Recensie Merel, Eindhoven 4,12 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is een kille dame die graag de touwtjes in handen heeft, blijkbaar had ik iets gezegd wat niet in goede aarde viel, ze was niet boos of beledigd maar ik mocht niet meer langskomen zei ze terwijl ik sorry heb gezegd. Wel nog even een zinloze discussie aangaan, vermoeiend type met diva issues.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mijn bericht is verwijderd blijkbaar nogmaals Merel is een TOP dame met meer dan goede service het is haar goed recht om iemand te weigeren met of zonder opgaaf waarom, lees haar advertentie en doe niet zo moeilijk.ik kom graag bij Merel binnenkort weer
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kom-je-lieverd-_7885221
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste review, loop al wel een tijdje rond hier, maar tot nu toe vooral iemand die alleen de reviews las. Ik zie de laatste tijd wat negatieve reacties bij Merel, en dacht dat verdiend ze niet, dus laat ik bij deze mijn ervaring met haar delen. Mijn laatste bezoek bij haar is van 4 weken geleden.

Ik ga het niet hebben over de selectie die ze hanteert, daar is al genoeg over geschreven.

Als je eenmaal bij haar langs mag komen is het een en al geilheid. Allereerst ziet ze er heel goed en sexy uit. Ze zoent heerlijk, passioneel, met tong en vol overgave. Precies waar ik van hou. Pijpen zonder condoom is ook heel lekker, deepthroaten doet ze heel goed, inderdaad zoals in eerdere reviews beschreven hanteert ze een wat wildere stijl van pijpen, vind ik heel lekker. Het straalt in ieder geval veel plezier uit van haar kant. Daarnaast vind ze het ook heerlijk als je al haar gaatjes likt, kan ze enorm van genieten. Persoonlijk vind ik dat ook erg lekker om te doen.
De sex zelf is ook top! Missionaris en doggy gedaan, in doggy lekker hard doorgeneukt, leek ze wel enorm van te genieten. Merel is iemand met super veel energie en houd je het hele uur lang bezig als je wilt, lekker afwisselen tussen pijpen, beffen en intiem. Echt een topper!

Ik kan me niet voorstellen dat je geen leuke tijd met haar kan hebben, als je eenmaal door de selectie komt is het echt genieten met een grote zachte G.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kom-je-lieverd-_7885221
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer energieke dame, weinig zoals haar nog meegemaakt.
Ontvangt dus zoals gezegd in LoveHotel Eindhoven, voor menigeen wel bekend.
Inderdaad een fanatieke pijpstijl wat ik zelf zeer kan waarderen. Ook andere posities om haar keel te neuken kan ze goed hebben c.q. waarderen.
Vervolgens 30-40 minuten anaal te werk gegaan wat waanzinnig heerlijk was - langzaam opstarten en daarna goed door.
Gezicht ondergespoten en voldaan vertrokken.

Conclusie: 8.5/10
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kom-je-lieverd-_7885221
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hallo Allemaal,

Ik heb een maand geleden afgesproken met Merel en wou mijn ervaring met jullie delen.
Merel is een mooie meid maar zoals hier eerder beschreven een kille dame met heel veel mood swings! Ik vind het niet erg om 200 euro te betalen maar dat moet het wel de full package zijn en dat was het totaal niet helaas! Wou niet samen douchen, deed niet aan zoenen, mocht nergens aanzitten dus over het algemeen een zeer slechte date! En toen ik haar had geconfronteerd ermee vroeg ze of wel alles goed met me ging 🤣
 
Verbaasd dat je dan toch door de "ballotage" bent gekomen. 🙄

Merels criteria zorgen er volgens mij wel voor dat ze er vol voor gaat mede gezien andere recensenten. 😎

Zelf nooit zover gekomen helaas en of jouw verhaal klopt betwijfel ik.
Benieuwd naar Merel 's reactie. 🤔😎
 
Hoezo zou mijn verhaal niet kloppen? Omdat ik niet honderden recensies heb?
Ik vertel over mijn ervaring met haar!
Kan zijn dat ze haar dag niet had! Of misschien viel ik toch tegen in het echt ( videobellen geeft ook niet echt duidelijk beeld van iemand)
Voor 200 euro vind ik het een slechte date 🤷🏻‍♂️ shit happens maar mag het wel delen met anderen! En zoals ik hier lees ben ik sowieso niet de enige
 
Hallo Allemaal,

Ik heb een maand geleden afgesproken met Merel en wou mijn ervaring met jullie delen.
Merel is een mooie meid maar zoals hier eerder beschreven een kille dame met heel veel mood swings! Ik vind het niet erg om 200 euro te betalen maar dat moet het wel de full package zijn en dat was het totaal niet helaas! Wou niet samen douchen, deed niet aan zoenen, mocht nergens aanzitten dus over het algemeen een zeer slechte date! En toen ik haar had geconfronteerd ermee vroeg ze of wel alles goed met me ging 🤣
Als zoenen een must voor je is check dan of deze bij de mogelijkheden staat. Staat deze er niet vraag dan vooraf of het een mogelijkheid is.

Na de eerste date heb je je tevredenheid uitgesproken en je wou een tweede date met me dus was duidelijk wel tevreden.

Alleen je gevoelens zijn gekwetst omdat ik niet met je wou zoenen. Dat is idd erg vervelend voor je. Dat kan ik begrijpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben binnenkort een keer in Eindhoven, zag in de advertentie dat anaal inclusief is. Heeft iemand ervaring of er beperkingen zijn qua formaat? Er is me wel eens anaal geweigerd ivm formaat, maar als de advertentie klopt mag het best wat wilder en geniet ze er zelf ook van.
 
Ik ben binnenkort een keer in Eindhoven, zag in de advertentie dat anaal inclusief is. Heeft iemand ervaring of er beperkingen zijn qua formaat? Er is me wel eens anaal geweigerd ivm formaat, maar als de advertentie klopt mag het best wat wilder en geniet ze er zelf ook van.
Qua formaat hoef je niet bang te zijn bij Merel want zij kan zeker wat hebben. Zelf ben ik bovengemiddeld en dikker geschapen wat bij de meeste een probleem is maar Merel houdt ervan.

Mits je haar cue's en ritme volgt zul je zeker genieten.
 
Sowhee, 'dame' met een air van heb ik jou daar.

Net appje gestuurd en na een eerste nog nette reactie blijkbaar het verkeerde knopje ingedrukt. Die heeft een psych nodig.....
Ik begrijp dat niet. Hoewel ik nog niet bij Merel ben geweest is het contact tot nu toe prima en vriendelijke verlopen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kom-je-lieverd-_7885221
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Geen lekkere klik. Pijpen te ruw voor mij. Wel 2x klaar gekomen.
 
Ik ben er een paar weken geleden voor een tweede keer geweest. Wij hebben wel een goede klik, althans zo voelt het voor mij. Het pijpen is wat ruig inderdaad, maar ja het is denk ik haar stijl. Daarna heerlijk genoten van diverse standjes, waarbij je het gevoel krijgt dat zij er ook van kan genieten.

Ik denk als je gewoon vriendelijk bent en jezelf goed verzorgd je met haar echt fijne dates hebt.

Mij ziet ze hopelijk weer :)
 
Een maand geleden kreeg ik onverwacht een appje van een onbekend persoon
Dus ik beleefd vragen, met wie ik de doen heb…
Bleek het Merel te zijn

Dus van de week geprobeerd een afspraak met Merel te maken…
was erg benieuwd na aanleiding van haar adv en recensies van de site
maar ja ………Deepthroat en Anaal ……. Make my day

app ging nog vrij normaal in het begin, na haar verzoek om video te bellen
om zeg maar goed gekeurd te worden om haar te kunnen bezoeken
wat trouwens ook in haar adv staat en ook haar goed recht is. Prima niets mis mee
Dit was aan mij de keuze om er mee in te stemmen de ja of nee
het voelt wel als een soort auditie doen….. Spannend

Dus ik een joint gerookt, spacen op de bank de sollicitatie procedure afhandelen
Helaas ben ik gewoon niet altijd even handig, ik ken m'n beperkingen….
en vroeg tot 2 maal toe iets waar zij niet op wou antwoorden ivm videobellen
Dus toen was het over……ik, O.K, helaas jammer

Het is dus alleen kijken……. en niets vragen …… want je ziet wat het
heeft opgeleverd. o ja en niet blowen….. voor mij dan.


Hierna is er nog heen en weer geschreven, het ging nog verder berg afwaarts ivm een afspraakje. uiteindelijk heb IK haar geblokkeerd.
wel vreemd door te blijven communiceren als de keuze is gevallen voor haar


wel grappig waneer je vergelijkbare ervaring leest op dit forum
over een sfeer die bovenkomt tijdens de app gesprekken
gewoon onprettig

Beter, dat ik dit heb mogen ervaren, voordat ik 2 uur in de auto zit

weer een illusie rijker en nog een volle Z
 
Als iemand zonder ervaring heeft Merel me heel leuk opgevangen. Ze heeft een top persoonlijkheid en kan echt goed praten. Zelfs met stoppelbaard was het okay om te zoenen. Is heel erg actief en gewoon een top meid. Qua pijpen en intiem is het gewoon uitstekend, en ik denk dat dit ook voor anderen kan zijn op het moment dat ze tijdens de date communiceren. Zonder dit verhaal veel te lang maken, ze was een topper en ik hoop snel weer vaker af te spreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan