Maar volgens mij gaat het in dit geval niet om veiligheid maar meer om het feit dat je wordt geweigerd en dat je dan geacht wordt een bedrag te betalen als een soort van tegemoetkoming/compensatie. 
Als je zo in de wedstrijd zit dan is het misschien wel handig om die spelregel vooraf duidelijk te maken.

Als je zo in de wedstrijd zit dan is het misschien wel handig om die spelregel vooraf duidelijk te maken.

. Ik laat alle ins en outs in het midden. Laat ik er op houden dat ze echt van seks geniet. De rem er op is voor mij echt een afknapper en daarvan is bij Merel bepaald geen sprake. Er zijn wat wandelaars met mindere ervaringen geweest. Dat kan ik zelf niet plaatsen. Zoals ze zelf zegt: ik ben lief en recht voor zijn raap. Kan ik 100% beamen. Behandel haar met respect dan krijg je dat ook terug: what you see is what you get. Maar als je een klik met haar hebt, dan ga je een date ervaren die je niet snel gaat vergeten.
. Ik laat alle ins en outs in het midden. Laat ik er op houden dat ze echt van seks geniet. De rem er op is voor mij echt een afknapper en daarvan is bij Merel bepaald geen sprake. Er zijn wat wandelaars met mindere ervaringen geweest. Dat kan ik zelf niet plaatsen. Zoals ze zelf zegt: ik ben lief en recht voor zijn raap. Kan ik 100% beamen. Behandel haar met respect dan krijg je dat ook terug: what you see is what you get. Maar als je een klik met haar hebt, dan ga je een date ervaren die je niet snel gaat vergeten. .
.