Recensie Mi Mi, Almelo (voorheen Arnhem, Nijmegen, Surhuisterveen, Drachten) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stevenaar

Wandelaar
34
05/05/23
14
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/drachten/7598343-mi-mi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
prima Uurtje gehad, girlfriend experience , na eerst even gewassen onder de douche aldaar nam ze hem in haar mondje , eerst voorzichtig subtiel daarna wat sneller. Haar lekker oraal mogen verwennen , het leek alsof ze er van genoot , daarna via meerdere standjes klaargekomen. Een massage verder nam ze hem in haar handje en half hand half mond lekker daar voor de 2de keer klaar gekomen. Al met al een uitstekende ervaring
 
Waar ontvangt zij?

//Mod edit: Haar profiel geeft nu Surhuisterveen aan. Zo groot is dat niet toch? Lijkt me voldoende om te weten. Graag geen vragen meer hierover.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kreeg nu net een reactie dat je moet in surhuisterveen.
Ze vertelt je dan waar je moet zijn, maar dit is een doorlopende weg dus je kunt niet snel even stoppen.
gaat ook heel raar via de app. Ze verwijderd een bericht weer naar dat je het hebt gelezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben twee weken geleden bij haar geweest. Ze communiceert goed, ook via app. Misschien even wat geduldiger zijn, op een reactie wachten en je auto even parkeren totdat ze je een adres doorgeeft?

Sluit mij verder aan bij de eerder gegeven recensie en wandelt weer verder…..
 
Ik kreeg nu net een reactie dat je moet zijn in surhuisterveen.
Ze vertelt je dan waar je moet zijn, maar dit is een doorlopende weg dus je kunt niet snel even stoppen.
gaat ook heel raar via de app. Ze verwijderd een bericht weer naar dat je het hebt gelezen.
lk ben vorige week bij haar geweest in Surhuisterveen, afspraak maken ging gewoon prima.

Net zoals alle andere dvp's die thuisontvangst doen, geeft ze de straatnaam bij het maken van de afspraak. Als je rond het afgesproken tijdstip arriveert in de straat, stuur je een bericht naar de dame dat je in de straat bent. Hierna geeft ze het huisnummer, en in dit geval kreeg ik van Mimi ook een foto van het gebouw met instructie welke deur ik moest hebben.

Als ze de straatnaam heeft genoemd, en je komt vervolgens niet opdagen, begrijp ik best dat ze dat bericht verwijderd.

Naar mijn idee gewoon betrouwbare dame, die ervoor zorgt dat je een leuke tijd hebt. Ik heb in ieder geval een heerlijk uurtje met haar gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook in Drachten met haar afgesproken. Het huis zag er inderdaad niet uit.

Afspraak maken verliep prima. In straat aangekomen geappt, en kreeg het nummer.

Communicatie verliep soms wat stroef, maar werd dan gebruik gemaakt van Translate.


Wat wel storend was, meteen bij binnenkomst "Money please"
Dat vind ik wel zo'n sfeer verzieker....

Sex was oke, maar geen bijzondere ervaring.
Massage was alleen wat drukken, en knijpen... Ga je daarvoor, dan kun je beter een andere dame opzoeken, of je zult met een teleurstelling weer vertrekken.

Prima sex dus, maar voor de rest matig. Dame wel hygiënisch.
 
Zitten daar meerdere dames op locatie?
Ik heb contact met Lisa uit Surhuisterveen en die geeft je dezelfde straat als Mimi deed destijds.


Gewoon even vraag ter verificatie.
 
Kan zijn dat deze Chinese dames rouleren en afwisselend gebruik maken van de 'vaste' ontvangstlocaties in Almelo, Arnhem, Surhuisterveen etc. Dat zie je wel vaker in deze branche!
 
Laatst bewerkt:
Deze dames rouleren tussen locaties, maar ook telefoonnummers. Ik had laatst afgesproken met athena, en kwam bij lisa terecht.

//Edit mod: enkele off topic berichten verwijderd. Vanaf hier graag weer verder over Mi Mi.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben onlangs bij deze MI MI geweest en het was ronduit teleurstellen en weggegooid geld. Voorafhad ik gevraagd of ze alleen was. Antwoord was ja. In waarheid waren er andere mensen in het appartement in Almelo. Bij binnenkomst meteen naar een kamertje gestuurd. Klein en rommelig. Meteen betalen! Geen drankje aangeboden, niet opfrissen.

Tongzoenen deed ze niet (ondanks dat dat wel is aangegeven in de advertentie). Engels spreekt ze niet. Pijpen doet ze erg lekker, maar wel elke keer d'r speeksel uitspuwen in een stuk keukenrol. Ook is ze dikker dan de foto's doen vermoeden. Mollige dame dus. Lekker borsten, puur natuur, maar liever niet aankomen. Te gevoelig en eraan zuigen mocht ook niet. Bij aanvang vroeg of ik ook NZC wilde. Ik heb afgeslagen. Ze heeft het met d'r handen afgemaakt. Wel kundig, maar de massage daarna was een drama. Hard wrijven over je rug is voor mij geen massage.

Na afloop werd de sprei rechtgetrokken en klaar was Mi Mi voor de volgende bezoeker. Kortom ongelofelijk teleurstellend en nul herhalingsgevaar. Beloftes niet nagekomen en weggegooid geld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan