Poeh maar stoicijns zijn beschermd je juist van die verliefdheidgevoel bij dvps, waardoor je minder geld gaat uitgeven voor seks bij dezelfde dame.
Als je niet stoicijns bent, kun je gevoelens ontwikkelen voor dvps en die zitten daar niet op te wachten joh, ja financieel gezien wel want dan ben je een terugkerende klant en is hun agenda meer gevuld natuurlijk.
Ik ben marcus aurelius als ik dvps bezoek en dan ook echt! Zo min mogelijk praten en zoveel mogelijk actie!!
Maar goed, voor mij is stoicijns zijn HET antwoord om met dvps om te gaan, maar eigenlijk ook met veel typetjes om te gaan die narcistische trekjes vertonen. Ze noemen dat ook wel "dark empath", maar dark empath zijn is wel iets erger want dan speel je met de gevoelens van mensen die narcistische trekjes vertonen en eigenlijk is dat best simpel, maar ik prefereer een stoicijnse aanpak want als je dark empath mode gaat, dan is het oorlog voeren en dat kan je beter niet doen met narcistische mensen. Stoicijns zijn is het allerbeste als je t mij vraagt