@GeefGeniet je bent nog de normaalste hier . Woordvoerder van de zwijgende meerderheid zeg maar .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zat geen vooroordeel in, alleen logica. Niets meer en niets minder.Weetje, door je 1e zin moest ik 3 keer doen om je bericht goed te lezen. Dit is een waardeoordeel namelijk: de mist in gaat. Mijn eerste reactie hierop: is nee, ik ga nergens de mist in, ik leef mn leven zoals ik dat wil. Snap je dat als je een waardeoordeel velt over iemandse mening dat dit veroordelend is?
Ik snap eerlijk gezegd je bericht niet helemaal. Zou je het willen uitleggen en dan graag zonder een vooroordeel erin te verwerken
Ja het is eigenlijk ook logisch want zij geniet van sex op de manier dat zij fijn vindt en jij gunt haar dat! En logisch gezien heb je helemaal gelijk, maar wat is het dan wat ik hierboven omschreef? Want volgens mij hebben het merendeel vd mannen dit, althans als je hier met een groepje mannen over praat, heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat ze het leuk/ prima vinden als hun vrouw met andere mannen het bed deelt. Ik ben oprecht benieuwd wat jij denkt en van jou weet ik dat je dit zonder vooroordelen kunt uitleggen aan een leek (zoals ikBritney vrijt wekelijks met velen. In clubs, op onze slaapkamer, op reis, op hotel,... ik ben niet bang dat ze me verlaat (en omgekeerd ben ik al jaren stapelverliefd op haar), ik ben nochtans ook niet perfect of razend knap....
Je bedoelt te zeggen dat het verleden onveranderlijk is? Eigenlijk de vraag: ga je iemand veroordelen voor iets wat ze niet kan veranderen, of bouw je samen aan een toekomst?Het komt erop neer dat negatieve uitstraling een negatief effect zal geven. Je zegt zelf dat een vrouw niet met meer dan 10 mannen mag zijn geweest, als ze dat wel is geweest dan ben je bang dat ze jou zal verlaten. Dat waren jouw woorden, niet de mijne. Je leeft naar die code, en dus zal je je gedragen naar die code, wat er uiteindelijk voor zorgt dat het zal gebeuren als je in een relatie komt met een vrouw die meer dan 10 mannen heeft gehad.
Je begint met "En dat is juist waar je de mist mee in gaat", maar dat is een vooroordeel. Je oordeelt meteen dat mijn perspectief fout is, zonder te vragen naar mijn ervaringen of te erkennen dat dit over persoonlijke waarden en grenzen gaat.Er zat geen vooroordeel in, alleen logica. Niets meer en niets minder.
Hahaha de normaalste? Ik vind mezelf toch redelijk stout en crazy hoor. Kijk bv hoe actief ik hier ben@GeefGeniet je bent nog de normaalste hier . Woordvoerder van de zwijgende meerderheid zeg maar .
Dus iedereen met een andere mening is niet normaal als ik je goed begrijp?@GeefGeniet je bent nog de normaalste hier . Woordvoerder van de zwijgende meerderheid zeg maar .
Normaalste naar de gangbare norm .Dus iedereen met een andere mening is niet normaal als ik je goed begrijp?
Heel de dag aan DVP denken is niet slim maar wel lekker. Trouwens ook een hele organisatie want ze zeggen heel snel af , of je moet perse gelijk vanavond komen.Ja het is eigenlijk ook logisch want zij geniet van sex op de manier dat zij fijn vindt en jij gunt haar dat! En logisch gezien heb je helemaal gelijk, maar wat is het dan wat ik hierboven omschreef? Want volgens mij hebben het merendeel vd mannen dit, althans als je hier met een groepje mannen over praat, heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat ze het leuk/ prima vinden als hun vrouw met andere mannen het bed deelt. Ik ben oprecht benieuwd wat jij denkt en van jou weet ik dat je dit zonder vooroordelen kunt uitleggen aan een leek (zoals ik)
Je bedoelt te zeggen dat het verleden onveranderlijk is? Eigenlijk de vraag: ga je iemand veroordelen voor iets wat ze niet kan veranderen, of bouw je samen aan een toekomst?
Of de angst voor verlating zorgt ervoor dat ik juist zo iemand aantrek? De theorie van de secret? Dat je hetgeen aantrekt waar je bang voor bent?
Je begint met "En dat is juist waar je de mist mee in gaat", maar dat is een vooroordeel. Je oordeelt meteen dat mijn perspectief fout is, zonder te vragen naar mijn ervaringen of te erkennen dat dit over persoonlijke waarden en grenzen gaat.
Je gaat ervan uit dat jouw visie objectief juist is en de mijne objectief fout, terwijl dit onderwerpen zijn waar geen absolute waarheid over bestaat. Door meteen te zeggen dat ik "de mist in ga", sluit je het gesprek af voordat je werkelijk probeert te begrijpen waarom ik zo denk.
Hahaha de normaalste? Ik vind mezelf toch redelijk stout en crazy hoor. Kijk bv hoe actief ik hier benen hoe ik vrijwel de gehele dag aan dvps denk enz. En zo slim vind ik mezelf niet, terwijl ik vroeger vwo heb gedaan en een uni diploma op zak heb, zegt allemaal niets, ben maar een normale jongen die denk ik in een moeilijke periode zit in zn leven en de dvps houden hem lekker bezig
![]()
Het verleden kun je niet veranderen. Het verleden is het verleden. Het gaat erom of je het verleden van iemand kan accepteren of niet. Je zegt zelf dat je jouw oordeel daarover al klaar hebt voordat je de persoon ooit een kans geeft. Je zegt dus dat niemand een ander moet veroordelen terwijl je het zelf net zo hard doet.Je bedoelt te zeggen dat het verleden onveranderlijk is? Eigenlijk de vraag: ga je iemand veroordelen voor iets wat ze niet kan veranderen, of bouw je samen aan een toekomst?
Of de angst voor verlating zorgt ervoor dat ik juist zo iemand aantrek? De theorie van de secret? Dat je hetgeen aantrekt waar je bang voor bent?
Ik heb dit hierboven al een stukje beschreven. Je gaat de mist ermee in juist omdat jezelf hetgeen doet wat je wilt dat anderen niet doen. Dat is geen oordeel. Dat is gewoon een spiegel voorhouden.Je begint met "En dat is juist waar je de mist mee in gaat", maar dat is een vooroordeel. Je oordeelt meteen dat mijn perspectief fout is, zonder te vragen naar mijn ervaringen of te erkennen dat dit over persoonlijke waarden en grenzen gaat.
Je gaat ervan uit dat jouw visie objectief juist is en de mijne objectief fout, terwijl dit onderwerpen zijn waar geen absolute waarheid over bestaat. Door meteen te zeggen dat ik "de mist in ga", sluit je het gesprek af voordat je werkelijk probeert te begrijpen waarom ik zo denk.
Geniet vooral van alle DVPs waar je mee wilt genieten. Het leven is al kort genoegHahaha de normaalste? Ik vind mezelf toch redelijk stout en crazy hoor. Kijk bv hoe actief ik hier benen hoe ik vrijwel de gehele dag aan dvps denk enz. En zo slim vind ik mezelf niet, terwijl ik vroeger vwo heb gedaan en een uni diploma op zak heb, zegt allemaal niets, ben maar een normale jongen die denk ik in een moeilijke periode zit in zn leven en de dvps houden hem lekker bezig
![]()
Ik beperk me in deze discussie tot de vraag aan mij. Al is een antwoord niet zo makkelijk uit te leggen.Ja het is eigenlijk ook logisch want zij geniet van sex op de manier dat zij fijn vindt en jij gunt haar dat! En logisch gezien heb je helemaal gelijk, maar wat is het dan wat ik hierboven omschreef? Want volgens mij hebben het merendeel vd mannen dit, althans als je hier met een groepje mannen over praat, heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat ze het leuk/ prima vinden als hun vrouw met andere mannen het bed deelt. Ik ben oprecht benieuwd wat jij denkt en van jou weet ik dat je dit zonder vooroordelen kunt uitleggen aan een leek (zoals ik)
Dan zal je gegarandeerd tot de <0.01 procent van de mannen behoren die zo een relatie willen.,ik zou het net goed vinden moest ik als single man een vrouw tegen het lijf lopen die met heel veel mannen het bed heeft gedeeld .