Met hoeveel verschillende vrouwen heb jij seks gehad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Met hoeveel verschillende vrouwen heb jij seks gehad?

• Totaal aantal stemmers
    42

GeefGeniet

Meubelstuk
1.132
13/08/25
1.398
14
Ik zat laatst eens na te denken over hoeveel vrouwen ik in totaal seks mee heb gehad : zowel betaald als onbetaald.
Toen ik het voor mezelf optelde, kwam ik uit op 149.
Dit jaar alleen al meer dan 60 betaalde dvp's bezocht.

Mijn doel is om dat aantal de komende tijd flink op te schroeven, richting de 400 à 500.
Het idee dat ik zoveel verschillende seksuele ervaringen heb gehad, spreekt me enorm aan.
Elke vrouw is tenslotte anders, en dat maakt het spannend.

Ben wel benieuwd hoe dat bij anderen zit.
Met hoeveel verschillende vrouwen hebben jullie seks gehad, en wat vinden jullie daarvan , puur als ervaring, niet per se emotioneel gezien?

Ik ben de tel kwijt. En eerlijk gezegd boeit me het ook niet. Het is geen race. Het gaat om de ervaring. Ik deel wel de gedachte dat als ik op een dag op m'n sterfbed lig dat ik dan terug kan kijken naar de leuke dingen die ik wel gedaan heb.
Jaa precies - zo van WOOP WOOP heb alle lekkere meiden van geleen/ doublet/ antwerpse straten geneukt 😍😍
Ben ook wel benieuwd op welke getal @damestester inmiddels zit

Ben ook de tel kwijt.. onbetaald zo rond de 50 ofzo, betaald honderden.. Ben wel al 50+
Hou je geen lijstje bij? Ik heb een lijstje op mn mobiel met de namen en data, zodat ik het niet vergeet. Moet wel zeggen dat ik de seks met de meeste dvps niet meet weet. Behalve de GFE dates waarbij er gezoend werd. Mn date met Coco bv uit doublet weet ik nog erg goed, dat was echt fuego 🔥🔥

Onbetaald zijn dat er niet zoveel.
Exact weet ik het niet meer maar met mijn herinneringen kom ik aan 8 of 9.
Betaald weet ik het ook niet meer, en dat kan ik niet meer achterhalen. Maar als je intussen al 40 jaar wandelt zijn dat er toch wel heel wat, zeker vele tientallen. Maar het zouden er nog veel meer geweest kunnen zijn omdat ik al vele jaren meestal steeds bij enkele vaste en dezelfde dames ga.

Onbetaald zijn dat er niet zoveel.
Exact weet ik het niet meer maar met mijn herinneringen kom ik aan 8 of 9.
Betaald weet ik het ook niet meer, en dat kan ik niet meer achterhalen. Maar als je intussen al 40 jaar wandelt zijn dat er toch wel heel wat, zeker vele tientallen. Maar het zouden er nog veel meer geweest kunnen zijn omdat ik al vele jaren meestal steeds bij enkele vaste en dezelfde dames ga.
En als je een kopje koffie zet met wat sterke arabicabonen, en dan gewoon met een lijstje begint met alle dames die je hebt bezocht. Soms weet je de werknaam niet exact maar wel dat het een andere Andrea was bv of Maya en dan de bijbehorende straat: dat zou je wel kunnen helpen, mocht je het echt willen weten.

Ik krijg zelf echt een harde van het idee dat ik dan 500 verschillende dvps zou hebben geneukt! Zo van Mission Accomplished ofzo 😏 en dan helemaal als je elke keer bent klaargekomen in ze. Ik moet alleen nog een x een trio doen maar vind ik ergens zonde want kan de twee dames niet tegelijkertijd neuken gezien ik maar 1 pik heb maar wel eentje beffen en dan de ander neuken, dus dat moet ik ook maar ene x gaan uitproberen

zowel betaald als onbetaald.

Met hoeveel verschillende vrouwen hebben jullie seks gehad, en wat vinden jullie daarvan , puur als ervaring, niet per se emotioneel gezien?

Voor mij wellicht wat anders als voor de meeste heren.
Aangezien ik enkel sex heb met andere dames in parenclubs(onbetaald) en op gangbangs.
Maar ik snoep er wel graag van mee.🤤

Voor mij wellicht wat anders als voor de meeste heren.
Aangezien ik enkel sex heb met andere dames in parenclubs(onbetaald) en op gangbangs.
Maar ik snoep er wel graag van mee.🤤
Oefffff geil hoor Kiki, en kick jij erop om met meer dames seks te hebben of is dat echt iets wat niet in je opkomt?

Terwijl ik dit schrijf, denk ik bij mezelf nahh dat zal vast wel iets zijjn voor de onzekere type wandelaar die met het steeds hoger wordend getal zn zelfvertrouwen een boost geeft, zo van: je mag er zijn. Dat zal er wel achter zitten denk ik zelf😅

Grappig dat die vraag hier nu wordt gesteld.

Een paar maanden geleden lag ik in bed met m'n 40 jaar jongere Haïtiaanse sugarbabe toen ze me de vraag stelde met hoeveel vrouwen ik al sex had gehad.

"Ruw geschat", zei ik, "zullen er dat wel meer dan driehonderd zijn geweest". Ze was waarlijk geschokt. Ze had wel door dat ik een flink aantal vrouwen in bed had verwend, maar ze dacht daarfbij dan eerder aan een dertig of veerigtal, hoogstens misschien 50.
750+ ? Holyfuuuuckk en ik maar denken dat ik er veel heb gehad.
750 in dertig jaar is 1 per 14 dagen. Dat lijkt me niet overdreven.
Maaar ff he; meeste blijven toch bij een vaste dame? En ik maar denjen dat ik een stouterd ben die graag afwisselt 😏😅
Als een "vaste dame" je voorkeur is, dan kan je evengoed er mee trouwen. ;)

Laatst bewerkt:
Oefffff geil hoor Kiki, en kick jij erop om met meer dames seks te hebben of is dat echt iets wat niet in je opkomt?
😅
Dit is wellicht schot voor open doel als je kijkt naar het aantal dames waarmee ik geile dingen heb gedaan.
750 in dertig jaar is 1 per 14 dagen. Dat lijkt me niet overdreven.
Ik vindt dat best wel mee vallen hoor🤤

Ik ben de tel kwijt. En eerlijk gezegd boeit me het ook niet. Het is geen race. Het gaat om de ervaring. Ik deel wel de gedachte dat als ik op een dag op m'n sterfbed lig dat ik dan terug kan kijken naar de leuke dingen die ik wel gedaan heb.
Het is dus idd geen race! En ik ga ook al jaren voor kwaliteit over kwantiteit...
Maar... ik vind die afwisseling... die 'spanning' van het nieuwe ook wel leuk!

En... ik had in m'n stoutste dromen niet durven vermoeden... dat je zoveel leuke... lekkere... sexy vrouwen kon ontmoeten! Ook bij betaalsex! De teller staat dan ook al vast wel ruim over de 100...

Hou je geen lijstje bij? Ik heb een lijstje op mn mobiel met de namen en data, zodat ik het niet vergeet. Moet wel zeggen dat ik de seks met de meeste dvps niet meet weet. Behalve de GFE dates waarbij er gezoend werd. Mn date met Coco bv uit doublet weet ik nog erg goed, dat was echt fuego 🔥🔥
Vroeger hield ik ook geen 'lijstjes' bij hoor! Wist niet dat dit moest! Haha!
Maar nu hier... op dit forum... heb ik natuurlijk al wel m'n lijstje...

vergelijkbaar onderwerp.
Maar géén poll!

Ik heb het nooit echt bijgehouden.
Maar er zijn er een stuk of 10 waar ik nog altijd met plezier aan terug denk
Echt bijgehouden heb ik dat ook nooit, en ook ik heb er wel meerdere waar ik ook nog met veel plezier aan terugdenk, of er terug naartoe ga. En soms komt er nog eens eentje langs in mijn gedachten van lang geleden, maar dat is dan ook wer snel voorbij. Van de (mijn) echte toppertjes ben ik er waarschijnlijk zo goed als geen een vergeten.

Ik weet eigenlijk niet. 40, 50 ,60 verschillende, kan minder of meer zijn. Ik weet wel dat er max 10 dames me zijn bijgebleven qua ervaring. Niet dat de rest archieslecht. En van die 10 zijn er nu 3 a 4 vaste contacten

ik zou het niet weten..
toen ik net single was in 2005 best flink tekeer gegaan in het SKW..
soms 3 op een zondag..dan doordeweek s'avonds nog wel eens 1 of 2..en sinds '10 of '12 best constant zeg maar 1x per week, soms 2 ,soms 1x per 14 dagen..
you do the math..
er zijn weinig wijken in B.o.z ,Roosendaal,Breda waar ik geen dames bezocht heb inmiddels..

As said...
Vroeger véél meer dan 500. Intussen echter 24/7 gekooid (pussy free) door mijn hotwife.
Een interessantere poll voor mij: met hoeveel mannen neukte je partner al? De mijne met minstens 770. En daar komen er wekelijks nog bij....

Ik schat dat het er een 50-tal zijn. Misschien niet zo veel, maar telkens wel met kwaliteit. Enkele daarvan meerdere malen, maar nooit meer dan 3 keer met dezelfde dame.
Voor mijn beurs is meer ook niet haalbaar. Ik doe ook steeds langere dates, minimaal 1 uur, maar vaak ook 3 uur.

Terug
Bovenaan Onderaan