WHEM Meryem Breda ,Algerijnse..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Diverse malen contact met deze vrouw gehad via wa. Komt mij betrouwbaar over. Zit regelmatig volgeboekt en alles gaat op afspraak. Krijg net een bericht en ze doet ook nzc. Dat is niet aan mij besteed.
 
FAKE! FAKE!

Trap er niet in! Je moet eerst member van haar worden voor dat je langs kunt komen. Member kost 30,- euro en moet je digitaal overmaken, cash is niet mogelijk. Dan ben je member, heb je geld over gemaakt en is het stil over en uit.

Laat je niet oplichten en vertel het door!!

al die moeite voor 3 tientjes..
wat zijn mensen gek,wat zijn mensen gek..
ga gewoon je nest uit en ga werken...man ,man ,man..

nou ik de advertentietekst opnieuw doorlees ,gaan er inderdaad wel wat allarmbellen af..
sommige zinnen hebben een hoog 'rifgebergte' gehalte en gevoel..qua persoon die het getyped heeft..
de foto's zijn wel in Nl gemaakt ,getuige de voorwerpen op de achtergrond..dus zou zo maar kunnen dat de dame wel werkzaam is of was als DVP
want het ziet er wel uit als fotomateriaal als zulks..(of OnlyFans)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad Fake! Member geworden en filmjes foto's gekregen dat wel.
VERVOLGENS 150 betaald voor een afspraak die uiteindelijk nooit heeft plaats gevonden. Toen ik in de straat stond en appte voor het nummers was ze opeens naar een andere afspraak. Vervolgens afgesproken dat ze terug zou betalen maar heeft dit uiteraard nooit gedaan.
 
Krijg nou wat..
1 van de zeldzame keren, 1 in a million Dat de dame er op terugkomt..
Nou dame.. Als je meerdere topics doorleest onder het kopje 'oplichting en misstanden',
dan word de reactie van mijzelf en medehobbyisten wel duidelijk
Er is zoveel ellende wat je tegenkomt op Sexjobs en het vroegere Speurders, thank god dat ze die site door de plee gespoeld hebben ??
Even er vanuitgaand dat je dus niet 1 of ander kut ventje met een laptop of smartphone bent, met fotomateriaal en filmpjes van een model ofzo.. ??
Brand maar los dan..
Ben benieuwd.. Ofdat je daadwerkelijk echt bent
 
Hahahaha dankjewel
Ik ben niet zo 'n echte forum typer maar ik ga me best doen.
Kijk ik zie hier een aantal misstanden vrij recent.
Ik werd hier ook op gewezen door een van mijn snapchat members.
Dus toen ben ik gaan lezen en kwam ik tot de conclusie dat er een aantal problemen zijn geweest.
1 van deze onderstaande problemen is mij bekend en die persoon heeft alle contact met mij verbroken.
Verder hebben ik en een heleboel dames het enorm druk gehad in deze tijd, dus als er wat mis gaat neem het ons dan niet kwalijk.
Sommige mannen zijn gewoon heel onduidelijk en heel erg sceptisch en dat maakt het voor een afspraak gewoon moeilijk en dan gaat er wel eens wat mis in de communicatie.

Ik ben hier gekomen om problemen op te lossen en mijn naam hier schoon te maken en daarna te houden.

Het klopt dat er dingen zijn mis gegaan, maar benader mij eerst voor je mij een oplichter noemt.
En soms ligt het verhaal gewoon anders dan er hier verteld wordt.

Brand maar los
Groetjes
Meryem
 
gaat hij ook niet meer krijgen waarschijnlijk..
vind het verhaal steeds vager worden ..
'Verder hebben ik en een heleboel dames het enorm druk gehad in deze tijd, dus als er wat mis gaat neem het ons dan niet kwalijk.'
los het dan op dan?
iedereen maakt fouten..bij mij gaat er ook wel eens wat mis..maar ik ga niet wel voordat mensen tevreden zijn..
die 150 euro teruggeven of alsnog een date lijkt mij geen issue..
als ze bewijst eerlijk en oprecht te zijn ..liggen de mannen bij haar voor de deur waarschijnlijk..dan maakt dat ook niks meer uit..verdient ze binnen een middag dubbel en dwars terug
 
Wie zegt überhaupt dat het de echte Meryem is achter het account hier?
Misschien ook iemand die er plezier in heeft om ons om de tuin te leiden ...? Iedereen kan hier toch met elke naam een account aanmaken.
Of weet de Admin hier meer over?
 
Laatst bewerkt:
@henkies500 helaas nog geen geld terug gehad. Achja beetje zonde geld...maar geen ramp... al had ik er liever wat plezier voor terug gekregen. Van mijzelf natuurlijk ook niet heel slim zo vooraf te betalen... geilheid was meer aanwezig dan verstand. Maargoed hoop hiermee anderen te kunnen behoeden om dezelfde fout te maken.
 
Wat zou je zelf doen als je je handeltje ziet aflopen door een slechte recensie op Girlsreview? Dan maak je toch even een account aan of meerdere en probeer je te redden wat er te redden valt? Kleine moeite voor haar/hem en er wordt nog getwijfeld ook dus slimme zet.
 
Dat member worden klinkt als premium membership op Snapchat. Daar zit extreeeem veel oplichting tussen.
Dus @Meryemsexjobs als je serieus iets wilt oplossen of de gestelde vragen wilt beantwoorden, hier is je kans.
Zo niet is het oordeel duidelijk.
 
Die gaat ook niet meer reageren
'ze' had allang terug iets kunnen laten horen.. Of hier, of rechtstreeks aan haar slachtoffer('s)..
Is zo'n beetje standaard bij iemand die een ander besodemieterd
Weken later op terugkomen en dan..
' ik had het druk, was je vergeten, zat voor werk in het buitenland, mijn telefoon is gehacked, mijn moeder was ziek'..
Of je hoort er niks meer van.. En men gaat vrolijk verder..
Of gewoon zo, of men raapt wat andere foto's bijelkaar en heet dan Jesmina ineens..
 
Alle tijd van de wereld om alle misstanden en praktijken die wij hier hebben weggezet door te lezen.. Om daar in de toekomst rekening mee te houden
'ik vraag een aanbetaling schatje, maar dat is niet zoals andere vrouwen om jouw geld te pakken'
'ik ben echt, doe op mijn foto's maar reverse image search'..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan