zou er niet een topic gemaakt moeten worden op Hookers die mensen expliciet hierheen wijst? Nu is er denk ik alleen een verwijzing in een Discord topic dat ik heb gezien, of ik moet op de verkeerde plek kijken... Ik kan dit ook doen natuurlijk, maar denk dat ik niet de persoon ben om dit te doen. De admin lijkt me beter ;) We hebben nog maar een paar dagen om die mensen te bereiken voor het forum op slot gaat, en daarna vrees ik dat een hoop van hen nooit van dit forum gaan leren...
 
Ja, onbegrijpelijk. Ze gaan zelf ten onder maar tot op de laatste dag gunt hookers het hun trouwe leden niet om zonder al te veel gedoe een nieuwe plek te vinden. En dat ligt volgens mij niet aan de moderators daar. Er zijn zelfs leden die om die reden in deze laatste week nog een ban hebben gekregen.
 
Ja, onbegrijpelijk. Ze gaan zelf ten onder maar tot op de laatste dag gunt hookers het hun trouwe leden niet om zonder al te veel gedoe een nieuwe plek te vinden. En dat ligt volgens mij niet aan de moderators daar. Er zijn zelfs leden die om die reden in deze laatste week nog een ban hebben gekregen.
Het is en het blijft een rare boel daar.
Het lijkt er wel een dictatuur. Als je niet precies datgene schrijft wat de forumleiding wil horen wordt je er zonder pardon vanaf gesmeten en wel voorgoed.
Dat komt omdat ze hier en daar wat commerciële belangen en persoonlijke zaakjes hebben lopen maar vooral door de egotripperij van een paar moderatoren en wat leden die denken dat ze de helemaal the boss zijn in dat wereldje. Tja, iets met leven in je eigen wereldje:unsure:?
Dat alles komt de onpartijdigheid van een forum niet ten goede en voor de leden wordt het er daardoor ook bepaald niet leuker op. Wat ze dan niet in de gaten hebben dat ze daardoor wel hun eigen graf graven want dit soort praktijken zetten niet bepaald aan tot het schrijven van interessante bijdrages.
Trouwens, Hookers is niet het enige forum dat zich hieraan schuldig maakt. Maar dat terzijde.
Laten we hopen dat het hier in de toekomst beter gaat.
Gewoon leuke recensies schrijven en netjes blijven naar elkaar toe. Discussies moeten ook mogelijk blijven binnen het redelijke.
De ratten die de boel lopen te verstieren zoals op vele andere fora worden er hopelijk door de moderatoren wel tussenuit gepikt.
 
In het hookers gaat stoppen topic komt ons forum toch echt de nodige keren naar voren, alleen de leden die zich enkel ophouden in hun plaatselijke ouwezwam topics gaan het misschien over het hoofd zien.
True enough, maar er zullen er ook genoeg zijn die daar niet doorheen gaan spitten. Een topic titel van 'Allen naar girlsreview!' of zo was wat pakkender geweest voor de meer casual bezoeker, is mijn punt :p Maar goed, als ze bij Hookers inderdaad zo hard hun gebruikers willen neuken tot het laatste moment dat een duidelijke verwijzing tot een ban leidt, tsja...
 
Ja, onbegrijpelijk. Ze gaan zelf ten onder maar tot op de laatste dag gunt hookers het hun trouwe leden niet om zonder al te veel gedoe een nieuwe plek te vinden. En dat ligt volgens mij niet aan de moderators daar. Er zijn zelfs leden die om die reden in deze laatste week nog een ban hebben gekregen.
In het engels is daar een hele mooie uitdrukking voor: "Rearranging the deck chairs on the Titanic."
 
Wat ik begrepen heb, is dat Girlsreview.nl, IJsberen en Relaxxx wel mogen worden genoemd op Hookers, maar bepaalde andere alternatieven niet omdat daar in het verleden gedonder mee is geweest. Ik zie inderdaad ook dat deze site in verschillende topics daar wordt genoemd (effe zoeken op "girlsreview").
 
In het hookers gaat stoppen topic komt ons forum toch echt de nodige keren naar voren, alleen de leden die zich enkel ophouden in hun plaatselijke ouwezwam topics gaan het misschien over het hoofd zien.
klopt, maar op de dag dat ik hiernaartoe overstapte plaatste ik een link naar deze site op hookers en mijn bericht was binnen 5 minuten verwijderd.
daarin was hookers altijd erg goed, schimmige critreria, dubbele agenda, censuur, vriendjespolitiek, nep profielen recensies laten plaatsen, enz.
 
er blijven er nog maar zat geloven dat Hookers gewoon weer terugkomt straks..
er worden nog gewoon topics geopend en recensies gezet /aangevuld..allemaal voor John with de short last name..
Hookers terugkomen in beperkte vorm..als wat dan?..
een recensie schrijven enkel zoiets als..'iemand deed ergens iets met mij'..vanwege de censuur
nee..laat maar lekker zitten dan..
 
Dat mensen nog posten op hookers snap ik ook niet. Maar ik kan nog steeds niet helemaal bevatten waarom je als eigenaar van zo'n sterk merk als hookers dat zomaar laat verdwijnen. Bijna 20 jaar aan collectieve wandelgeschiedenis door het putje spoelen is zo zonde.
 
Ik heb het zojuist getest, inderdaad, mijn suggestie om naar deze website te gaan werd actief verwijderd.

Ik denk dat er hele andere belangen zijn. AP wordt gebruikt als een excuus.
 
Die persoon stuurde mij dus een PM met verwijzing naar citygirl.nl en uitleg waarom hookers alle verwijzing daarnaar meteen verwijderd. Schijnt een hoop oud zeer te zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan