Met hoeveel mannen neukte je partner al?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Met hoeveel mannen had je (vrouwelijke) partner al sex?

• Enkel met mij

Stemmen: 16 19,8%
  • Met minder dan 10 mannen

Stemmen: 29 35,8%
  • Met 10 a 50 mannen

Stemmen: 12 14,8%
  • Met 50 a 100 mannen

Stemmen: 2 2,5%
  • Met 100 a 200 mannen

Stemmen: 4 4,9%
  • Zeker meer dan 200 mannen

Stemmen: 2 2,5%
  • Meer dan 200 en er komen er nog steeds bij

Stemmen: 8 9,9%
  • Weet ik niet.

Stemmen: 8 9,9%

• Totaal aantal stemmers
    81
Een reactie om netjes terug te kaatsen. Je komt heir vertellen dat je enkel buiten de deur loopt te wippen als je geen partner hebt. Waarmee je dus eigenlijk voor jezelf wil goedpraten dat 'het mag' als je thuis niemand hebt, maar tegelijk wil je gewoon niet horen dat die dames thuis ook iemand hebben. Ik blijf het een speciale manier van doen vinden, en ik vraag me ook wel wat af waarom je op een prostitutieforum zit als je betaalde seks ergens toch maar een noodoplossing vindt.

Voor heel veel mannen is dit gewoon pretseks. Niet meer, niet minder. En of je een relatie hebt of niet, dat maakt daarbij niets uit, vind ik. En ja, als ik honderden vrouwen mag neuken, waarom zou mijn partner dan van mij geen andere mannen mogen neuken? Als job, of als ze daar plezier zou in vinden.
Voor veel mannen is het een noodoplossing en zitten juist op dit forum en ze doen er trouwens niemand kwaad mee.

Dat noemen we een waardeoordeel geven, en dat is kwetsend en veroordeelend. Zorgt ook voor een toxisch sfeertje enz, nergens voor nodig.

Daarmee haal je wel het fundament onder dit forum vandaan hoor.
Het waardeoordeel is wel de levensader hier.
Na het waardeoordeel komt de veroordeling, dan worden ze allemaal wakker.
En voor je het weet ben je 10 pagina's en een enorme berg gewauwel verder. 🤣

Goed nu weer on topic! Toch 78 stemmers waarbij zo'n 19.2% zegt dat de dame alleen seks met hun heeft. En dan zegt 35.9% dat hun vrouw met< 10 mannen seks heeft gehad. Oke oke dus 55.1% denkt dat hun vrouw < 10 mannen heeft geneukt. En 10.3% zegt het niet te weten. Dus 34.6% denkt dat het meer dan 10 is. Maar slechts 10 stemmen (12.9%) denkt dat het meer dan 200 zijn. Dat is dus een kleine groep, wat ik al verwachtte eigenlijk.

Ze zeggen toch altijd dat het cijfer wat de vrouw doorgeeft keer 3 moet doen, en dat je dan het echte getal hebt qua bedpartners, want met deze poll kom je er alleen achter wat de man is wijsgemaakt of aanneemt.. 😏

*stand van 13-11 om 20:49 uur

Terug
Bovenaan Onderaan