Met welke Bekende Nederlandse (BN'er) zou jij sex willen hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Michelle is inderdaad een bizar knappe verschijning. Toch zegt iets me dat dat dan alleen maar kan tegenvallen… :unsure:

Er schoot me nog iemand te binnen: Fabienne de Vries. Vijfentwintig jaar geleden echt de natte droom van elke puber. Inmiddels de vijftig gepasseerd maar ziet er nog steeds prachtig uit ☺️

Georgina Verbaan blijft ook mooi. En Ellen Hoog. En Eva de Goede.

En, en, en…

#blijvendromen

Ik bezoek twee dames die ergens wel wat weg hebben van beroemdheden. Mijn favoriet, een Oost-Europese, lijkt op Stevie Nicks van Fleetwood Mac (in haar jonge jaren dan). Een andere dame die ik bezoek, heeft wel iets weg van Meg White van The White Stripes. Ja, ik houd van muziek, dus dat is mijn referentiekader.

Ok, ze lijken niet op BN'ers, maar op buitenlandse beroemdheden. En lijken op betekent uiteraard niet dat ze het zijn. Maar toch, het voelt toch een beetje alsof je met een beroemde diva ligt te seksen. Als je een beetje je fantasie gebruikt.

Laatst bewerkt:
Net als bv. Katja Schuurman en Viktoria Koblenko.
Sommige vrouwen lijken magnetische krachten op mannen uit te oefenen.
Dan noem je er ook wel twee die van wulpsheid hun handelsmerk gemaakt hebben. Katja bracht dat ook daadwerkelijk in de praktijk, van Victoria is daar nooit iets van naar boven gekomen.

Overigens schuift Victoria ook graag aan in praatprogramma's waar ze dan haar intellectuele zijde probeert te etaleren. Daar krijg ik dan altijd een slappe van.

Terug
Bovenaan Onderaan