Met hoeveel mannen neukte je partner al?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Met hoeveel mannen had je (vrouwelijke) partner al sex?

• Enkel met mij

Stemmen: 21 18,9%
  • Met minder dan 10 mannen

Stemmen: 43 38,7%
  • Met 10 a 50 mannen

Stemmen: 16 14,4%
  • Met 50 a 100 mannen

Stemmen: 2 1,8%
  • Met 100 a 200 mannen

Stemmen: 6 5,4%
  • Zeker meer dan 200 mannen

Stemmen: 2 1,8%
  • Meer dan 200 en er komen er nog steeds bij

Stemmen: 11 9,9%
  • Weet ik niet.

Stemmen: 10 9,0%

• Totaal aantal stemmers
    111
Weetje, door je 1e zin moest ik 3 keer doen om je bericht goed te lezen. Dit is een waardeoordeel namelijk: de mist in gaat. Mijn eerste reactie hierop: is nee, ik ga nergens de mist in, ik leef mn leven zoals ik dat wil. Snap je dat als je een waardeoordeel velt over iemandse mening dat dit veroordelend is?

Ik snap eerlijk gezegd je bericht niet helemaal. Zou je het willen uitleggen en dan graag zonder een vooroordeel erin te verwerken
Er zat geen vooroordeel in, alleen logica. Niets meer en niets minder.

Het komt erop neer dat negatieve uitstraling een negatief effect zal geven. Je zegt zelf dat een vrouw niet met meer dan 10 mannen mag zijn geweest, als ze dat wel is geweest dan ben je bang dat ze jou zal verlaten. Dat waren jouw woorden, niet de mijne. Je leeft naar die code, en dus zal je je gedragen naar die code, wat er uiteindelijk voor zorgt dat het zal gebeuren als je in een relatie komt met een vrouw die meer dan 10 mannen heeft gehad.

Britney vrijt wekelijks met velen. In clubs, op onze slaapkamer, op reis, op hotel,... ik ben niet bang dat ze me verlaat (en omgekeerd ben ik al jaren stapelverliefd op haar), ik ben nochtans ook niet perfect of razend knap....
Ja het is eigenlijk ook logisch want zij geniet van sex op de manier dat zij fijn vindt en jij gunt haar dat! En logisch gezien heb je helemaal gelijk, maar wat is het dan wat ik hierboven omschreef? Want volgens mij hebben het merendeel vd mannen dit, althans als je hier met een groepje mannen over praat, heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat ze het leuk/ prima vinden als hun vrouw met andere mannen het bed deelt. Ik ben oprecht benieuwd wat jij denkt en van jou weet ik dat je dit zonder vooroordelen kunt uitleggen aan een leek (zoals ik 😚)
Het komt erop neer dat negatieve uitstraling een negatief effect zal geven. Je zegt zelf dat een vrouw niet met meer dan 10 mannen mag zijn geweest, als ze dat wel is geweest dan ben je bang dat ze jou zal verlaten. Dat waren jouw woorden, niet de mijne. Je leeft naar die code, en dus zal je je gedragen naar die code, wat er uiteindelijk voor zorgt dat het zal gebeuren als je in een relatie komt met een vrouw die meer dan 10 mannen heeft gehad.
Je bedoelt te zeggen dat het verleden onveranderlijk is? Eigenlijk de vraag: ga je iemand veroordelen voor iets wat ze niet kan veranderen, of bouw je samen aan een toekomst?

Of de angst voor verlating zorgt ervoor dat ik juist zo iemand aantrek? De theorie van de secret? Dat je hetgeen aantrekt waar je bang voor bent?
Er zat geen vooroordeel in, alleen logica. Niets meer en niets minder.
Je begint met "En dat is juist waar je de mist mee in gaat", maar dat is een vooroordeel. Je oordeelt meteen dat mijn perspectief fout is, zonder te vragen naar mijn ervaringen of te erkennen dat dit over persoonlijke waarden en grenzen gaat.

Je gaat ervan uit dat jouw visie objectief juist is en de mijne objectief fout, terwijl dit onderwerpen zijn waar geen absolute waarheid over bestaat. Door meteen te zeggen dat ik "de mist in ga", sluit je het gesprek af voordat je werkelijk probeert te begrijpen waarom ik zo denk.
@GeefGeniet je bent nog de normaalste hier . Woordvoerder van de zwijgende meerderheid zeg maar .
Hahaha de normaalste? Ik vind mezelf toch redelijk stout en crazy hoor. Kijk bv hoe actief ik hier ben 😂 en hoe ik vrijwel de gehele dag aan dvps denk enz. En zo slim vind ik mezelf niet, terwijl ik vroeger vwo heb gedaan en een uni diploma op zak heb, zegt allemaal niets, ben maar een normale jongen die denk ik in een moeilijke periode zit in zn leven en de dvps houden hem lekker bezig 🤪

Laatst bewerkt:
Dus iedereen met een andere mening is niet normaal als ik je goed begrijp?
Normaalste naar de gangbare norm .
Letterlijk opgevat.

Je doet er verder niemand kwaad mee , met jouw mening , . Dussss niet te kort door de bocht.
Ja het is eigenlijk ook logisch want zij geniet van sex op de manier dat zij fijn vindt en jij gunt haar dat! En logisch gezien heb je helemaal gelijk, maar wat is het dan wat ik hierboven omschreef? Want volgens mij hebben het merendeel vd mannen dit, althans als je hier met een groepje mannen over praat, heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat ze het leuk/ prima vinden als hun vrouw met andere mannen het bed deelt. Ik ben oprecht benieuwd wat jij denkt en van jou weet ik dat je dit zonder vooroordelen kunt uitleggen aan een leek (zoals ik 😚)

Je bedoelt te zeggen dat het verleden onveranderlijk is? Eigenlijk de vraag: ga je iemand veroordelen voor iets wat ze niet kan veranderen, of bouw je samen aan een toekomst?

Of de angst voor verlating zorgt ervoor dat ik juist zo iemand aantrek? De theorie van de secret? Dat je hetgeen aantrekt waar je bang voor bent?

Je begint met "En dat is juist waar je de mist mee in gaat", maar dat is een vooroordeel. Je oordeelt meteen dat mijn perspectief fout is, zonder te vragen naar mijn ervaringen of te erkennen dat dit over persoonlijke waarden en grenzen gaat.

Je gaat ervan uit dat jouw visie objectief juist is en de mijne objectief fout, terwijl dit onderwerpen zijn waar geen absolute waarheid over bestaat. Door meteen te zeggen dat ik "de mist in ga", sluit je het gesprek af voordat je werkelijk probeert te begrijpen waarom ik zo denk.

Hahaha de normaalste? Ik vind mezelf toch redelijk stout en crazy hoor. Kijk bv hoe actief ik hier ben 😂 en hoe ik vrijwel de gehele dag aan dvps denk enz. En zo slim vind ik mezelf niet, terwijl ik vroeger vwo heb gedaan en een uni diploma op zak heb, zegt allemaal niets, ben maar een normale jongen die denk ik in een moeilijke periode zit in zn leven en de dvps houden hem lekker bezig 🤪
Heel de dag aan DVP denken is niet slim maar wel lekker. Trouwens ook een hele organisatie want ze zeggen heel snel af , of je moet perse gelijk vanavond komen.
Vrouwen hebben de touwtjes in handen , dat blijkt iedere keer weer.

Het verleden kun je niet veranderen. Het verleden is het verleden. Het gaat erom of je het verleden van iemand kan accepteren of niet. Je zegt zelf dat je jouw oordeel daarover al klaar hebt voordat je de persoon ooit een kans geeft. Je zegt dus dat niemand een ander moet veroordelen terwijl je het zelf net zo hard doet.

Je hebt jouw oordeel over je eventuele toekomstige partner al klaar liggen gebaseerd op angst. Bang om nogmaals verlaten te worden, bang om nogmaals gemanipuleerd te worden, bang om te voelen omdat gevoelens pijn kunnen doen. Liever niet de positieve emoties hebben van de liefde uit angst dat de meest negatieve emoties weer plaats gaan vinden.

Op al jouw berichten op dit forum en algehele gedachtengang voert angst de boventoon. Daar veroordeel ik je niet op. Dit is iets waar je aan kan werken als je wilt, het hoeft niet. Dit staat volledig los van DVP bezoek en alle andere dingen.

Ik heb dit hierboven al een stukje beschreven. Je gaat de mist ermee in juist omdat jezelf hetgeen doet wat je wilt dat anderen niet doen. Dat is geen oordeel. Dat is gewoon een spiegel voorhouden.

Als je van mening bent dat je toekomstige partner niet met meer dan 10 mannen mag zijn geweest dan is dat jouw goed recht. Ik ga je daar geen ongelijk in geven of iets dergelijks. Maar het geld dan ook zeker voor jou dat je niet met meer dan 10 vrouwen mag zijn geweest. Anders is het op zijn zachtst gezegd niet eerlijk. Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden.

Als je zelf niet meteen had geoordeeld dan had ik geen poot om op te staan, en dan had je volkomen gelijk gehad.

Geniet vooral van alle DVPs waar je mee wilt genieten. Het leven is al kort genoeg

@GeefGeniet ,ik zou het net goed vinden moest ik als single man een vrouw tegen het lijf lopen die met heel veel mannen het bed heeft gedeeld .
Waarom hoor ik je denken ....zo'n vrouwen hebben ervaring en staan meestal stevig in hun schoenen en in het leven , daar heb je als man dan ook wat aan .
Dat in jouw ogen die vrouwen ' vuil ' zijn vind ik er serieus over , dan zijn wij mannen dat ook als we met veel vrouwen het bed gedeeld hebben ,of niet ?

Ik beperk me in deze discussie tot de vraag aan mij. Al is een antwoord niet zo makkelijk uit te leggen.

Ik schreef het ook reeds elders (Hotwife rubriek o.a.). Kort gezegd was bij ons van in het begin duidelijk dat zij een dominant effect op mij had. Ook dat we beiden een stevige sexdrive hebben. Wij hebben ook, vanaf het eerste moment, alles met elkaar gedeeld. Ja, mijn kinky uitspattingen, vorige relaties, kleine kantjes, foute beslissingen, kortom alles kan ik met haar delen en omgekeerd.

Ik geniet van deze rol (ook al was ik vroeger in andere relaties een dominant haantje en bedroog ik al mijn partners) in haar schaduw. Ik geniet er van haar te zien genieten sexueel. Ik verlang ook constant naar haar. Ik vind haar echt een wonder en het mooiste wezen ter wereld. Zij omgekeerd geniet van haar sexuele vrijheid en van haar macht (oa door mij te beperken en permanent in een kooi te steken en alle penetratie onmogelijk te maken). Ze zeggen som 'pijn is fijn'. Hetgeen ik voel als zij (met mij er bij of niet, thuis of elders) met anderen neukt/vrijt is zeker een mengeling van pijn, verlangen en lust.

PS: Vergis je niet met snelle conclusies. Een relatie is niet enkel sex. Buiten deze sexuele zaken zijn wij dolgraag bij elkaar, thuis, bij vrienden, sociaal, op restaurant, bij familie,.... zijn wij een afwijkend maar perfect potje en dekseltje. Wij missen elkaar ook echt wanneer we niet samen zijn. Maar ook dan, en iedereen weet/ziet dat, is zij duidelijk de dominante partner. Ik ben ook trots op onze FLR.

Wat ik misschien ook wel nog moet meegeven. Ik walg van foute voorrechten. Mensen die het normaal vinden dat de man dominant is (of dat de man wel buitenshuis mag neuken) en de vrouw moet volgen (en trouw moet blijven) begrijp ik compleet niet. Ik ga daar zelfs bewust tegenin. Door duidelijk haar dominantie okay te vinden. Door onze gezamenlijke tattoo. Door haar achternaam eerst te zetten op documenten, enzovoorts....

Mensen mogen van mij dominant, gelijkwaardig of ondergeschikt zijn in een relatie. Maar enkel als dit echt voor beide partners okay is. En voor ons voelt dit dus perfect.

Tot zover deze eerder zeldzame introspectie ;-)

,ik zou het net goed vinden moest ik als single man een vrouw tegen het lijf lopen die met heel veel mannen het bed heeft gedeeld .
Dan zal je gegarandeerd tot de <0.01 procent van de mannen behoren die zo een relatie willen.
En zo is het cirkeltje weer rond. Ieder zijn meug.
Laat gewoon ieder zijn mening ventileren hij dit wenst te verkondigen.

Dan zal je gegarandeerd tot de <0.01 procent van de mannen behoren die zo een relatie willen.
En zo is het cirkeltje weer rond. Ieder zijn meug.
Laat gewoon ieder zijn mening ventileren hij dit wenst te verkondigen.
Ja Charlie en Kevin en Roxas zijn echt de uitzonderingen.
Ik neem aan dat ze dat zelf ook wel begrijpen.
Verder helemaal prima ook.

Soms snap ik ook vrouwen niet . Om iedere week gratis mee te gaan met 1 of andere kerel.
Een uur sex heeft toch een marktwaarde van ongeveer
200 € , waarom zou je dat structureel gratis doen ?
Veel amateur meiden die ik ken , houden van sex , maar gaan ze zich niet gratis laten pakken door Jan , Mohamed en alle man.
Daar heb ik toch meer respect voor.

Veel amateur meiden die ik ken , houden van sex , maar gaan ze zich niet gratis laten pakken door Jan , Mohamed en alle man.
Daar heb ik toch meer respect voor.
Dat is weer zo'n dominante aanname vind ik. Britney laat zich niet zomaar "kopen". En daarnaast beslist zij zelf met wie ze thuis de lakens deelt. En op gangbangs zijn Jan en Mohamed gedouched.
Nu geen probleem hoor. Doorheen je posts door verloor ik ook alle respect voor jou 😉

Dat is weer zo'n dominante aanname vind ik. Britney laat zich niet zomaar "kopen". En daarnaast beslist zij zelf met wie ze thuis de lakens deelt.
Nu geen probleem hoor. Doorheen je posts door verloor ik ook alle respect voor jou 😉
Dat is het minst erg. Andere meningen zijn altijd vervelend he. Ik hoop maar voor Britney dat al die 700 mannen ook een minimaal klein beetje respect voor haar hebben.

Dat is het minst erg. Andere meningen zijn altijd vervelend he. Ik hoop maar voor Britney dat al die 700 mannen ook een minimaal klein beetje respect voor haar hebben.
Nee, andere meningen horen bij het leven. Dat is okay.
En ja die hebben doorgaans respect voor haar of worden terecht gewezen door haar (of door mij, of door elkaar). Ook weer zo'n raar uitgangspunt dat we dat niet zouden bewaken.

Weetje, ik ben wel dankbaar voor deze inzichten. Dat betekent niet dat ik in de toekomst een relatie aanga met een dame die van plan is met meer dan 200 mannen te neuken, terwijl ze met mij is, maar wel dat ik een dame wellicht niet direct afwijs op de 1e date als ze zoiets zou delen, over de 2e date doe ik geen uitspraken, nee grapjeeee natuurlijk 😜

Wat ik wel besef is dat de dame je juist niet verlaat als je samen zulke seksuele escapadas hebt…. Dat is wel iets waarvan ik denk ja ze zal je niet verlaten maar miss toch meer genieten van iemand anderse formaat? Dat zou natuurlijk wel kunnen mja in zo'n type relatie is dat dus okej en dat is iets wat ik voor mezelf op dit moment niet inzie hoe ik dat leuk zou vinden zeg maar, wel enorm interessante topic eigenlijk!

Dat ouderwetse manier van denken zoals dit genoemd wordt is toch iets wat in de samenleving enorm heerst… ik denk dat de gedachteboom waar dit aan vasthangt ook ervoor zorg dat dvps niet willen verkondigen dat ze dvps zijn… terwijl je ze zou kunnen zien als mentale en fysieke hulpverleners en dat ze gwn van sex houden…

Een uur sex heeft toch een marktwaarde van ongeveer
200 € , waarom zou je dat structureel gratis doen ?
Veel mensen zijn niet altijd uit op geld maar op verbinding /plezier en lust , als je ervan uitgaat dat alles geld moet kosten ben je volgens mij verkeerd bezig .

Mijn vrouw , en ik ook, houden ervan om het bed te delen met vele anderen gewoon omdat het hemels plezant is .
Je intimiteit /fantasieën in alle vertrouwen kunnen delen met anderen is fantastisch en geeft een heerlijk gevoel .
De moment dat er geld gevraagd word ,verdwijnt dat gevoel als sneeuw voor de zon, want dan word het werken .
Ieder zijn mening en ik oordeel of veroordeel niemand natuurlijk maar zo zien ik en mijn partner het swingen , ons huwelijk loopt na 32 jaar nog steeds als een trein.

@GeefGeniet ,ik zou het net goed vinden moest ik als single man een vrouw tegen het lijf lopen die met heel veel mannen het bed heeft gedeeld .
Waarom hoor ik je denken ....zo'n vrouwen hebben ervaring en staan meestal stevig in hun schoenen en in het leven , daar heb je als man dan ook wat aan .
Dat is wel waar! En jouw stuk en een ander stuk, kwamen wel bij me binnen eigenlijk… je hebt misschien wel de trouwste relatie als je in vertrouwen samen seks hebt met andere! Het swingersleven!
En ik geloof ook wel dat zulke dames stevig in het leven staan en je enorm supporten en niets gek vinden!

Soort vrijheid eigenlijk en niets in het geheim, behalve jullie actiefoto's beneden delen bij de toilet zodat familieleden dat zien haha dat blijft geheim!

Weetje, ik ben wel dankbaar voor deze inzichten. Dat betekent niet dat ik in de toekomst een relatie aanga met een dame die van plan is met meer dan 200 mannen te neuken, terwijl ze met mij is, maar wel dat ik een dame wellicht niet direct afwijs op de 1e date als ze zoiets zou delen, over de 2e date doe ik geen uitspraken, nee grapjeeee natuurlijk 😜
790 intussen, gespreid over 1350 neukbeurten weliswaar 🥰
Wat ik wel besef is dat de dame je juist niet verlaat als je samen zulke seksuele escapadas hebt…. Dat is wel iets waarvan ik denk ja ze zal je niet verlaten maar miss toch meer genieten van iemand anderse formaat?
klopt. Er zijn formaten waar ze meer van geniet. Los daarvan ... actuele vergelijkingen zijn er niet aangezien ik reeds zo lang pussy free en permanent gekooid ben
Dat ouderwetse manier van denken zoals dit genoemd wordt is toch iets wat in de samenleving enorm heerst… ik denk dat de gedachteboom waar dit aan vasthangt ook ervoor zorg dat dvps niet willen verkondigen dat ze dvps zijn… terwijl je ze zou kunnen zien als mentale en fysieke hulpverleners en dat ze gwn van sex houden…
Klopt, jammer dat velen in de samenleving vrouwen die met veel mannen neuken negatief bestempelen terwijl ze dat met mannen niet doen.
Je intimiteit /fantasieën in alle vertrouwen kunnen delen met anderen is fantastisch en geeft een heerlijk gevoel .
De moment dat er geld gevraagd word ,verdwijnt dat gevoel als sneeuw voor de zon, want dan word het werken .
Ieder zijn mening en ik oordeel of veroordeel niemand natuurlijk maar zo zien ik en mijn partner het swingen , ons huwelijk loopt na 32 jaar nog steeds als een trein.
Exactly this!
Over die trein... sinds een andere man elders op dit forum schreef hoe heerlijk Britney door een heel treintje mannen doggy werd genomen.... mijn kooi staat op barsten als ik dat woord zie passeren.
Dat is wel waar! En jouw stuk en een ander stuk, kwamen wel bij me binnen eigenlijk… je hebt misschien wel de trouwste relatie als je in vertrouwen samen seks hebt met andere! Het swingersleven!
En ik geloof ook wel dat zulke dames stevig in het leven staan en je enorm supporten en niets gek vinden!
Mooi gezegd. Hier ook 100% vertrouwen en openheid. En dat ze stevig in het leven staat klopt. Dat kan Charly zelfs bevestigen 😅

Soort vrijheid eigenlijk en niets in het geheim, behalve jullie actiefoto's beneden delen bij de toilet zodat familieleden dat zien haha dat blijft geheim!
Wij zijn daarin niet specialer dan andere swingkoppels , maar om op onze manier te leven heb je een stabiele en vooral sterke relatie nodig .
Ook wij hebben daar moeten aan werken ,niets komt vanzelf maar door het swingen staan we beide heel stevig in onze relatie en vertrouwen mekaar de volle 100 % .
In onze relatie is niemand dominant of onderdanig , we beslissen alles samen en overleggen ook alles samen .
Zo heeft ieder stel zijn manier om een relatie liefdevol op te bouwen en vooral staande te houden in deze wereld waar meer gescheiden word dan getrouwd .

De actiefoto's die blijven top geheim, i could have you look into them but then I have to kill you :ROFLMAO:
Hier ook 100% vertrouwen en openheid. En dat ze stevig in het leven staat klopt. Dat kan Charly zelfs bevestigen 😅
Ja dat ken ik zeker bevestigen ... jullie hebben een super relatie en die Britney ,tja nie te doen he ,down to Earth en van wereld klasse ;)

Laatst bewerkt:
Normaalste naar de gangbare norm .
Letterlijk opgevat.

Je doet er verder niemand kwaad mee , met jouw mening , . Dussss niet te kort door de bocht.

ik voel mij niet aangevallen ofz.

Maar hoe verwacht je dat je partner, vrienden of wie dan ook eerlijk is tegen jou op dat vlak. Als je zulke dingen zegt?

Om een voor beeld te geven: stel ik zit met mijn denkbeeldige vriendin in de zetel. Een zij wil eens cokeing en cnc uitproberen. En zij vraagt aan mij schat wat denk jij over cnc en wurgen?

Als ik dan antwoord: welk abnormaal wijf vind het nu geil om gewurgd te worden 😂. Hoe ziek moet je zijn dat je dat geil vind?

Dan gaat ze ook niet zeggen: ik wil dat eens proberen. 😄

Maar eerder Haha ja idd. 😅 en in haar zelf denken oef gelukkig heb ik het nog niet voorgesteld 😬

Laatst bewerkt:

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
55.602
Leden
46.121
Nieuwste lid
Jowker
Terug
Bovenaan Onderaan