WHEM Merel Gouda prive

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien kan de TS zelf eens gaan een een review plaatsen.
Aangezien al je andere berichten ook vragen zijn, is het wel zo netjes om ook eens een review te gaan plaatsen.
 
Zelfs maar op onderzoek uit gegaan en gebeld en gelukkig merel was aanwezig dus heb haar een leuk bezoek gebracht.

Fotos kloppen behoorlijk goed. Leuk iets kleinere dame maar een perfect figuur hoor. Gewoon de vormen op de juiste plaats.
Als eerste moet ik zeggen echt waar haar haar maakt iedereen wel beetje wild. Prachtige krullen.

Ze voelt heel goed aan tot waar ze je kan opwinden om op het juist te stoppen zodat je alleen maar langer door kan gaan. Perfect afgetrokken en dito gepijpt door deze leuke verschijnen. Tijdens het spannendse van de date geen grote prater maar weet precies wat ze doet dus zeker mijn goedkeuring.

De seks is wat je ervan mag verwachten van een spannende dame van pas 21.
Al met al voor mij zeker herhalingsgevaar en ik raad je toch aan mocht je de mogelijkheid hebben ga een keer langs ik heb er geen spijt van. Ik heb het gevoel dat als je een vaste bezoeker bent er nog meer mogelijk is.

Ohja voor de oudere mannen onder ons ik kan je alvast uit je dromen halen ze gaat niet mee met veel oudere mannen. Dat vind ze zelf niet en ze wilt overduidelijk zelf ook genieten.
 
Vorige week een afspraak gemaakt met Merel. Een hele mooie blonde meid. Ik vind haar figuur wel heel mooi, niet slank inderdaad maar ik vind haar niet dik.

Geen tongzoenen, maar wel met lippen zoenen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan