Wandelaar1982
Stamgast
O ja, ik ook. Maar niet voor meer dan 100 euro, want dan krijg ik spijt. Je weet van tevoren dat ze niet hard zal meewerkenIk zou ze toch ook doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenO ja, ik ook. Maar niet voor meer dan 100 euro, want dan krijg ik spijt. Je weet van tevoren dat ze niet hard zal meewerkenIk zou ze toch ook doen
Nu over smaken en kleuren valt weinig te discussiëren maar het is zeker niet de wip van mijn fantasie, mijn voorkeur gaat naar andere ex-miss België op dat vlak. Komt daarbij dat deze dame zichzelf redelijk hoog inschat als "wetenschapper" en de dame die "Vlaanderen sexueel heeft bevrijd" (destijds de lieve lust op studio brussel). Persoonlijke anekdote: toen ik in de jaren 90 als jobstudent in Leuven werkte in de horeca, dacht deze dame me even te kakken te zetten. Ik heb toen Goedele Lik-eens op haar plaats gezet.Bekijk bijlage 444524Ik vind Goedele Liekens nog steeds een mooie vrouw. Dat heb ik niet vaak bij ouder wordende vrouwen dat ik ze nog aantrekkelijk vind, zij is een uitzondering hierop. Ze kan zich verbaal ook goed uiten (ze is geregeld op NL tv bij Vandaag Inside), heeft humor en heeft een natuurlijke charme. Mooie vrouw![]()