Met welke Bekende Nederlandse (BN'er) zou jij sex willen hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zitten er wel een paar tussen ja..
nou ga ik wel way out of line by saying..
dat de mooiste vrouwen toch dikwijls uit Oost Europa komen..
Tatjana was die niet Servisch? .
ik noem maar iets hee..
Dua Lipa is Albanees..en bij Amerikaanse celebs zit er ook altijd wat anders doorheen..
alhoewel Jennifer Connelly in haar vroeg jaren 90 periode voor mij toch wel een 9,9999 is..en die is van Ierse afkomst..
maar blanke Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen niks van bijzonder..misschien wanneer ze nog geen 30 zijn..maar anders .
 
Ik denk veel meer bij al die namen: 'wie is dat in vredesnaam?' En zelfs de foto's laten geen licht schijnen n mijn geheugen.
Dus het begrip 'bekende Nederlandse' heeft voor mij flinke erosie gekregen ....
 
Geraldine Kempers. By far de mooiste meid van NL. Ze zal vast niet meelezen en het al helemaal niet tof vinden dat ze op een hoerenforum wordt genoemd, maar mocht ze toch meelezen: DM me! :cool:
Ze doet anders wel aan swingen met haar partner, dus is kwa sex open minded.
Nicole Kremers
Voor een keer
1703232999679.png
 
Ze doet anders wel aan swingen met haar partner, dus is kwa sex open minded.
Uit een artikel met haar:
We hebben nu een paar keer met iemand anders erbij ges*kst en dat vond ik leuk. Ik ben gek op deze man, maar s*ks kan ik los van liefde zien.

Damn ...

Nou Geraldine, als je nog een kalende, ietwat gezette 50er eens wil proberen, je weet me te vinden. Sluit me helemaal aan bij @Beacon wat dat betreft, maar moet ie wel haar naam goed schrijven. 😅
 
En Kelly van der Veer is weer een bn' er. Ze zit in echte meisjes in de jungle.
Ze staat nog wel eens achter de ramen lees ik hier. Makkie dus als je met een bn'er wil.
88X gezien In de Geleenstr. En 88X dacht Ik,....vroeger was jou naam Ferry of zoeits,.....Al krijg 500€ dan nog niet
Waar ik van droom, een trio met Dilan Yeşilgöz-Zegeriu en Sofie Hermans.
Die 2 hebben nog nooit gepijpt Joh,.....vinden ze vies denk IK :)
Nicole Kremers
Voor een keer
:sick: brrrrrrrrrrrrr never nooit
 
Laatst bewerkt:
Nederlandse BN'ers zeggen mij over het algemeen niet zoveel. Internationaal heb je Jenna Ortega, Kendall Jenner en Victoria Justice, maar nationaal...?

Alhoewel, hoe heet die dame die Shownieuws en Lachen om Home Video's presenteert? Dat vind ik een uitzonderlijk mooie vrouw!
De dame die je bedoelt heet Airen Mylene en is getrouwd met Taeke Takema een bekend ex-hokey speler die ook voor het Nederlands elftal is uitgekomen. Zij leerden elkaar kennen tijdens een serie van wie is de Mol. is uw vraag hiermee beantwoord?
 
Iris-de-Graaf-1-1024x984.png


Iris de Graaf, de Rusland correspondente van het Journaal.
Mijn jaar kan niet meer stuk. Iris gaat het NOS journaal presenteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan