Met welke bekende Vlaamse (BV) zou jij sex willen hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Elise van Vlaanderen, voor Corona haar kortstondig mogen dienen in Fetish Café in Antwerpen, nummers uitgewisseld maar van een afspraak bij haar thuis is het nog niet gekomen, ze domineerde destijds graag, 20 minuten haar mogen ervaren.
 
Jade Mintjens ziet er mij wel een toffe uit om eens mee op stap te gaan.
En met Amelie Albrecht zou ik ook wel eens een avond Duvels mee willen gaan drinken.

Tine Van Den Wyngaert ten tijde van het geslacht de Pauw had ook mijn hart gestolen.

Maaike Cafmeyer ziet er mij ook een toffe uit en ik kan gewoon plat West Vlaams praten, dat is ook een meerwaarde.

En ooit nog het genoegen gehad om Bea v der Maat te mogen ontmoeten wat ik altijd een prachtige dame heb gevonden. Hele lieve en vriendelijke vrouw
 
Jade Mintjens ziet er mij wel een toffe uit om eens mee op stap te gaan.
En met Amelie Albrecht zou ik ook wel eens een avond Duvels mee willen gaan drinken.

Tine Van Den Wyngaert ten tijde van het geslacht de Pauw had ook mijn hart gestolen.

Maaike Cafmeyer ziet er mij ook een toffe uit en ik kan gewoon plat West Vlaams praten, dat is ook een meerwaarde.

En ooit nog het genoegen gehad om Bea v der Maat te mogen ontmoeten wat ik altijd een prachtige dame heb gevonden. Hele lieve en vriendelijke vrouw
Sex .....Bernardus, niet samen een pint pakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan